KRZYSZTOF K. Posted May 6, 2015 Share Posted May 6, 2015 Witam. Mam dziwny problem ze swoim autem. Kiedy zaczyna robić się ciepło na dworze na kierownicy czuje stukanie z zawieszenia ( możliwe ze stuki nie pochodzą z zawieszenia ) szczególnie przy wolnej jeździe, jak jest bardzo ciepło dochodzi skrzypienie przy skręcaniu. Jeżeli temperatura jest poniżej 20 stopni na dworze nic się nie dzieje. Maglownica została sprawdzona nie ma luzów, płyn od wspomagania wymieniony, stacja diagnostyczna nie wykazała problemów z zawieszeniem. Almer Tino silnik 1.8 , rok produkcji 2000r. Może ktoś miał podobny problem, proszę o pomoc w zdiagnozowaniu tych objawów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Burning Posted May 6, 2015 Share Posted May 6, 2015 Przeguby sprawdzone? Link to comment Share on other sites More sharing options...
KRZYSZTOF K. Posted May 6, 2015 Author Share Posted May 6, 2015 Przeguby sprawdzone? Tak, sprawdzone i jeden był wymieniony. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mirekg9 Posted May 6, 2015 Share Posted May 6, 2015 A jak z krzyżakiem na kolumnie kierowniczej? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thunder Posted May 6, 2015 Share Posted May 6, 2015 Łożyska w kolumnie się zatarły. Skrzypią przy skręcaniu, a stuki pochodzą od sprężyny. Gdy przy skręcaniu łożysko się "zatnie" to sprężyna się naciąga.Gdy puści to słychać stuk, a nawet brzęk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KRZYSZTOF K. Posted May 20, 2015 Author Share Posted May 20, 2015 Auto naprawione, a problemem była końcówka drążka , która była sztywna i nie działała poprawnie, po wymianie problem znikną Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.