13E7 Posted May 4, 2015 Share Posted May 4, 2015 Używa ktoś? Interesuje mnie jak się jeździ z całym zawiasem w poli. Mam na oku coś takiego http://m.ebay.co.uk/itm/400805441828?nav=SEARCH Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted May 5, 2015 Share Posted May 5, 2015 Nie bawem bede na torze testować Unibale na przednie zawieszenie - dam znać jak sie to sprawuje no ale powinno byc lepiej bo mniej gemepotri traci auto podczas przeciążeń... A w zetach jak sa silentbloki do wymiany to z regóły poiluretan zwsze wrzucam z automatu, w jeździe na co dzień dyskomfortu nie czuć, na toże nie testowałem ile czas sie poprawia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
misio_de Posted May 5, 2015 Share Posted May 5, 2015 A są takie sety do 370z? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
13E7 Posted May 5, 2015 Author Share Posted May 5, 2015 http://www.strongflex.eu/pl/1130-350-z Tylko myślę czy żółte czy czerwone Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted May 6, 2015 Share Posted May 6, 2015 Zółte co tam się będziesz op*****lać Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
13E7 Posted May 6, 2015 Author Share Posted May 6, 2015 Dobra, jak się je**ć to bez gaci... biorę komplet żółtych betonowych... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doodek Posted June 2, 2015 Share Posted June 2, 2015 Kuba, czy Ty masz w Infie z tego poduchy silnika? Czy to po prostu jakieś twardsze gumy? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted June 3, 2015 Share Posted June 3, 2015 Mam zestaw od Z1 - w sumie to jedną sztukę puki co od kierowcy wsadziłem, ale jest mocno nie komfortowo, dorzucę prawą to powinno być gites, na wolnych obrotach mocne wibracje czuć. U Michała zapodałem odrazu obie to praktycznie fabryka !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmati9 Posted April 7, 2016 Share Posted April 7, 2016 Gdzie dostane poliuretany do dyfra zamówiłem w jednym sklepie zadzwoniłem po trzech tygodniach i mi powiedzieli że w czerwcu będą mieć a słychać u mnie w przedziale 1200-1800 że coś się w napędzie tłucze zaczynam od tego bo dwie przednie są oberwane Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
13E7 Posted April 7, 2016 Author Share Posted April 7, 2016 Strongflex 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmati9 Posted April 12, 2016 Share Posted April 12, 2016 (edited) Dzięki wielkie Edited April 12, 2016 by mmati9 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mycek Posted August 22, 2017 Share Posted August 22, 2017 Ma ktoś te czerwone założone ? Co sądzicie o tych poliuretanach ? Twardo ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hudyvolt Posted August 25, 2017 Share Posted August 25, 2017 ja właśnie od dwóch tygodni jeżdżę na czerwonych strongflex. Jest ciut twardziej niż na seryjnych gumach. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dieselLPG Posted August 25, 2017 Share Posted August 25, 2017 Ja pomieszalem czerwone z zoltymi. Ostatnio je kontrolowalem. Po 3 latach (w innym aucie) sa w idealnym stanie Tylko dyfra w zetce nie zrobilem i zaluje. Jezdzi sie za***iscie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mycek Posted August 25, 2017 Share Posted August 25, 2017 Dzięki! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
green1985 Posted January 16, 2019 Share Posted January 16, 2019 Odgrzewam kotleta: jestem świeżo po wymianie tulei tylnego wózka i dyfra na czerwone Strongflex. Tuleje wózka załatwiły problem podskakiwania auta na mokrym przy zrywaniu trakcji, więc super. Ale mimo, że tuleje dyfra miałem dobre, to zleciłem wymianę również tych na Strongflexy, bo lubię robić rzeczy kompleksowo (a to czasami szkodzi, jak tutaj). Efekt? Stukanie przy zmianie biegów (dosyć ciche, jednak przed wymianą nie było nic słychać), z tym jeszcze można żyć, ale powyżej 100km/h przenoszą się wibracje z dyfra i w aucie słychać gwizd... Czy to normalne na poliuretanach? Czy ewentualnie jest jakieś źródło zamienników, aby dostać normalne tuleje pływające? W serwisie jedna przednia tuleja dyfra (są 2) kosztuje 500 zł, natomiast tylna duża tuleja w/g serwisanta jest dostępna w oryginale tylko razem z tylną belką (!), a to kosztuje grubo ponad 5.000 zł ... W lokalnych sklepach oczywiście nic (nie chodzi mi o dostępność od ręki, ale nawet nie ma opcji sprowadzenia). