Cin Posted April 23, 2015 Share Posted April 23, 2015 Witam Czy macie moze inne spostrzezenia. Kupiłem patrola 2.8 TD 130KM i mam problem z odpalaniem. Czy zimny czy ciepły ( zimny pali nawet lepiej) wiec problemu z cisnieniem prawdodpodbnie nie ma. Obstawiam problem z cofaniem sie paliwa, poniewaz odpala po zgaszeniu bez problemu, gozej jak troche postoi. Jeszcze zauwazyłem wycieski spod wtrysków/ czy tutaj moze sie zapowietrzać? Gdzies na forach przeczytałem ze sa zmodyfikowane nastawniki pomp wtryskowych czy ktos o czymś takim słyszał. Bardzo dziekuje z góry za sugestie. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niebora Posted May 6, 2015 Share Posted May 6, 2015 Przyczyn może być wiele. Udaj się do pobliskiego Diesel Bosch Centrum i zleć sprawdzenie: - wydajności pompy wtryskowej - wtryskiwaczy - świec żarowych Poproś od razu o zapisanie: - wydajności pompy przy 600 - 800 obr/min - ciśnienia otwarcia wtryskiwaczy - oznaczenia świec żarowych i czasu grzania Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
uwe65 Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 Witaj miałem problem z odpalaniem zimnego myślałem, że przewody paliwowe ponieważ było to krótko po wymianie baku,okazało sie,że padła listwa zasilająca żarówy.Problem z odpalaniem ciepłego swego czasu też przerobiłem padła pompa,ale zanim weźmiesz się za wymianę lepiej sprawdz,i najlepiej /jeśli to pompa/ od razu zastanów się nad wymianą na mechanika unikniesz podwójnych wydatków, a jeżeli chcesz zostać na elektroniku to mam wymontowaną po remoncie... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HFLukas Posted August 5, 2015 Share Posted August 5, 2015 Witam, mam podobny problem tylko geneza inna ostatnio mój patrol miał robioną głowicę i stał w warsztacie miesiąc czasu, dość długo ale miejmy nadzieje ze wart i niestety pojawił się problem zaczął gorzej odpalać przedtem lato zima po przekręceniu kluczyka i odczekaniu 10 sekund palił od razu teraz niestety nie i pytanie czy coś zrobili nie tak bo jak na poprawki to byle szybko Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niebora Posted September 9, 2015 Share Posted September 9, 2015 Jakby zrobili dobrze to byłoby lepiej a nie gorzej. Do sprawdzenia: 1) ciśnienie w cylindrach 2) wtryskiwacze 3) kąt wyprzedzenia wtrysku 4) świece Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cin Posted September 16, 2015 Author Share Posted September 16, 2015 Panowie, sa lepsze sposowy na naprawę i kosztują grosze w porównaniu do naprawy pompy Tydzień wertowania interentu i sie udało. Jak by ktoś miał problem z odpalaniem na ciepłym chetnie pomogę na PW. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saydack Posted September 17, 2015 Share Posted September 17, 2015 Cin to forum jest właśnie do dzielenia się wiedzą tajemną - więc może napisz po prostu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niebora Posted September 26, 2015 Share Posted September 26, 2015 Czasem wiedza tajemna polega na pchnięciu kąta wtrysku lub innym druciarstwie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cin Posted September 27, 2015 Author Share Posted September 27, 2015 Po prostu nissan wypuscił czesc do pompy paliwa, która to naprawia a ze jedynie na jeden rynek na swiecie. To pokazuje jak maja klientów w głębokiej d... I to nie jest wiedza tajemna tylko trzeba troche poczytać, popisac @, podrzwonic itp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
szop1983 Posted September 28, 2015 Share Posted September 28, 2015 Witam mam taki dylemat odnośnie odpalania mojego parcha ciężko odpala na zimno i jak jest ciepło pwiem tak : świece wszystkie wymienione podłączone pod przycisk gdzie sam sobie je grzeje ile chce czasu czy to może być coś z zaworami że trzeba je wyregulować czy pompe szlak trafił ?? był ustawiany kąt wtrysku na pompie i nic to nie daje , takze wrocilismy na standardowe położenie , śróbka ktora jest na pompie do podkręcania dawki paliwa była podkrecona ale za to obroty strasznie powoli schodziły w dół i czasami na sprzegle łapał obroty kolo 3 tysiecy , i kopci strasznie na wolnych obrotach naawet jak jest już ciepły, co gdzie jest tego przyczyna ludziska poratujcie bo juz nie wiem za co sie złapać :D:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest gryf72 Posted February 11, 2016 Share Posted February 11, 2016 Witam wszystkich jestem nowym uzytkownikiem na forum i chcialbym sie podlaczyc pod temat pompy do Y61 Wlasnie czytajac na forum o problemach z odpalaniem na cieplym postanowilem wyslac swoja pompe do servisu oczywiscie pompa wrocila i niestety samochod nie pali na wszystkie cylindry ,trzebie go na wolnych obrotach po dodaniu gazu wszystko sie stabilizuje i pali na wszystkie cylindry. Chcialbym tu dodac ze po za problemem z odpalniam na cieplym nie mialem zadnych innych objawow, auto palilo bez problemow na zimnym silniku samochod ma orginalnych 220 tys km. Bardzo prosze o rade co robic odsylac pompe do servisu czy moze probowac podregulowac ja samemu. Pozdrawiam Dominik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niebora Posted February 11, 2016 Share Posted February 11, 2016 Może pompa łapie lewe powietrze, może są nieszczelne połączenia przewodów paliwowych pompa-wtryskiwacze ? Przyczyn może być wiele. Najgorzej jak ktoś rozgrzebie i narobi bałaganu. Potem trudno to ogarnąć. Ja jeżdżę na przeglądy silnika i osprzętu do Diesel Bosch Centrum i zostawiam im auto z wytycznymi co mają sprawdzić i zapisać ewentualnie zrobić. Przy pompie trzeba sprawdzić jaką ma wydajność przy 800 obr/min, bo to decyduje o odpalaniu na ciepło. Problem jest taki, że pompy rotacyjne nie nadają się do silników z 6 garami - nie są w stanie przy rozruchu ( małe obroty) zbudować ciśnienia i rozdzielić je na 6 cylindrach. Czasami pomaga dobry akumulator, czasami wymiana zaworu przestawiania kąta wtrysku, czasami sterownika silnika. Poza tym pompę trzeba poprawnie podłączyć - odpowietrzyć, dać uszczelnienia. Regulację dawki robi się nastawnikiem elektromagnetycznym ale to powinni zrobić na specjalistycznych urządzeniach i zgodnie ze specyfikacją. Samemu nie polecam w tym grzebać. Pierwszą rzeczą, którą bym sprawdził to podłączenie przewodów do pompy i do wtryskiwaczy oraz filtr paliwa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SNAKE4X4 Posted February 11, 2016 Share Posted February 11, 2016 najprostszym i skutecznym rozwiązaniem jest wymiana pompy wtryskowej na pompę mechaniczną od Y60 całość operacji nie przekracza kosztami solidnej regeneracji pompy od Y61 szkoda, że nie napisałeś zanim wysłałeś swoją pompę do zrobienia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NUREK MAV Posted February 13, 2016 Share Posted February 13, 2016 Popieram przedmówcę bo to najlepsze i rozsądniejsze rozwiązanie . Poprawia dynamikę jak i skraca czas reakcji na gaz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.