sadam Posted April 4, 2015 Share Posted April 4, 2015 witam mój ojciec zanabył sobie rok temu 2,5 letniego note'a.auto ma motor 1.4 i jak wspomniałem jest z 2011r. przebieg obecny 62 tys km, kupione z salonu nissana Odyssey Górczewska. jakieś 4 miesiące temu zauważyłem, że cieknie obudowa termostatu.po jej zdemontowaniu okazało sie, że ma tak jakby nacięcie.złożyliśmy na sylikon i przez 2 miesiące był spokój.potem znów zaczeło cieć.zamówiliśmy nowa część w ASO za 180zł ponieważ w IC nie idzie dostać takiej części(swoją drogą kawałek plastiku za taką kwotę).wyczyszczone, złożone.ogólnie Ja nie jeżdżę tym autem, wiec póki auto nie dostanie solidnych obrotów jest ok.dziś postanowiłem sprawdzić, czy wszystko jest ok.pocisnąłem auto 2 razy do odcinki, zatrzymałem sie, otworzyłem maskę no i cała skrzynia znów zasrana płynem, wsadziłem rękę pod obudowe i cieknie z niej. jakieś pomysły?odlew głowicy nie równy? ogolnie lipa, że cieknie, i lipa, że prosto na łaczenie skrzynia/blok.płyn wg mnie dostaje sie do sprzęgła, bo jakoś dziwnie pracuje wg mnie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fazzi Posted April 4, 2015 Share Posted April 4, 2015 Czy termostat był z uszczelką? Jeśli był bez uszczelki to czy nałożyłeś cienką warstwę silikonu na powierzchni przylegania termostatu do głowicy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ranger Posted April 6, 2015 Share Posted April 6, 2015 W wykazie części nie ma uszczelki po obudowę termostatu. Możliwe, że problem tkwi w samym termostacie. Być może termostat jest tak wykonany, że w połączniu z obudową ma uszczelniać to miejsce. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fazzi Posted April 6, 2015 Share Posted April 6, 2015 W wykazie części nie ma uszczelki po obudowę termostatu. Możliwe, że problem tkwi w samym termostacie. Być może termostat jak tak wykonany, że w połączniu z obudową ma uszczelniać to miejsce. Chociaż nie wydaje mi się żeby pomiędzy termostatem a głowicą nie było w ogóle żadnego środka uszczelnijącego Link to comment Share on other sites More sharing options...
JACKO29 Posted April 7, 2015 Share Posted April 7, 2015 Spróbuj pocisnąc na rozgrzanym silniku ,ale na postoju i obserwuj gdzie cieknie! To podstawa!Może się okazać ,że jest gdzieś mikropęknięcie i cieknie.Jak nie to tylko cienki klingeryt i silikon Link to comment Share on other sites More sharing options...
sadam Posted April 19, 2015 Author Share Posted April 19, 2015 uszczelka termostatu jest, jak najbardziej.gdzie cieknie to wiem, ale właśnie nie chciałem ładować znów sylikonu.w przyszłym tygodniu rozbiore to cholerstwo i zobaczymy Link to comment Share on other sites More sharing options...
czak66 Posted April 26, 2015 Share Posted April 26, 2015 Gdy wymieniałem termostat to pomiędzy korpusem a obudową termostatu nie było uszczelki. Termostat jest umieszczony w gumowej uszczelce.Silnik 1,4- 2008r Dociągaj pomału śruby równo może w tym tkwi przyczyna, ułożenie obudowy termostatu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.