Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Przekładnia kierownicza ?!


kiler1906
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czy może ktoś z was regenerował lub wymieniał przekładnie kierowniczą w P12 1.9 dci 2004 r ? Moja właśnie zaczęła troszkę przepuszczać i mam takie pytanie czy ją zregenerować czy wymienić na nową lub jakiś zamiennik ? Czy może pasuje z Meganki 2 ? bo wiem że do niej kosztuje 500 nowa a do Primery znalazłem dopiero za 900.. A to troszkę różnicy jest .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja robiłem. Zostaje ci tylko regeneracja.  Najlepiej oddać całe auto bo na samodzielnym montażu/demontazu wiele nie zaoszczędzisz. koszt 600-800

 

za 900 zł magiel nowy ? może chinol

Edytowane przez wostok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Allegro znajdziesz oferty firm zajmujących się profesjonalną regeneracją przekładni kierowniczej do P12

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znaczy znalazłem jedną z takich firm w Sosnowcu no i regeneracja 459 i wyjęcie włożenie 150 no a nowa z Laubera nie chinska tylko że z rabatami w sklepie z częściami


A nie orientujecie się czy nie można z jakiejś renówki zmontować przekładni ? gdyż one są dużo tańsze a ostatnie koszty napraw mnie już doprowadzają do czegos..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybrałbym oczywiście opcję regeneracji przekładni, firma wygląda na profesjonalną z konkretnym sprzętem, 2 lata gwarancji - myślę, że nie ma się co zastanawiać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze zwykle rok gwarancji, pierwszy raz naprawiałem z zwyklej firmie  "No name " wytrzymała rok z kawalkiem, za drugim razem w ASO NIssana, sami oddali do podobno super firmy pod Toruniem, - efekt wytrzymala rok z kawalkiem, także na gwarancje sie nie łapie ... koszt 800pln

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedys dalem do regeneracji przekladnie z Audi 80-ki i bylem przy tej regeneracji a polega ona na: oczywiscie wyjeciu i rozebraniu, wyczyszczenia listwy zebatej z rdzy (jesli jest), wymianie simeringow usczelniajacych, gumowych harmonijek oslonowych, zlozenie, montaz, wziecie, kasy, zapewnienie gwarancji i do spotkania za rok.Decyzja nalezy do Ciebie jak wybierzesz tak zaplacisz.

Edytowane przez voyager1956
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedys dalem do regeneracji przekladnie z Audi 80-ki i bylem przy tej regeneracji a polega ona na: oczywiscie wyjeciu i rozebraniu, wyczyszczenia listwy zebatej z rdzy (jesli jest), wymianie simeringow usczelniajacych, gumowych harmonijek oslonowych, zlozenie, montaz, wziecie, kasy, zapewnienie gwarancji i do spotkania za rok.Decyzja nalezy do Ciebie jak wybierzesz tak zaplacisz.

czyli co ?  kupować nowe ? słyszałem, że też nie grzeszą żywotnością ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego nie szukaj gdzie najtaniej tylko dobrych opinii. 

 

Kolega w Łodzi sobie tak taniego właśnie znalazł  i uszczelnienia bazowały na silikonie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy może ktoś z was regenerował lub wymieniał przekładnie kierowniczą w P12 1.9 dci 2004 r ? Moja właśnie zaczęła troszkę przepuszczać i mam takie pytanie czy ją zregenerować czy wymienić na nową lub jakiś zamiennik ? Czy może pasuje z Meganki 2 ? bo wiem że do niej kosztuje 500 nowa a do Primery znalazłem dopiero za 900.. A to troszkę różnicy jest .

 

Jak bardzo u Ciebie "przepuszcza". Jakie masz objawy?

 

Ja miałem delikatny ubytek płynu (czasem wisiała kropla od spodu). Poza tym nie było problemów ze wspomaganiem, chociaż mechanik mówił że przekładnia się "tłucze". Ja tam nic nie słyszałem. Zaufałem jednak i oddałem do regeneracji w Mirkowie koło Wrocławia. Gdzieś mam rachunek - wyszło jakieś 1200, bo przy okazji były drążki + zbieżność. Mniej więcej po roku zaczęło znowu przepuszczać, nie wiem czy w tym samym miejscu, ale zaproponowali znowu zrobić regenerację (było już po gwarancji). Olałem temat.

Z wywiadów z innymi, którzy regenerowali przekładnie wiem że problem przeważnie wraca. Sprawdź też czy to przypadkiem nie jest wyciek z pompy albo przewodów, bo regeneracja magla polega najczęściej na tym co opisał kolega voyager1956, a nikt tego nie poskłada tak jak w fabryce, przy czym faktycznie problem może być gdzieś indziej.

 

PS. Jeśli chcecie to wieczorem znajdę zdjęcie i pokaże Wam jak to u mnie wyglądało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS. Jeśli chcecie to wieczorem znajdę zdjęcie i pokaże Wam jak to u mnie wyglądało.

