Krychu82 Posted April 29, 2015 Share Posted April 29, 2015 Witam szacowne grono Piszę z prośbą o poradę, w doprowadzającym mnie do szału problemie z moim samochodem. Przejdźmy do rzeczy, problemy rozpoczęły się kilka miesięcy objawiając się trudnościamu z uruchomieniem pojazdu, które było możliwe dobiero po wielokrotnym wymowaniu i wkładaniu kluczyka do stacyjki i minęly one gdy przybliżyłem antenę immobilaizera. Jak się okazało były one preludium, do poważnieszych problemów. Mianowicie wróciła niedogodność przy rozruchu pojazdu, połączona gaśnięciem silnika w trakcie jazdy w losowym momencie, przez co nie mogę ustalić okoliczności tego zjawiska. Po prostu gaśnie, a przy próbie ponownego uruchomienia silnika. Włącza się kontrolka Check Engien, wskazania temperatuty cieczy spadają i włącza się wentylator chłodnicy, dopiero kilkudziesięciu próbach silnik ponownie rozpoczyna pracę. Natępnym w kolejności problemem, jaki równocześnie wystąpił to brak centralnego zamka, samochód nie reaguje na sygnały wysyłane z kluczyka( bateria wymieniona). W chwili obecnej auto przestało odpowiadać, po przekręceniu kluczyka włącza się zapłon i wentylator chłodnicy. Dlatego postanowiłem wymienić komputer sterujący, jednak ta operacja również nie przyniosła efekty, o ile centralny zamek działa a immobilaizer reaguje poprawnie (brak kontrolki), o tyle auto nadal nie odpala, nie ma odzewu z świec żarowych. Pytanie co może być przyczyną zaistniałem sytuacji Z poważaniem Krystian PS. zapomniał bym wraz z ECU dosałem moduł którego nie mogę zlokalizować, widniejej na nim numer Part no. 248 219 F900 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jwa Posted May 20, 2015 Share Posted May 20, 2015 Najpierw sprawdź masowanie lub je popraw dorób oddzielnie dodatkowa masę na blachę i silnik.A więcej info szukaj w dziale p12 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.