Dave Posted April 8, 2015 Share Posted April 8, 2015 Witam. Mam problem z Nissan Primera P11 2.0TD. Mam ten problem już od ponad pół roku. Jadąc sobie normalną drogą na czwartym biegu przy dość niskich/ekonomicznych obrotach, wciskam gaz aby kogoś np. wyprzedzić, ale efektem jest wzrost obrotów i brak przyśpieszenia. Dotyczy to każdego innego biegu, dzieje się tak gdy dodaje gazu w podłogę przy 2.5/3.5 tyś obrotów. Tak, też stawiałem na sprzęgło, ale gdy tak sobie dodaje gazu i on nie przyśpiesza to nic nie śmierdzi (znam zapach palonego sprzęgła, ale tutaj w ogóle nic nie czuć), a do tego dochodzi fakt, że jeżdżę tak od ponad pół roku i nic się nie pogarsza (jest tak samo cały czas). Po masie wykonanych operacji jak zamknięcie zaworu EGR. wymianie filtrów, wymianie pompy paliwa i wymiana oleju, jestem gotów naprawić i tę usterkę bo samochód zadbany i bardzo mi przypadł do gustu. Chciałbym jednak wysłuchać waszych sugestii, może ktoś miał coś podobnego. Mechanicy odpadają jak na te chwilę, nie ufam im a do tego mam inne wydatki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thunder Posted April 9, 2015 Share Posted April 9, 2015 Tarcza sprzęgłowa zaolejona. Wzrost obrotów i brak przyspieszania na to wskazuje. Zaolejone sprzęgło nie będzie śmierdziało. Do wymiany simeringi i tarcza. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dave Posted April 9, 2015 Author Share Posted April 9, 2015 Aham, dzięki wielkie. Będę miał pare grosza to się za to wezmę. Gdzie dostane dość tanie ale dobrej jakości tarcze lub cały komplet? U mnie w mieście to ceny od 500zł do 1000zł, wymienić to ja samemu potrafię. Link to comment Share on other sites More sharing options...