RafalMi Posted May 11, 2015 Share Posted May 11, 2015 Więc tak witam Kolegów forumowiczów bardzo serdecznie mam mały problem bądź bardzo wielki, a mianowicie w moim pięknym terrano 2.4 95 rok zerwał się gwint w głowicy przy wałkach co trzymają hydrauliki mianowicie przy 4 i 3 stopce ma ktoś może pomysł jak to zreanimować czy niestety pozostaje wymiana głowicy?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fikolek2 Posted May 11, 2015 Share Posted May 11, 2015 Można zastosować wkładki HELICOIL lub ewentualnie tulejować, wszystko zależy od stanu otworów. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RafalMi Posted May 11, 2015 Author Share Posted May 11, 2015 Jak tulejować?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fikolek2 Posted May 11, 2015 Share Posted May 11, 2015 (edited) Przy pomocy tulejki, lub szpilka nadwymiarowa. W ostateczności można zaspawać i nowy otworek. Edited May 11, 2015 by fikolek2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markiej Posted May 11, 2015 Share Posted May 11, 2015 ja u siebie dałem większą szpilke wkrecana na kleju i przewiercilem panewke wałka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RafalMi Posted May 11, 2015 Author Share Posted May 11, 2015 A idzie gdzieś dostać taką szpilkę?? Bo to chyba jakaś taka specjalna musi być Bo dziś nawierciliśmy wałek i stopkę na gwint 9,5 i daliśmy zwykłe śruby i niestety dalej klepie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fikolek2 Posted May 12, 2015 Share Posted May 12, 2015 (edited) Szpilka jaki ma rozmiar 10? wiertło 9,5 jest za duże pod gwint 10. Co to znaczy zwykłe śruby, na główce z reguły pisze w jakiej są klasie (5,5 )(8,8 )(10,9) jak nic nie pisze to mogą być naprawde zwykłe czyli z byle czego. Edited May 12, 2015 by fikolek2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RafalMi Posted May 12, 2015 Author Share Posted May 12, 2015 Wiesz to były zwykłe śruby pod gwint 10 nic na nich nie pisze, po za tym to jakieś dziwne są bo z oryginalnych nie chlapie olej góra a z tych które dorobiliśmy daje ostro że nie wiem co tak jak by w ogóle popychacz nie dostawał oleju i chodził na sucho Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markiej Posted May 12, 2015 Share Posted May 12, 2015 zrobilem tak jak ty na m10, tylko ze obsadzilem to na kleju i trzyma do dzis, ale ja mam zawory regulowane na srubki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RafalMi Posted May 13, 2015 Author Share Posted May 13, 2015 Ja mam niestety samo regulujące się i chyba przyjdzie mi głowicę zrzucać Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.