Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11] Brak mocy przy przyśpieszaniu.


Dave

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Mam problem z Nissan Primera P11 2.0TD. Mam ten problem już od ponad pół roku.

 

Jadąc sobie normalną drogą na czwartym biegu przy dość niskich/ekonomicznych obrotach, wciskam gaz aby kogoś np. wyprzedzić, ale efektem jest wzrost obrotów i brak przyśpieszenia. Dotyczy to każdego innego biegu, dzieje się tak gdy dodaje gazu w podłogę przy 2.5/3.5 tyś obrotów.

 

Tak, też stawiałem na sprzęgło, ale gdy tak sobie dodaje gazu i on nie przyśpiesza to nic nie śmierdzi (znam zapach palonego sprzęgła, ale tutaj w ogóle nic nie czuć), a do tego dochodzi fakt, że jeżdżę tak od ponad pół roku i nic się nie pogarsza (jest tak samo cały czas).

 

 

 

Po masie wykonanych operacji jak zamknięcie zaworu EGR. wymianie filtrów, wymianie pompy paliwa i wymiana oleju, jestem gotów naprawić i tę usterkę bo samochód zadbany i bardzo mi przypadł do gustu.

 

 

Chciałbym jednak wysłuchać waszych sugestii, może ktoś miał coś podobnego.

Mechanicy odpadają jak na te chwilę, nie ufam im a do tego mam inne wydatki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tarcza sprzęgłowa zaolejona. Wzrost obrotów i brak przyspieszania na to wskazuje. Zaolejone sprzęgło nie będzie śmierdziało. Do wymiany simeringi i tarcza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aham, dzięki wielkie. Będę miał pare grosza to się za to wezmę.

 

Gdzie dostane dość tanie ale dobrej jakości tarcze lub cały komplet? U mnie w mieście to ceny od 500zł do 1000zł, wymienić to ja samemu potrafię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Simering się zużył i nie masz na to wpływu. SKS po prostu ;). Pytanie tylko który, przy skrzyni czy silniku. Najlepiej wymienić oba. Tarcza też i łożysko oporowe. Simeringi wszystkie, tylko nie czarne :o.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany