Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[WP11.144] Wymiary śrub mocowania wahacza.


prezesartek
 Share

Recommended Posts

Koledzy mam mały problem przy wymianie tulei na wahaczu uszkodziłem dwie śruby a raczej nakrętki które siedzą na stałe w sankach i nie ma do nich dostępu mam zamiar naprawić te gwinty tulejkami/wkładkami samogwintującymi (http://cbt.net.pl/pdf/wkladki1.pdf) tylko nie wiem na obecną chwilę jaki jest tam gwint bo nie mam czym zmierzyć i tu pojawia się pytanie czy ktoś wie jaki gwint tam występuje żeby dobrać odpowiednią tulejkę? Dokładnie chodzi mi o te które zaznaczyłem na zdjęciu. 

post-38085-0-40458900-1430566067_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest mirekg9

Napisałeś że .... a raczej nakrętki które siedzą na stałe w sankach i nie ma do nich dostępu.... więc teraz sprawdź na śrubie, w/g śruby..

Link to comment
Share on other sites

Tak na śrubie mógł bym sprawdzić ale nie dysponuje grzebieniem i dlatego napisałem czy może ktoś ma takie dane. 

Po co wymieniać całe sanki z kuli dwóch nakrętek które można naprawić na samochodzie. 

Link to comment
Share on other sites

Ja miałem ten sam problem co  ty  ale bo dłuższym zastanowieniu  odpuściłem tuleje i wymieniłem sanki .

Link to comment
Share on other sites

Ja miałem ten sam problem co  ty  ale bo dłuższym zastanowieniu  odpuściłem tuleje i wymieniłem sanki .

Dużo roboty miałeś przy wymianie tych sanek? Co trzeba demontować?

Link to comment
Share on other sites

Ja to robiłem 5 lat temu  , trwało to jakieś 4-5h  jak dobrze pamiętam , odkręcasz stabilizator  wahacze  i maglownice . Ja robiłem to z kanału.

Link to comment
Share on other sites

Guest mirekg9

Tak na śrubie mógł bym sprawdzić ale nie dysponuje grzebieniem i dlatego napisałem czy może ktoś ma takie dane. 

Po co wymieniać całe sanki z kuli dwóch nakrętek które można naprawić na samochodzie. 

Uzupełnij profil.

Nie Wiemy gdzie mieszkasz, a w PL jest dużo sklepów metalowych. Jedziesz do sklepu ze śrubą i dopasujesz nakrętkę oraz powiedzą Ci jaki to jest gwint.

Link to comment
Share on other sites

Z książki serwisowej wyczytałem, że występowały dwa rodzaje gwintów M12x1,25 i M12x1,75 w miejscowym sklepie mają zestawy naprawcze do obydwu gwintów, grzebień już mam także jutro zmierzę i kupię o efektach poinformuję. Dla informacji koszt jednego takiego zestawu z kilkoma wkładkami 57zł. 

Link to comment
Share on other sites

Jedyną gafę jaką walnąłem to byłem święcie przekonany, że są to M12 a że nawet te uszkodzone lekko trzymały to były na samochodzie do dzisiaj jak wydłubałem żeby sprawdzić gwint okazało się, że są to M14 :D i zgodnie z serwisówką jak M14 to skok 1,5 ogólnie naprawa poszła całkiem sprawnie nie całe 3 godzinki ciężko było nagwintować bo duży rozmiar i bez kanału ale udało się bez niespodzianek i trzyma jak nowe :thumbsup: Ogólnie polecam taki patent. 

Edited by prezesartek
Link to comment
Share on other sites

Guest mirekg9

Szkoda że nie robiłeś jakiś fotek /tak tutaj często mamy przyjęte/ - można to przekazywać dla potomnych a wszystko to idzie do działu ZTS.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...