guzdi Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Witam, wszystkich wczoraj miałem problem auto Nissan Primera P12 2003r. 2.0 140kM. Benzyna+LPG, zgasło podczas dojeżdżania do świateł, po 5 min odpaliło ale jechało osłabione, po ponownym rozruchu kontrolka Engine zaświeciła dziś odczytał kolega kody błędów: 1. P1615 - Komputer sterujący silnika 2. P0335 - Obwód czujnika położenia wału korbowego A wadliwe działanie 3. P0011 - Położenie wałka rorządu A - ustawienie zawczesne lub złe funkcjonowanie układu (blok o tyl.1) zamieniliśmy czujniki wzajemnie narazie nie ma żadnego błędu czy to pomoże czy szukać jeszcze czego się jeszcze można spodziewać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Nie dopisales jak po zamianie czujnikow zachowuje sie samochod, wiec jakiej rady oczekujesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskr5 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Jak wyskoczyły obydwa czujniki to pewnie coś z rozrządem. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guzdi Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 (edytowane) Nie dopisałeś jak po zamianie czujników zachowuje się samochód, wiec jakiej rady oczekujesz? no właśnie zachowuje się normalnie jak wcześniej gdyby nigdy nic, teraz czekam na jakiś błąd czy coś wyskoczy. Dziś wyskoczył błąd P340 czujnik położenia wału rozrządu "A", Będzie ok taki? http://www.iparts.pl/czesc/czujnik-polozenia-walu-korbowego,nissan,primera-p12-od-2002-01,2-0-140km,80-4833-16273-100249-0-350-adn17215c.html no właśnie zachowuje się normalnie jak wcześniej gdyby nigdy nic, teraz czekam na jakiś błąd czy coś wyskoczy. Dziś wyskoczył błąd P340 czujnik położenia wału rozrządu "A", Będzie ok taki? http://www.iparts.pl/czesc/czujnik-polozenia-walu-korbowego,nissan,primera-p12-od-2002-01,2-0-140km,80-4833-16273-100249-0-350-adn17215c.html Czujnik wymieniony na delfie za 250zł wcześniejszy błąd jaki wyskakiwał przez cały czas P0011, po wymianie znowu ten błąd, myślałem że to już koniec niestety rano znowu nie mogłem odpalić zero reakcji i P0340 po pracy zmieniłem z powrotem na stary czujnik i bez problemu auto odpaliło.... już sam nie wiem pewnie trzeba będzie reklamować nowy czujnik i czekać na nowy Edytowane 17 Kwietnia 2015 przez guzdi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cold18 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Witam, od paru dni mam również ten sam problem. Autko na zimnym odpalane ma dość wysokie obroty bo dochodzące pod 2tys po czym po paru minutach spadają i utrzymują się na 800. To nie jest jednak jedyny problem, mianowicie ostatnio na rozgrzanym silniku na postoju nagle samochód zgasł, nie chciał odpalić. Po paru próbach udało się uruchomić ale pojawił się CHECK ENGINE. Pojechałem do mechanika na podłączenie pod komputer, wyskoczył mało treściwy i zrozumiały błąd: ,, Błąd koła zębatego,, ze względu że w samochodzie jest dość dużo kół zębatych błąd ciężko było zdiagnozować więc usuneliśmy go i CHECK przestał się palić. 2 dni było wszystko w porządku a teraz znowu są problemy: Autko jak pisałem wyżej odpala na podejrzliwie wysokich obrotach ale również zaczęło na ciepłym silniku gasnąć w czasie drogi niezależnie od prędkości. Zauważyłem również że auto ma problemy wejść na każdym biegu na więcej niż 3-4 tys obrotów. Koledzy pomóżcie co może być dokładną przyczyną, myślałem nad przepustnicą oraz czujnikiem położenia wałka rozrządu jednak nie wiem za co się zabrać żeby niepotrzebnie nie włożyć znowu od groma kasy w naprawdę wszystkich elementów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guzdi Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Jak świeci check to pewnie jest w trybie serwisowym wiec pewnie nie wejdzie na obroty...., a jak z resztą to może ktoś Ci doradzi ja dopiero zapoznaję się z tym samochodem to jest mój miesiąc miodowy z nim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cold18 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 To życzę Ci aby się dobrze sprawował bo ja odkąd kupiłem też 2.0 w benzynie co miesiąc coś naprawiam mimo że przy zakupie sprawdzałem wszystko po 3 razy. -wysypało się zawieszenie : wahacz, tuleje -tarcze z przodu -pompa wspomagania -sprzęgło razem z dwumasą -przetwornica od xenonów + nowe żarniki i pewnie jeszcze coś było o czym zapomniałem. i teraz jeszcze została regeneracja maglownicy (nie cieknie ale kierownica skrzeczy przy skręcaniu) no i kolejny problem to ten który opisałem powyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazzi Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 To życzę Ci aby się dobrze sprawował bo ja odkąd kupiłem też 2.0 w benzynie co miesiąc coś naprawiam mimo że przy zakupie sprawdzałem wszystko po 3 razy. -wysypało się zawieszenie : wahacz, tuleje -tarcze z przodu -pompa wspomagania -sprzęgło razem z dwumasą -przetwornica od xenonów + nowe żarniki i pewnie jeszcze coś było o czym zapomniałem. i teraz jeszcze została regeneracja maglownicy (nie cieknie ale kierownica skrzeczy przy skręcaniu) no i kolejny problem to ten który opisałem powyżej. Widocznie trafiłeś na jakiś "wyjątkowy" egzemplarz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guzdi Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Hej może ktoś wie jakie mają być oporności na czujniku położenia wały do 2.0 140kM szukam i nigdzie nie mogę znaleźć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 To nie maglownica tylko sworznie wachacza dostaly wody i skrzypia, to wymien i po klopocie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guzdi Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Hej może ktoś wie jakie mają być oporności na czujniku położenia wały do 2.0 140kM szukam i nigdzie nie mogę znaleźć? Witam, pomierzyłem oporności na zamienniku DELPHI, oraz na starym czujniku, poniżej wartości i poglądowy schemat w załączniku Zamiennik piny 1-2 ==> 4,34M piny 2-3 ==> 0,99k piny 1-3 ==> 4,34M Orginał piny 1-2 ==> 1,28k piny 2-3 ==> 0 piny 1-3 ==> 0 Jakieś pomysły? oczywiście mierzone było na wyjętym czujniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.