emil2071 Opublikowano 8 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 Witam, Może spotkał się ktoś z takim przypadkiem, jak ustawiam klimatyzacje na 18 stopni wtedy wieje zimnym, od 19 do 32 ciepłym, tak samo sie dzieje przy zwykłym nawiewie jak ustawie 18 dmucha chłodnym od 19 do 32 gorące powietrze dmucha? Z góry dzięki za każdą sugestię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skit Opublikowano 8 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 ja bym zaczął od sprawdzenia tych dwóch czujników (temperatury wewnętrznej i nasłonecznienia) http://nissan4u.com/parts/primera/el_p12e/2004_11/type_89/body_electrical/control_unit/illustration_1/no i oczywiście czy zewnętrzny pokazuje prawdę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil2071 Opublikowano 8 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 Gdzie szukać tych czujników? Link nie działa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skit Opublikowano 9 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2015 już poprawiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janusz12 Opublikowano 9 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2015 sprawdz czy czynnik chlodzcy jest.a propo nabijales klime moze nieszczelnosci sa ukladu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil2071 Opublikowano 9 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2015 Klima jest nabita, zacznę diagnozę od tych czujników, dzięki za informację. sprawdziłem czujniki, ten dolny przy kierownicy był cały w kurzy centymetr kurzy na nim się zebrało i na tej małej kratce był tym kurzem oblepiony, mogło miec to wpływ na takie działanie?, da się te czujniki sprawdzić miernikiem, co powinny wskazywać jak są okej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 9 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2015 Najprościej będzie jak wyczyścisz i przetestujesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skit Opublikowano 9 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2015 Miernikiem zapewne też da się sprawdzić ale nikt Ci nie powie jaką rezystancję powinny mieć przy danej temperaturze, najprościej będzie podpiąć się pod komputer i zobaczyć jakie wartości z nich odczytuje komputer silnika/body. Z reguły jak czujnik temperatury się psuje wtedy jednostka sterująca odczytuję ją jako -70stC i dlatego jak ustawisz na minimalną temperaturę to chłodzi, a przy trochę wyższej próbuje grzać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil2071 Opublikowano 11 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 dzięki za cenną podpowiedź jest uszkodzony czujnik ten dolny kwestia wymiany termistora, w pon. kupię wlutuje nowy zobaczę co się będzie działo. Wymieniony termistor i wszytko wróciło do normy, dzieki za podpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.