Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Gwint/twarde sprężyny


35zdawid1
 Share

Recommended Posts

Zastanawiam się nad utwardzeniem auta (niekoniecznie jego obniżeniem) co wg was jest lepsze. Wymienić sprężyny wydaje mi się szybciej, prościej i taniej ale czy lepiej? Jakie macie z tym doświadczenia?

Link to comment
Share on other sites

Jak te H&R mają się do serii sporo twardsze?

Link to comment
Share on other sites

też mam te springi, sporo twardsze ale bez betonu, ładnie kłada auto na glebe....chociaż teraz jak mam szersze opony to zdarza się, że przytrą o nadkole więc trzeba będzie jeszcze usztywnić ;)

Link to comment
Share on other sites

Sprężyny służą do poprawy wyglądu jedynie praktycznie nie poprawisz czasu na torze po samej zmianie sprężyn...

 

Gwint ma to do siebie że ma znacznie mniejszy skok i tym samym ogranicza przechyły auta, przez co ono się mniej buja i robi się lepsze czasy.

 

Za to sprężyny obniżające na pewno poprawiają aerodynamikę i pewność prowadzenia się auta, przy ich wymianie warto zapodać twarde amorki co troszkę pomoże ale dalej to będzie "ponton" podczas jazdy torowej.

Link to comment
Share on other sites

Co do kasy to nie wiem zależy co ile kosztuje.

U ciebie matber za***iście to wyglada wypełnienie nadkoli jest wręcz idealne u mnie znowu weszła by tam pięść ale o obniżeniu nie ma mowy gdy u coobcia wjeżdzałem jako 3 zetka na podnośnik to okazało się że jest najniższa a poza tym codziennie po parę razy manewruje się przy krawężnikach gdzie wjeżdza na styk;/ to samo ze śpiącym policmanem z dodatkowym pasażerem zazwyczaj przycieram spodem hehe

Gwint byłby optymalny na tor Down na codzień Up

Link to comment
Share on other sites

Ja z tego samego powodu mysle o pneumatycznym zawieszeniu. Moze to przemysl

Link to comment
Share on other sites

Ja mam HSD koszt 4tys. osobno regulujesz twardość sprężyn , wysokość zawieszenia orz twardość , wszystko osobno.

Link to comment
Share on other sites

Kup coś co można później bez problemu zregenerować jeżeli chcesz gwint. Przy gwintowanym zawsze możesz sobie opuścić auto i utwardzic dopiero jak będziesz jechać na tor wiec... Tylko gwintowane.

Link to comment
Share on other sites

matber1 pięknie się to wszystko ze sobą komponuje. Srebrny kolor nadwozia urozmaicony kilkoma czarnymi akcentami. Oczywiście koła (ich odpowiednie et), springi dopełniają całości. W dążeniu do perfekcji, która właściwie już jest osiągnięta. :)  

 

Pozdrawiam.

Edited by Robert83
Link to comment
Share on other sites

Ja raczej będe gwint z ISC zamawiał, teraz pytanie czy ktoś wie czy nie będe musiał przy okazji wymienić stabilizatora czy jakiegoś innego łącznika. Wie ktoś czy spasuje Plug &Play ? 

Link to comment
Share on other sites

Tani gwincik, mało komfortowy ale daje radę w upalaniu na torze.

Nic nie musisz przerabiać - on ma chyba tak że spręzny nie wchodzą na tylne amorki a są jak fabrycznie + duże tuleje z gwintem do regulacji wysokości, przy takim rozwiązaniu napreżenia wstępnego nie da się regulować...

Link to comment
Share on other sites

Nic cały gotowy kit taki jest z górnym mocowaniem do amorka ktore trzyma tą sprężynę...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Co sądzicie o tych gwintach za ok 2k z allegro

http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-nissan-350z-gwint-ap-by-kw-i5519119419.html

http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-mdu-nissan-350z-i5122177187.html

warte świeczki czy lepiej sobie odpuścić? zależy mi na tym aby była regulacja twardości i wysokości oraz aby nie uszczupliło portfela:)

Edited by 35zdawid1
Link to comment
Share on other sites

Ten drugi zdecydowanie lepiej wygląda - mała średnica sprężyny...

Obstawiam że to to samo co K Sport, D2 czy reszta chińszczyzny...

Link to comment
Share on other sites

AP jest na licencji KW, nie ma regulacji twardości, posiada certyfikat TUV - dostępne u producenta od 4 sierpnia.

AP to taka tańsza i prostsza wersja gwintu KW, jest wykonana z materiałów słabiej odpornych na korozję itd.

MDU - to chyba typowa chińszczyzna ale cenowo ciekawa propozycja.

 

Sam rozważam zakup podobnego gwintu.

Link to comment
Share on other sites

MDU w Polsce sprzedaje pare osob ale po wykonaniu paru tel okazuje się że nikt tego nie ma i w najblizszym czasie miec nie bedzie.

Nastepne gwinty zaczynaja sie od 3200^

z regulacjami i ponoć wszystko to china.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...