Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Test cewki zapłonowej


Azbach

Recommended Posts

Czesc, próbowałem znaleść coś na forum ale używam chyba "innej" wyszukiwarki bo nic nie znalazłem.

W mojej P12 2.0 LPG 140KM około 160 tyś.km kiedy ruszam okazjonalnie gdy szybciej puszcze sprzęgło niż dodam gaz silnik chwile pracuje na 2 może 3 cylindrach. Może to coś innego ale podejżewam że jest to któraś cewka. Moje pytanie brzmi czy można sprawdzic opornikiem cewke i zweryfikować jej stan?

Dodam że komputer nie pokazuje żadnych kodów usterek.

Wypowiedzcie się co o tym myslicie, dzięki za jakie kolwiek porady.

Link to comment
Share on other sites

jak nei ma błędu to szukał bym w instalacji gazowej 

Link to comment
Share on other sites

Przyczyną takich objawów może być także przebicie na cewce zapłonowej objawiające się przerwami w jej pracy a tym samym nierówną pracą silnika, miałem taki przypadek w Renault Megane

Link to comment
Share on other sites

Instalacja gazowa nie ma nic do rzeczy bo na paliwie te same objawy.

 

A co do cewki to czy "czasami" przebijająca cewka nie miała by innej rezystencji?

Link to comment
Share on other sites

a wiesz kiedy potrafi wypaść zapłon?? 

Link to comment
Share on other sites

Sporadycznie kiedy przy ruszaniu "zamulę" silnik. Tak jakbyś za szybko puścił sprzęgło nie dodając gazu. Problem polega w tym, że jeżeli jest to przebicie na na cewce to trudno je sprawdzić bo silnik normalnie pracuje dobrze, niezależnie od obrotów tylko czasami przez błąd kierowcy coś takiego się dzieje. Błąd kierowcy ale nawet jeżeli, to nie powinno być tych objawów jakie są.

Link to comment
Share on other sites

Błąd kierowcy? Jeśli wszystko jest sprawne to nie mogą występować takie objawy

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...