 

Czekamy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam i podepne się pod temat. może komuś coś pomogę i sam skorzystam. robiłem właśnie przekładnie i dałem 1200 z montażem, drążkami, płynem i zbieżnością. szef zapewniał mnie że daje najlepsze uszczelnienia bo kiedyś oddawał do firmy w sosnowcu i miał reklamacje z tego powodu. ale do sedna. wczoraj odebrałem a dziś przy pogodzie wszystko sprawdzałem na spokojnie i jest ok poza jednym szczegółem. kierownica w prawo obraca sie 1,6 obrotu a w lewo 1,2 obrotu do oporu. coś jest źle złożone czy co? widaś że w prawo koło mocniej skręca i na parkingu też manewrowanie w lewo gorsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do poprawki, ale świadczy o warsztacie. Powinni dokładniej sprawdzać efekt swojej roboty. Mi też po regeneracji auto schodziło w lewo - okazało się, że o jeden czy dwa ząbki za daleko kierownicę założyli i jak trzymałem kierownicę prosto, to koła były skręcone. Gdyby się ktoś nim przejechał dalej niż na warsztatowy podjazd, to by od razu zauważyli i nie musiałbym do nich jechać ponownie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to na zbieżności ci wyprostują kierownice. Tak czy siak po maglu na zbieżność musisz jechać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, szukam używanej maglownicy. Dzwonię do typa a on się pyta jaki silnik. Mówię mu ze 1.8 b a on że ma tylko do diesel'a. I tu mam pytanie czy się czymś różniące mnie zaskoczył,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam i podepne się pod temat. może komuś coś pomogę i sam skorzystam. robiłem właśnie przekładnie i dałem 1200 z montażem, drążkami, płynem i zbieżnością. szef zapewniał mnie że daje najlepsze uszczelnienia bo kiedyś oddawał do firmy w sosnowcu i miał reklamacje z tego powodu. ale do sedna. wczoraj odebrałem a dziś przy pogodzie wszystko sprawdzałem na spokojnie i jest ok poza jednym szczegółem. kierownica w prawo obraca sie 1,6 obrotu a w lewo 1,2 obrotu do oporu. coś jest źle złożone czy co? widaś że w prawo koło mocniej skręca i na parkingu też manewrowanie w lewo gorsze.

 Masz na maglu przestawioną zbieżność. Prawdopodobnie jedna końcówka jest bardziej wykręcona a oddzielnie wypoziomowana kierownica. Musisz pojechać jeszcze raz na zbieżność

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Czy jeśli drążki są do wymiany (telepie kołami), a z przekładni (albo pompy) jest wyciek (jak na zdjęciu wyżej), to można wymienić same drążki, zrobić zbieżność i tak jeździć? Już trzeci warsztat mi mówi, że bez regeneracji przekładni nie ma sensu drązków wymieniać. Jak to jest?

 

 

A, i jeszcze pjedno pytanie - ile teraz kosztuje regeneracja + drążki + zbieżność? 1300 to dobra cena? Wydaje mi się za wysoka, 1000 max bym dał... Jest ktoś zorientowany w cenach?

Edytowane przez mack
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regeneracja magla u mnie w Łodzi 800 z demontażem. Edycja ( 600 sama robota magla , ale zakucie przewodu doszło i uszczelnianie)

Zbieżność 70 zł

 

A jak drążki to i końcówki drążków dochodzą.

 

Jeżeli masz luz na maglu to nadal będzie telepać kołami. Nie rób samych drążków bo to nieopłacalne skoro cieknie.

Edytowane przez wostok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mack teoretycznie można tak jeździć, ale będziesz musiał co jakiś czas kontrolować stan płynu. Jak o to nie zadbasz to łatwo zatrzeć pompę.  Możesz spróbować uszczelnić magiel. Jest taki środek w płynie, ktoś tam z moich znajomych przy niewielkim wycieku zastosował i przestało mu uciekać. Ten uszczelniacz kosztował jakieś 20zł więc warto chyba spróbować. LUCAS chyba robił sam dodatek i PRESTONE gotowy płyn z dodatkiem uszczelniającym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie tak się "leje" od lat - przed regeneracją dwa lata temu tak samo to wyglądało. Przekładnia nie stuka (wiem jak stuka zajechana, bo w poprzednim samochodzie to miałem), wspomaganie działa, pompa nie piszczy. W zbiorniczku ubywa kilka mm co miesiąc i raz na rok robię dolewkę przy okazji wymiany oleju. Tylko te luzy na końcówkach mnie niepokoją i pewnie wymienię, ale każdy mechanik mówi że jak robić to tylko całość. Rozumiem jego interes, ale związku końcówek z wyciekiem gdzieś na pompie to ja już pojąć nie mogę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mack teoretycznie można tak jeździć, ale będziesz musiał co jakiś czas kontrolować stan płynu. Jak o to nie zadbasz to łatwo zatrzeć pompę.  Możesz spróbować uszczelnić magiel. Jest taki środek w płynie, ktoś tam z moich znajomych przy niewielkim wycieku zastosował i przestało mu uciekać. Ten uszczelniacz kosztował jakieś 20zł więc warto chyba spróbować. LUCAS chyba robił sam dodatek i PRESTONE gotowy płyn z dodatkiem uszczelniającym.

Raczej bym ostrożnie do tego podszedł. Wszelakie uszczelniacze to zagęszczacze do płynu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...