Coobcio Posted April 20, 2015 Share Posted April 20, 2015 (edited) Rogal i jego zadbana zetka z 2004 roku odwiedziły mój garaż w celu dołożenia nieco powera. W momencie pierwszego przybycia na mój zakład jego 350-tka wyróżniała się wzorowym stanem technicznym jak i blacharskim, ponadto posiadała trochę tuningowych zabawek w postaci: Decatów, kolektorów wydechowych rurowych pochodzących nowszego silnika (HR), końcowym tłumikiem NISMO, Dolotem K&N oraz spacerem i termicznymi uszczelkami kolektora ssącego. Z początku nie przypuszczałem że tak szybko rozwinie się głód posiadania większej moc - zwłaszcza że właściciel do tej pory poruszał się Lanosem 1,5 Sport Tak więc na hamowni wystroiłem Zetkę pod powyższe zabawki i wyszło całkiem ciekawie jak na N/A: Po paru tygodniach jazdy zetką chłopakowi zaczęło już brakować... Niby sportowe auto, dobrze się prowadzące a "osiągi nie wiele lepsze jak Lanos 1.6 16V" Jedyne słuszne rozwiązanie, żeby to auto wreszcie przestało się tak przeokrutnie skradać to było dmuchnięcie. Tak więc do dzieła Jest to moja pierwsza uturbiona 350-tka, do tej pory na koncie znajdowała się dodmuchana kompressorem 50-tka, kuta 580 konna 370-tka no i dwa uturbione Infiniti G35c... Jeśli chodzi o single turbo w tej Zetce to okazało się to trochę trudniejsze do zrealizowania z racji mniejszej ilości miejsca przy lampach oraz w przednim pasie w stosunku do Infów, no ale dali my radę, przy okazji zmieniając miskę olejową na większą i regenerując sprzęgło, wzmacniając je przy tej okazji okładzinami "kewlarowymi". Pod maską takiego wyglądu to nabrało po wrzuceniu dmuchawki: A co do wyników z hamowni to było wiele wariantów, oto najbardziej skrajne: Rezultaty osiągnięty na 3" przelotowym układzie wydechowym, który zbudowaliśmy pod ten egzemplarz (chyba za cichy wysedł ??) i przy doładowaniu 0,55 bara narastającym do 0,6 i różnych kolektorach ssących. Jednak by nie nadwyrężać seryjnego delikutaśnego silniczka doładowanie obcięte zostało do 0,55 spadającego na 0,5 i w efekcie czego auto dysponuje znaczne bezpieczniejszymi 465KM: Nie duży booscik a jak się łądnie podnoszą parametry silniczka w stosunku do wersji wolnossącej ni uja nie jadącej No zrobiłem swoje, niech teraz właściciel podzieli się swoimi uwagami i spostrzeżeniami bo już troszkę poupalał, i pewno nie jednego Lanosa opierdolił ze świateł Na moje oko hamulce są zdecydowanie za słabe tzn. zbyt szybko się podają i tracką dramatycznie na skuteczności, pewno przejscie na klocki DS Performance by znacząco sprawę poprawiło ale chyba grubiej pójdziemy zarówno z heblunkiem jak i power upem - bo coś czuję że znowu mało ciosu jest Ps. Materiałów wideo za wiele niestety nie mam, głównie można posłuchać jak to gada i jak się odpycha na 2 biegu: Edited September 27, 2016 by Coobcio 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bydle Posted April 20, 2015 Share Posted April 20, 2015 Fajnie jak byś podał listę modyfikacji,tzn. jakie turbo, wtryski, orurowania, zegary dodatkowe itd. Przyjemnie by sie poczytało co tam dokładnie siedzi. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted April 22, 2015 Author Share Posted April 22, 2015 (edited) MODEL: 350Z'04 EuropaModyfikacjeSilnik: Uturbiony Modyfikacje głowicy: SeriaModyfikacje bloku: SeriaKolektor ssący z 300 konnwej wersji REV UPTurbosprężarka replika GT35 od re5ect.pl z kołem kompresji CNC dmuchająca aktualnie 0,55 bara >> 0,5Układ dolotowy: Fmic 600x300x100Orurowanie ssące i tłoczące z nierdzewki wykonane z rurek 2,5 oraz 3" Filtr Stożek Zmodyfikowany bov Properfect Układ wydechowy: Przelocik z nierdzewki 3" na dwóch tłumikach (przy cichy - pewno poprawiony będzie)Zewnętrzny wastegate wpuszczonymi w wydech Układ wtryskowy: Siemens 630ccm Elektronika: Wsio wystrojone na seryjnym ECU Układ chłodzenia: Seria + autorski mod termostatu Układ napędowy: Seria + zregenerowane sprzęgło na wzmocnionych "kewlarowych" okładzinach Zawieszenie:Seria BODY KIT: Seria PODZIĘKOWANIA: Dla Robercika mojego nadwornego spawacza Edited April 22, 2015 by Coobcio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bydle Posted April 22, 2015 Share Posted April 22, 2015 Grubo! A można spytać jaki przybliżony koszt takiego turbo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted April 24, 2015 Author Share Posted April 24, 2015 koło 20 tysia wersja z przeróbką ukłądu wodnego i 3 " downpipem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rogal Posted April 27, 2015 Share Posted April 27, 2015 (edited) Jest jeszcze wieksza micha olejowa co moge powiedziec, Kuba ogarnal kwestie za***iscie, mam przejechane ponad tysiac km, 0 wyciekow 0 usterek, sprawdzam