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rolandinho Posted January 16, 2019 Share Posted January 16, 2019 Poli to bardzo słuszny wybór, sprawdź poduszkę skrzyni możne już niedomaga i stad to uderzanie, ja nic takiego nie miałem a wymieniłem wszystkie możliwe na poli czyli 39 sztuk (parę żółtych reszta czerwona) obecnie strongflex ma tez poli wkładkę do poduszki skrzyni, tez będę lada dzień montował. Dyfer słychać owszem, ale tu wszystko słychać, także... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hudyvolt Posted January 16, 2019 Share Posted January 16, 2019 4 godziny temu, green1985 napisał: Odgrzewam kotleta: jestem świeżo po wymianie tulei tylnego wózka i dyfra na czerwone Strongflex. Tuleje wózka załatwiły problem podskakiwania auta na mokrym przy zrywaniu trakcji, więc super. Ale mimo, że tuleje dyfra miałem dobre, to zleciłem wymianę również tych na Strongflexy, bo lubię robić rzeczy kompleksowo (a to czasami szkodzi, jak tutaj). Efekt? Stukanie przy zmianie biegów (dosyć ciche, jednak przed wymianą nie było nic słychać), z tym jeszcze można żyć, ale powyżej 100km/h przenoszą się wibracje z dyfra i w aucie słychać gwizd... Czy to normalne na poliuretanach? Czy ewentualnie jest jakieś źródło zamienników, aby dostać normalne tuleje pływające? W serwisie jedna przednia tuleja dyfra (są 2) kosztuje 500 zł, natomiast tylna duża tuleja w/g serwisanta jest dostępna w oryginale tylko razem z tylną belką (!), a to kosztuje grubo ponad 5.000 zł ... W lokalnych sklepach oczywiście nic (nie chodzi mi o dostępność od ręki, ale nawet nie ma opcji sprowadzenia). ktoś kiedyś wspominał że odwrotny montaż poduszek (do góry nogami) pomaga na te wibracje. Nie pamiętam już ale ja chyba swojemu mechanikowi mówiłem, żeby od razu je montował odwrotnie i nie odczuwam żadnych wibracji z dyfra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
green1985 Posted January 17, 2019 Share Posted January 17, 2019 Czyli ogólnie lipa... no nic, coś jeszcze poszukam, w UK chwalą sobie zestawy od firmy Whiteline, poczytam więcej i ew. tym się poratuję. A jak nie, to pozostanie się przyzwyczaić do nowych "sportowych" dźwięków Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
green1985 Posted January 18, 2019 Share Posted January 18, 2019 (edited) W dniu 16.01.2019 o 17:32, Hudyvolt napisał: ktoś kiedyś wspominał że odwrotny montaż poduszek (do góry nogami) pomaga na te wibracje. Nie pamiętam już ale ja chyba swojemu mechanikowi mówiłem, żeby od razu je montował odwrotnie i nie odczuwam żadnych wibracji z dyfra. Coś w tym chyba jest co piszesz, bo kilku użytkowników z forum my350z.com miało ten problem i pomógł im właśnie odwrotny montaż niż podany w instrukcji od producenta tulei, załączam foto, chodzi o to, żeby grubsza część tulei była na górze. Zobaczę czy uda się obrócić te Strongflexy, jak nie, to zamówię zestaw Whiteline KDT911 z brytyjskiego eBay (wychodzi ok. 500 zł z wysyłką) i podejdę do tematu jeszcze raz Edited January 18, 2019 by green1985 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
green1985 Posted January 29, 2019 Share Posted January 29, 2019 Sprawa rozwikłana - okazało się, że mechanik już za pierwszym razem zamontował te tuleje prawidłowo (grubszą stroną do góry), bo skojarzył, że inaczej kąt wchodzenia wału do dyfra będzie zły. Przy montażu podgięła się jakaś blaszka (do odgięcia palcami), a rezonowała jakby dyfer miał się zaraz rozlecieć. Ogólnie teraz i tak minimalnie słychać wibracje z dyfra, ale właściwie tylko przy wyłączonym radiu, a takie coś jak dla mnie nawet ma swój urok (Zeta robi się jeszcze bardziej "mechaniczna" niż jest z w serii) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
green1985 Posted February 22, 2019 Share Posted February 22, 2019 znowu odpowiem sam sobie: na dłuższą metę jednak irytowało mnie to wycie z dyfra (nawet takie ciche) i szczególnie stuki przy zmianie biegów, więc zamówiłem zestaw Whitline KDT911 - te tuleje mogę szczerze polecić. Sztywne i bezpośrednie przeniesienie napędu na koła pozostało, bo to w końcu też poliuretan, ale jednak są inaczej zrobione. Jak tłumaczył mi mechanik - główna różnica wynika z budowy tylnej tulei - w Strongflex jest ona jednolita, a w Whiteline jest dziurkowana, co lepiej rozprasza wibracje. Przypuszczam, że mieszanka też jest ogólnie nieco bardziej miękka, bo na tych jeździ się jak na oryginałach jeśli chodzi o komfort - absolutnie żadnego wycia i stuków przy zmianie biegów. Jest importer w PL, z przesyłką wyszło ok 400 zł, także taniej niż z brytyjskiego eBay. Różnica w cenie między Strongflexem niecałe 100 zł, także nie ma się nad czym zastanawiać, tylko brać Whiteline 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.