Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Pompa wtryskowa, kompresja, remont silnika?


clinic112
 Share

Recommended Posts

Dzień dobry drodzy forumowicze.

Choć raczej dzień masakryczny... Dzisiaj odebrałem auto od mechanika (speca od japońców) po wymianie elementów uk. kierowniczego, filtrów, oleju itd. Generalnie miały być ostatnie szlify przed majówką. Zaznaczyłem też, że ostatnio ciężej odpada więc, żeby zajrzał do świec.

Przy odbiorze zapadł wyrok... Padnięta pompa wtryskowa i słaba kompresja na cylindrach.

Czy ktoś z Was regenerował pompę wtryskową i orientuje się jakie to mogą być koszty? Silnik TD27T

Podobno kompresja na cylindrach powinna być między 21 a 24 bar, ja mam u siebie kolejno: 1- 22, 2- 20, 3-20, 4-19. Czy to oznacza już totalną padlinę?

Temat o tyle jest frustrujący, że w poniedziałek wyjeżdżamy w góry, żeby spotkać się z Wami w Krzyżowej. Myślicie, że jest szansa nie dojechać do celu...?

 

Pozdo :-(

Michał 

Link to comment
Share on other sites

U mnie głównym objawem jest ciężkie odpalanie na zimno i szarpanie silnikiem do momentu rozgrzania, potem jest ok. Czasem też na jałowym potrafi się zacząć krztusić aż do zgaśnięcia.

Link to comment
Share on other sites

Nie chce zmartwić bardziej, ale wydaje mi się, że kompresja powinna być chyba większa jak 24 bar. Znalazłem filmik na którym hugh mierzyl u siebie i lekko ponad 30 miał. Stopień sprężania wynosi 1:21,9 bodajże w td27t.

Link to comment
Share on other sites

robilem pompe u gościa w ołatarzewie nie pamiętam coś koło 500

nie wiem jak mu to wyszło ale przynajmniej był zaangazowany w to co robi....

Link to comment
Share on other sites

Co to kurcze, przed majówkowy pogrom?

Link to comment
Share on other sites

dobrze że nie jade bo by sie coś rozp.... jeszecze

Link to comment
Share on other sites

kompresji nie poprawię. Remont dołu silnika jest totalnie nieopłacalny. Co najwyżej zastosuje ceramizer lub inne cudo :-) 

500 na regenerację pompy jestem w stanie jeszcze przeznaczyć. Najciekawsze jest to, że auto jeszcze 2 tygodnie temu odpalało od pierwszego strzała nawet w największe mrozy, i tak na prawdę przestał odpalać nagle...

Link to comment
Share on other sites

Czyli może to nie wina kompresji, a sama pompa? Jeszcze raz powtórz pomiary, moze cos nie tak wyszlo za pierwszym?

Link to comment
Share on other sites

Co to kurcze, przed majówkowy pogrom?

Aż się boję co będzie jak pojedziemy w teren.... :devil:

Czyli może to nie wina kompresji, a sama pompa? Jeszcze raz powtórz pomiary, moze cos nie tak wyszlo za pierwszym?

Pomiary robił mechanior, generalnie ogarnięty wiec liczę, że się nie myli. Zajadę do niego po majówce, o ile zajadę...

Pany w razie czego jak bym gdzieś stanął to pomożecie prawda...?

Link to comment
Share on other sites

brak kompresju moze wynikać z cylindrów lub zaworów

dolewasz oleju w tłoki jak si epoprawiło to pierścienie / culindry jak nie to zawory ...

Link to comment
Share on other sites

Próba olejowa pokaże co zdechło, ale co za różnica jak majówka tuż tuż...

Link to comment
Share on other sites

Aż się boję co będzie jak pojedziemy w teren.... :devil:

Pomiary robił mechanior, generalnie ogarnięty wiec liczę, że się nie myli. Zajadę do niego po majówce, o ile zajadę...

Pany w razie czego jak bym gdzieś stanął to pomożecie prawda...?

Pomożemy :wave:

Link to comment
Share on other sites

pewnie że pomożemy :)

ja dźwigu do majówki nie rozbieram , to jak coś to ci się szybko silnik wymieni :D 

Link to comment
Share on other sites

Objawy o których piszesz występowały i u mnie, po wymianie świec ustąpiły. Zmień mechanika i upewnij się że układ dogrzewania jest sprawny

Link to comment
Share on other sites

Objawy o których piszesz występowały i u mnie, po wymianie świec ustąpiły. Zmień mechanika i upewnij się że układ dogrzewania jest sprawny

Niskie ciśnienie sprężania mówi samo za siebie.

Link to comment
Share on other sites

Niskie ciśnienie sprężania mówi samo za siebie.

Kwestia tylko czy dobrze zostało sprawdzone.

Link to comment
Share on other sites

Po majówce podjadę do pompiarza, mamy jednego w okolicy, podobno dobry, zobaczymy co gościu powie. Dotychczasowy mechanior zaproponował remont pompy z wtryskami i za 900zł wiec tragedii nie ma, o ile na tym się zakończy?  :wtf:

Plan jest prosty, jedziemy na majóweczkę, tam sobie spokojnie przy piwku usiądziemy i będziemy debatować co i jak. :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Niech ktos jeszcze raz to sprawdzi albo zrobic to samemu , sprzety do badania cisnienia majatku juz nie kosztuja. Za cene uslugi czesto mozna miec wlasnie juz ten sprzet.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Na złocie zauważyłem, że mam przeciek w przewodzie paliwowym na wysokości mostu. Może to jest przyczyna gaśnięcia i świrowania pompy wtryskowej? Co wy na to?

Link to comment
Share on other sites

Może być że łapie powietrze.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...