amnesia Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Witam nadal nie poradziłem sobie z szarpaniem przy zmianie biegów. Wymieniłem już przednią oraz tylną poduchę silnika ale nic nie dało. Ponadto 2 bieg zaczął ciężko wchodzić oraz wsteczny trzeba czasami wbijać na dwa razy (wcisnąć sprzęgło, jak nie wchodzi to puścić i wcisnąć jeszcze raz sprzęgło). Myślę o wymianie sprzęgła na początku maja bo wydaje mi się, że dość wysoko bierze ale nie chce też wyrzucić ponad 600zł na marne. Dlatego zanim udam się do mechanika (tutaj pewnie będzie wszystko robione https://www.facebook.com/...Poznan?fref=ts) chciałbym się dowiedzieć na co kazać im zwrócić uwagę Drugi problem to reakcja na pedał gazu, często występuje przy ciut mocniejszym wciśnięciu gwałtowne szarpnięcie np jadę 10km/h w korku i chce przyspieszyć na 2 biegu i momentalnie jest pojedyncze szarpnięcie a potem spokój. Zdarzyło mi się też kilkukrotnie zawiecha pedału gazu, praktycznie nie możliwe było jego wciśnięcie, musiałem zgasić auto kilka razy mocno nadepnąć i wszystko wracało do normy. Generalnie mam wrażenie jakby pedał gazu nie działał płynnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Oprócz kpl. sprzęgła każ zmienić simmeringi przy kole zamachowym i skrzyni biegów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amnesia Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Chodzi o uszczelniacz wału od strony skrzyni czy jakieś inne simmeringi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Od strony skrzyni i silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczyp Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 Od strony skrzyni nic nie podziała, bo uszczelniacz wałka atakującego skrzyni montowany jest od środka- trzeba rozebrać całą skrzynkę. Natomiast jeśli się tamtędy leje olej, to można być pewnym, że łożysko na wałku jest w zaawansowanym stadium rozkładu. Szczypior Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.