Rollu Posted April 3, 2015 Share Posted April 3, 2015 (edited) Witajcie. Szukałem, lecz nie znalazłem do końca odpowiedzi na moje pytanie. W mojej primerze tak jakby kończy się sprzęgło. Czuć opór na pedale dopiero od połowy. Lecz sprzęgło się nie ślizga, a biegi wchodzą normalnie (czasami jest problem, ale to przez poduszkę silnika i skrzyni, zależy jak się ułoży). Jeden mechanik powiedział, że się skończyła regulacja na lince, ale może jakoś coś zrobić, a drugi powiedział, że to jest hydraulika i się nic nie reguluje.... Powiedzcie mi koledzy co mam zrobić. Sprzedawca dał mi stare sprzęgło, gdyż mówił, że nowe włożył, a odkąd kupiłem to tak właśnie bierze. Primera 98r. 1.6GA. Jeśli nie umiem szukać to podrzućcie link, będę wdzięczny!PS. Dodam, że sprzęgło bierze od samego dołu! Wysłane z Xperia Z3 tablet compact za pomocą Tapatalk. Edited April 3, 2015 by Rollu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oskr5 Posted April 4, 2015 Share Posted April 4, 2015 W ga16 nie ma hydraulicznego sprzęgła. Nie wiem jak w polifcie ale to Ciebie nie dotyczy. Jak skończyła się regulacja na lince to może regulacja śrubą na pedale sprzęgła coś da. Próbowałeś? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rollu Posted May 2, 2015 Author Share Posted May 2, 2015 Nie, nie próbowałem. No ale po świętach zobaczę. A oprócz tego jakieś pomysły? Wysłane z Xperia Z3 tablet compact za pomocą Tapatalk. Na warsztacie próbowali założyć nową linkę i było to samo, włożyli na starą linkę nakrętkę taką grubą i teraz biegi i sprzęgło chodzi super. Jedynie operuje się na samym końcu sprzęgłem na dwóch centymetrach. Ogólnie jest do roboty, niekoniecznie tarcza, ale coś z dociskiem może być nie tak. Za tydzień zostawiam na warsztacie prawdopodobnie, a teraz mam nadzieję, że przejedzie 1000km Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oskr5 Posted May 2, 2015 Share Posted May 2, 2015 Pamiętaj że musi występować skok jałowy sprzęgła. Około 5cm najlepiej. Inaczej długo się nie nacieszysz sprawnym sprzęgłem . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wojt_mk.. Posted May 4, 2015 Share Posted May 4, 2015 Pewnie docisk, za 300 zł masz kompletne sprzęgło LUK-a nie opłaca się wymieniać tylko docisku szkoda roboty żeby później jeszcze raz rozbierać auto. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rollu Posted May 11, 2015 Author Share Posted May 11, 2015 A dobre to sprzęgło LUK'a? Bo jutro daję na warsztat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nice-wawa Posted May 11, 2015 Share Posted May 11, 2015 (edited) Dobre są zestawy LUK , ja u siebie montowałem oryginalną tarczę nissana było wytłoczone NIssan i LUK na tarczy . Edited May 11, 2015 by nice-wawa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rollu Posted May 12, 2015 Author Share Posted May 12, 2015 Sprzęgło było wymieniane, gdyż widać, że jest świeże. Czyli sprzedający nie kłamał. Sprzęgło i docisk valeo, przejechałem 14 tyś km. Krzywe/rozwalone słoneczko, sprzęgło do wymiany, ktoś źle je założył i tyle... Tak więc oryginał kupił za 390zł cały komplet. Valeo chyba 340zł Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Masakra Posted May 12, 2015 Share Posted May 12, 2015 A czasami nie było to Valeo z dopiskiem PHC bo właśnie te z phc wytrzymują ok 20 tys. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rollu Posted May 27, 2015 Author Share Posted May 27, 2015 (edited) Jak nie zapomnę to zobaczę. To sprzęgło było dziwne od początku, był duży luz na pedale i ogólnie niezbyt wesoło z nim było. Po cholerę to produkują, żeby sprzęgło co 20tyś wymieniać? Przecież to jakaś kpina... Raz na rok, to jakby olej sobie wymienić. Sprzęgło wziąłem oryginalne, gdyż Valeo coś koło 340zł, a oryginał 390zł no to nie ma sensu oszczędzać. Witajcie ponownie. Sprzęgło zamontowane i po 140km znowu zrobiło się to samo, pół sprzęgła uciekło, biegi zgrzytają minimalnie, aczkolwiek nie aż tak jak wtedy, sprzęgło chodzi ładnie i płynnie no ale pół pedała ni ma... Jutro jadę i zobaczymy. Ma ktoś pomysł jakiś? Był dopisek PHC. Została linka podciagnięta i na razie 1000km bez problemu Wysłane z Xperia Z3 tablet compact za pomocą Tapatalk. Edited May 13, 2015 by Rollu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.