Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Remont łysego terrano


Recommended Posts

super proszę o więcej fotek , najlepsza młoda widać że się przykłada do roboty

Edited by nice-wawa
Link to comment
Share on other sites

Wszystko oki, tylko martwi mnie ten czerwony na silniku. ;) gdzieś widziałem czerwony silnik i nie chciał jechać ponoć :D;)

Link to comment
Share on other sites

Czerwony silnik w terrano to -10 do szybkości. Też tak słyszałem :D:)

Link to comment
Share on other sites

U nas z kolei jak ktoś chce stuningować silnik to maluje na czerwono i +20 kucy jak nic przybywa

Link to comment
Share on other sites

Jak u kolegi czerwone traci na mocy to trzeba się do zusu zgłosić po emeryture

Link to comment
Share on other sites

U nas z kolei jak ktoś chce stuningować silnik to maluje na czerwono i +20 kucy jak nic przybywa

No tak, ale ta zasada nie dotyczy Tyraków. Wiesz, wyjątek potwierdza regułę :P

Tak patrze, że moja podłoga to jednak chyba w nie takim złym stanie była :D. Świetna robota, szczególnie ta rama ocynkowana :D

Link to comment
Share on other sites

Ja tam poczekam, aż Hubert się wypowie na temat czerwonego :D ale ogólnie fajna robota. :D

Link to comment
Share on other sites

Fajnie to wygląda,jak klocki lego, kolory pewnie młoda dobierała. Jeśli nie masz nic przeciwko, to wrzuce tu też mojego smajla,dzisiaj malowany.

post-44814-0-90973500-1428608529_thumb.jpg

Edited by fikolek2
Link to comment
Share on other sites

Widzę że tworzy się mafia żółtych gruszek :whistle::D;)

Link to comment
Share on other sites

dzięki koledzy za miłe wypowiedzi wyścig z czasem dalej trwa.fakt te kolory i kasa zainwestowana w lakier to pomysł córki sama czyściła i malowała.

Link to comment
Share on other sites

To farciarz z Ciebie. Masz pilota(kę) z zacięciem :)

Link to comment
Share on other sites

trzeba zaszczepiać za młodu miłośc do offroadu

Link to comment
Share on other sites

ale jedziesz :D heheh 

szkoda że mi zabrakło czasu na kompleksowe łatanie i konserwację budy :( 

ale tobie widzę że idzie dobrze ;)

Link to comment
Share on other sites

Konserwacja skończona jutro wpadają chłopaki na kawe i budę zakładamy.tobie idzie też zarąbiście patrząc kiedy zaczołeś.byle do przodu.pozdrowionka dla wszystkich

Konserwacja skończona i wydech gotowy

 

a87a3cc9ab64844edbf9ff4594acfe76.jpg

 

acaf4d56c6974a069511afa5dddbac83.jpg

 

d81b922f4a12987e9a2c04c9afbd7822.jpg

 

 

e04317a118db14bb8c2e984a637b6ce1.jpg

 

 

9ce5cf1196dcb7a1ce865e0d1edc29ed.jpg

Link to comment
Share on other sites

Łysy od czego tłumik wstawiłeś? bo mój jest już zabity i chętnie bym go wymienił na coś innego.

Link to comment
Share on other sites

Widziałem więc się wypowiem, tłumik jest ... wait for it .... od polo 1.6

Link to comment
Share on other sites

Dokładnie jak rzekłeś.jutro skręcam budę z ramą wszystko już przygotowane dopiero zszedłem z warsztatu1405bfb39f6df4ff532398ab36d70192.jpg

f71ece788e1808ce01d8d0545d61e4be.jpg

41a013538d350e7e26528cc77a5de085.jpg

Link to comment
Share on other sites

A myślicie, że do 2.4 będzie pasował? nie przydusi go?

Link to comment
Share on other sites

Jest tylko 1 tłumik i to całkowity przelot reszta to tylko rurki.wcześniej były 3 i chodził teraz ma lepszy wygar

Link to comment
Share on other sites

Gdzieś kiedyś wyczytałem, że dla zachowania prawidłowej pracy układu zasilania czyli min. sondy Lambda trzeba trzymać się fabrycznych rozmiarów tłumika i przekroju rur ... wydaje się to mieć sens ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...