prezesartek Posted May 2, 2015 Share Posted May 2, 2015 Koledzy mam mały problem przy wymianie tulei na wahaczu uszkodziłem dwie śruby a raczej nakrętki które siedzą na stałe w sankach i nie ma do nich dostępu mam zamiar naprawić te gwinty tulejkami/wkładkami samogwintującymi (http://cbt.net.pl/pdf/wkladki1.pdf) tylko nie wiem na obecną chwilę jaki jest tam gwint bo nie mam czym zmierzyć i tu pojawia się pytanie czy ktoś wie jaki gwint tam występuje żeby dobrać odpowiednią tulejkę? Dokładnie chodzi mi o te które zaznaczyłem na zdjęciu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mirekg9 Posted May 2, 2015 Share Posted May 2, 2015 Napisałeś że .... a raczej nakrętki które siedzą na stałe w sankach i nie ma do nich dostępu.... więc teraz sprawdź na śrubie, w/g śruby.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marlos90 Posted May 2, 2015 Share Posted May 2, 2015 łatwiej sanki wymienić.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
prezesartek Posted May 4, 2015 Author Share Posted May 4, 2015 Tak na śrubie mógł bym sprawdzić ale nie dysponuje grzebieniem i dlatego napisałem czy może ktoś ma takie dane. Po co wymieniać całe sanki z kuli dwóch nakrętek które można naprawić na samochodzie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nice-wawa Posted May 4, 2015 Share Posted May 4, 2015 Ja miałem ten sam problem co ty ale bo dłuższym zastanowieniu odpuściłem tuleje i wymieniłem sanki . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
prezesartek Posted May 4, 2015 Author Share Posted May 4, 2015 Ja miałem ten sam problem co ty ale bo dłuższym zastanowieniu odpuściłem tuleje i wymieniłem sanki . Dużo roboty miałeś przy wymianie tych sanek? Co trzeba demontować? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nice-wawa Posted May 4, 2015 Share Posted May 4, 2015 Ja to robiłem 5 lat temu , trwało to jakieś 4-5h jak dobrze pamiętam , odkręcasz stabilizator wahacze i maglownice . Ja robiłem to z kanału. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mirekg9 Posted May 4, 2015 Share Posted May 4, 2015 Tak na śrubie mógł bym sprawdzić ale nie dysponuje grzebieniem i dlatego napisałem czy może ktoś ma takie dane. Po co wymieniać całe sanki z kuli dwóch nakrętek które można naprawić na samochodzie. Uzupełnij profil. Nie Wiemy gdzie mieszkasz, a w PL jest dużo sklepów metalowych. Jedziesz do sklepu ze śrubą i dopasujesz nakrętkę oraz powiedzą Ci jaki to jest gwint. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
prezesartek Posted May 4, 2015 Author Share Posted May 4, 2015 Z książki serwisowej wyczytałem, że występowały dwa rodzaje gwintów M12x1,25 i M12x1,75 w miejscowym sklepie mają zestawy naprawcze do obydwu gwintów, grzebień już mam także jutro zmierzę i kupię o efektach poinformuję. Dla informacji koszt jednego takiego zestawu z kilkoma wkładkami 57zł. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mirekg9 Posted May 4, 2015 Share Posted May 4, 2015 To życzymy udanej naprawy. Również dziękuję za uzupełnienie profilu i wierz mi że jest to przydatne http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/88262-dlaczego-warto-uzupelnic-profil/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
prezesartek Posted May 5, 2015 Author Share Posted May 5, 2015 (edited) Jedyną gafę jaką walnąłem to byłem święcie przekonany, że są to M12 a że nawet te uszkodzone lekko trzymały to były na samochodzie do dzisiaj jak wydłubałem żeby sprawdzić gwint okazało się, że są to M14 i zgodnie z serwisówką jak M14 to skok 1,5 ogólnie naprawa poszła całkiem sprawnie nie całe 3 godzinki ciężko było nagwintować bo duży rozmiar i bez kanału ale udało się bez niespodzianek i trzyma jak nowe Ogólnie polecam taki patent. Edited May 5, 2015 by prezesartek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mirekg9 Posted May 6, 2015 Share Posted May 6, 2015 Szkoda że nie robiłeś jakiś fotek /tak tutaj często mamy przyjęte/ - można to przekazywać dla potomnych a wszystko to idzie do działu ZTS. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.