35zdawid1 Posted April 4, 2015 Share Posted April 4, 2015 Zastanawiam się nad utwardzeniem auta (niekoniecznie jego obniżeniem) co wg was jest lepsze. Wymienić sprężyny wydaje mi się szybciej, prościej i taniej ale czy lepiej? Jakie macie z tym doświadczenia? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hot_rider Posted April 5, 2015 Share Posted April 5, 2015 mam na handel sprezyny H&R -40mm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
13E7 Posted April 5, 2015 Share Posted April 5, 2015 Ja jeżdżę na h&r i mogę śmiało polecić Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
35zdawid1 Posted April 5, 2015 Author Share Posted April 5, 2015 Jak te H&R mają się do serii sporo twardsze? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
matber1 Posted April 5, 2015 Share Posted April 5, 2015 też mam te springi, sporo twardsze ale bez betonu, ładnie kłada auto na glebe....chociaż teraz jak mam szersze opony to zdarza się, że przytrą o nadkole więc trzeba będzie jeszcze usztywnić Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bydle Posted April 5, 2015 Share Posted April 5, 2015 Kupuj dobry gwint z regulacją twardości lepiej Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
35zdawid1 Posted April 5, 2015 Author Share Posted April 5, 2015 Jakie koszty tego i tego Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted April 5, 2015 Share Posted April 5, 2015 Sprężyny służą do poprawy wyglądu jedynie praktycznie nie poprawisz czasu na torze po samej zmianie sprężyn... Gwint ma to do siebie że ma znacznie mniejszy skok i tym samym ogranicza przechyły auta, przez co ono się mniej buja i robi się lepsze czasy. Za to sprężyny obniżające na pewno poprawiają aerodynamikę i pewność prowadzenia się auta, przy ich wymianie warto zapodać twarde amorki co troszkę pomoże ale dalej to będzie "ponton" podczas jazdy torowej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jakub350 Posted April 5, 2015 Share Posted April 5, 2015 Najważniejsze chyba to ile kasy zamierza kolega wydać Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
matber1 Posted April 5, 2015 Share Posted April 5, 2015 tak moja wygląda na tych springach. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
35zdawid1 Posted April 5, 2015 Author Share Posted April 5, 2015 Co do kasy to nie wiem zależy co ile kosztuje. U ciebie matber za***iście to wyglada wypełnienie nadkoli jest wręcz idealne u mnie znowu weszła by tam pięść ale o obniżeniu nie ma mowy gdy u coobcia wjeżdzałem jako 3 zetka na podnośnik to okazało się że jest najniższa a poza tym codziennie po parę razy manewruje się przy krawężnikach gdzie wjeżdza na styk;/ to samo ze śpiącym policmanem z dodatkowym pasażerem zazwyczaj przycieram spodem hehe Gwint byłby optymalny na tor Down na codzień Up Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukasz83 Posted April 6, 2015 Share Posted April 6, 2015 Ja z tego samego powodu mysle o pneumatycznym zawieszeniu. Moze to przemysl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jakub350 Posted April 6, 2015 Share Posted April 6, 2015 Ja mam HSD koszt 4tys. osobno regulujesz twardość sprężyn , wysokość zawieszenia orz twardość , wszystko osobno. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
matber1 Posted April 6, 2015 Share Posted April 6, 2015 ale to jeszcze większy koszt.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jakub350 Posted April 6, 2015 Share Posted April 6, 2015 matber1 dostałeś na priv wiad w sprawie maski ode mnie ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bydle Posted April 6, 2015 Share Posted April 6, 2015 Kup coś co można później bez problemu zregenerować jeżeli chcesz gwint. Przy gwintowanym zawsze możesz sobie opuścić auto i utwardzic dopiero jak będziesz jechać na tor wiec... Tylko gwintowane. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert83 Posted April 6, 2015 Share Posted April 6, 2015 (edited) matber1 pięknie się to wszystko ze sobą komponuje. Srebrny kolor nadwozia urozmaicony kilkoma czarnymi akcentami. Oczywiście koła (ich odpowiednie et), springi dopełniają całości. W dążeniu do perfekcji, która właściwie już jest osiągnięta. Pozdrawiam. Edited April 6, 2015 by Robert83 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recool Posted April 7, 2015 Share Posted April 7, 2015 Ja raczej będe gwint z ISC zamawiał, teraz pytanie czy ktoś wie czy nie będe musiał przy okazji wymienić stabilizatora czy jakiegoś innego łącznika. Wie ktoś czy spasuje Plug &Play ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted April 7, 2015 Share Posted April 7, 2015 Tani gwincik, mało komfortowy ale daje radę w upalaniu na torze. Nic nie musisz przerabiać - on ma chyba tak że spręzny nie wchodzą na tylne amorki a są jak fabrycznie + duże tuleje z gwintem do regulacji wysokości, przy takim rozwiązaniu napreżenia wstępnego nie da się regulować... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bydle Posted April 7, 2015 Share Posted April 7, 2015 A jak sprężyna wchodzi na amor to co trzeba przerabiać? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted April 8, 2015 Share Posted April 8, 2015 Nic cały gotowy kit taki jest z górnym mocowaniem do amorka ktore trzyma tą sprężynę... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
35zdawid1 Posted July 15, 2015 Author Share Posted July 15, 2015 (edited) Co sądzicie o tych gwintach za ok 2k z allegro http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-nissan-350z-gwint-ap-by-kw-i5519119419.html http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-mdu-nissan-350z-i5122177187.html warte świeczki czy lepiej sobie odpuścić? zależy mi na tym aby była regulacja twardości i wysokości oraz aby nie uszczupliło portfela:) Edited July 15, 2015 by 35zdawid1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted July 15, 2015 Share Posted July 15, 2015 Ten drugi zdecydowanie lepiej wygląda - mała średnica sprężyny... Obstawiam że to to samo co K Sport, D2 czy reszta chińszczyzny... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
masir Posted July 17, 2015 Share Posted July 17, 2015 AP jest na licencji KW, nie ma regulacji twardości, posiada certyfikat TUV - dostępne u producenta od 4 sierpnia. AP to taka tańsza i prostsza wersja gwintu KW, jest wykonana z materiałów słabiej odpornych na korozję itd. MDU - to chyba typowa chińszczyzna ale cenowo ciekawa propozycja. Sam rozważam zakup podobnego gwintu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
35zdawid1 Posted July 17, 2015 Author Share Posted July 17, 2015 MDU w Polsce sprzedaje pare osob ale po wykonaniu paru tel okazuje się że nikt tego nie ma i w najblizszym czasie miec nie bedzie. Nastepne gwinty zaczynaja sie od 3200^ z regulacjami i ponoć wszystko to china. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.