pendiq31 Posted April 10, 2015 Share Posted April 10, 2015 Witam wszystkich! Od pewnego czasu mam problem z obrotami silnika,auto dusi się na benzynie, nie wchodzi na obroty, a gdy przerzuci na gaz i dojdzie do 2,5tys. obrotów to zaczyna się ponownie dusić i szarpie autem i nie można nabrać prędkości. Sprawdzilem filtr powietrza OK,wymienilem swiece,dodam ze brak u mnie katalizatora(czy to przyczyna?)duzo czytalem na temat przepływomierza,prosze o pomoc z gory dziekuje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted April 10, 2015 Share Posted April 10, 2015 Witam wszystkich! Od pewnego czasu mam problem z obrotami silnika,auto dusi się na benzynie, nie wchodzi na obroty, a gdy przerzuci na gaz i dojdzie do 2,5tys. obrotów to zaczyna się ponownie dusić i szarpie autem i nie można nabrać prędkości. Sprawdzilem filtr powietrza OK,wymienilem swiece,dodam ze brak u mnie katalizatora(czy to przyczyna?)duzo czytalem na temat przepływomierza,prosze o pomoc z gory dziekuje Zmierz przeplywke zakręć butlę i pojeździć na Pb Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pendiq31 Posted April 10, 2015 Author Share Posted April 10, 2015 Zmierz przeplywke zakręć butlę i pojeździć na Pb powiedz mi czy brak katalizatora moze byc przyczyna? myslalem bardziej nad przeczyszczeniem przeplywomierza tylko jakio preparat? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted April 10, 2015 Share Posted April 10, 2015 powiedz mi czy brak katalizatora moze byc przyczyna? nie, ja nie miałem w swojej a jechała jak głupia myslalem bardziej nad przeczyszczeniem przeplywomierza tylko jakio preparat? możesz spróbować, skutek może być mizerny albo i gorszy, poczytaj o wkładce i jej wymianie 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pendiq31 Posted April 10, 2015 Author Share Posted April 10, 2015 o wkładce i wymianie?? jakiej wkladce? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted April 10, 2015 Share Posted April 10, 2015 od przepływomierza, zamiast kupować dedykowany, bo różnią sie tylko średnicą a wkładka jest ta sama i zamiast płacić 800zł można to zrobić za 150 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pendiq31 Posted April 10, 2015 Author Share Posted April 10, 2015 nie, ja nie miałem w swojej a jechała jak głupia możesz spróbować, skutek może być mizerny albo i gorszy, poczytaj o wkładce i jej wymianie gdzie to znajde podrzucisz? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted April 10, 2015 Share Posted April 10, 2015 http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/67296-tricki-i-sztuczki-primera-i-mo%C5%BCe-nie-tylko/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tofu Posted April 10, 2015 Share Posted April 10, 2015 Przepływkę się czyście najlepiej preparatem do tego przeznaczonym lub mycie w pb ,, Do tego znajdziesz też sygnały jakie powinna dawać a jakie twoja daje ,, to podstawa zacznij od sondy lambda ,, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michael-ptr Posted September 18, 2017 Share Posted September 18, 2017 Odświeżam temat. Udało się ustalić co było przyczyną? Mam to samo, zarówno na LPG jak i PB. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.