olej i smigam. Te 465 hp sa na prawde rozsadnym kompromisem miedzy osiagami a bezpieczenstwem. Od 3,5 zaczyna sie juz dziac, nie jest to jakas mega rakieta ale nie ma wstydu Edited April 27, 2015 by rogal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarek1111 Posted April 27, 2015 Share Posted April 27, 2015 fajnie że auto już śmiga nagraj jakiś filmik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted April 29, 2015 Author Share Posted April 29, 2015 No właśnie nagraj coś Ja tylko dwa powyższe nagrania mam Takie 0-200 by było mile widziane Ps. Zdarza się że opona na chwilę uślizgnie się przy ruszaniu ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rogal Posted April 29, 2015 Share Posted April 29, 2015 Z trakcja sie slizga dosc czesto bez trakcji to loteria czy bokiem nie obroci )) Niestety brak czasu na jazde ;(( ale obiecuje nagrac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarek1111 Posted April 29, 2015 Share Posted April 29, 2015 nagraj ja sobie dziś nagrałem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rogal Posted May 18, 2015 Share Posted May 18, 2015 Panowie niestety sprzet na sprzedaz. Przez ostatni miesiac nawet nie mialem czasu wyciagnac go z garazu. Wszytsko tip top, bezwypadek, oryginal Lakier, premium pack. Jak ktos szula zety na Pewno odjedzie na kolach do domu. Cena 69.900 PLN. Kontakt 533 165 350 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doodek Posted May 18, 2015 Share Posted May 18, 2015 Jak tam autorski mod termostatu ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rogal Posted May 18, 2015 Share Posted May 18, 2015 Wszystko spoko luz, samochod smiga jak w serii. Do tego duza micha olejowa. Teraz juz troche jedzie, a w zasadzie z pelzania przyspieszyl na spacerowanie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted May 21, 2015 Author Share Posted May 21, 2015 No smutne to że nie ma czasu na zabawki... Jedyna opcja żeby coś szczęścia w życiu było to mieć jedno auto którym na co dzień się lata ale jakieś takie z polotem jakieś M5, E63 AMG, może jakieś Porsche tylko nie turbo bo się piepszą... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rogal Posted May 22, 2015 Share Posted May 22, 2015 No moja panamerka juz smiga, troche biednie jedzie, lepiej bylo wziac gtra... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukasz83 Posted May 22, 2015 Share Posted May 22, 2015 Gtr jest za***isty moje marzenie ale niestety ostatnio dość popularny. Ale mimo to jak będzie mnie kiedyś stac... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted September 27, 2016 Author Share Posted September 27, 2016 Praktyczniejsza jest od GTR-A... I mniej kłopotliwa w utrzymaniu Trochę Spy Photo Kupa czasu minęła jak na doładowaną zetkę z seryjnym piecem i to w dość zacnie bo 0,5 bara narastające do 0,6 Maszyna trzyma się bardzo dobrze i z zgodnie z obietnicą z filmika, będzie zmieniony zbiorniczek wyrównawczy Kolejne udoskonalenie to pierdoła w postaci ściek oleju z turbiny, teraz jest ono puszczone nad tafle oleju: A coby więcej miejsca wygospodarować na zbiorniczek wyrównawczy została usunięta jedna rolka i zapodany krótszy pasek: Także wleciał zimniejszy 68* termostat Mischimoto oraz tej samej firmy większa chłodnica wody: Stara dwumasa mimo iż w dość niezłym stanie była została zastąpiona totalnie bezobłsugowym jednolitym kawałkiem żelaza, na której zagościło sprzęgło Exedy Stage 1: No i na koniec jeden z gwoździ programu, Coobciowe wałki specjalnie dedykowane pod Turbo: No i coś na dobranoc: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bydle Posted October 10, 2016 Share Posted October 10, 2016 Tu nadal bebechy sa seryjne? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted October 11, 2016 Author Share Posted October 11, 2016 Zakuty już, dodatkowo wleciała pompa oleju z RevUp a blok został zakołkowany !! Ps. i wreszcie został zapodany długo oczekiwany zbiorniczek wyrównawczy Rozpureksa kłaść i oto będzie widok na wyjściowo: Tak brzmiał jeszcze do dnia wczorajszego: A dzisiaj troszkę został pogłośniony tzn. wyleciał mały przelotowy środkowy tłumik , który nie wpływał na osiągi ale za to zbyt mocno ukulturalniał pracę Turbo Zetki... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batman Posted October 11, 2016 Share Posted October 11, 2016 Fajnie to jedzie i nie ma wielkiego laga. Mozna boki sadzic na 2 na zawolanie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bydle Posted October 11, 2016 Share Posted October 11, 2016 Jeszcze pare projektow turbo w 350tkach i pedalstwem bedzie nie miec turbo Ale fajnie fajnie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.