sakusek Posted May 15, 2015 Share Posted May 15, 2015 Witam, posiadam notka z 2008r. Ostatnie 2 lata po założeniu lpg świecił sie check engine teraz po przeglądzie lpg wyskakiwal blad p1111. Nie wiem co to za blad jednak mechanik zauważył wypieta wtyczke i wpial ja. Check juz się nie wyświetla. Jednak spalanie na komputerze wzroslo nid wiem czy to przez ta wtyczke do czujnika czy regulacje. Jednak na pb pokazuje tyle samo. Tj. 10l a nawet 12l w mieście. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted May 15, 2015 Share Posted May 15, 2015 Ostatnie 2 lata po założeniu lpg świecił sie check engine dlaczego nie pojechałeś aby usunęli usterkę??? jednak mechanik zauważył wypieta wtyczke i wpial ja. Check juz się nie wyświetla. jaką wtyczkę?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ranger Posted May 15, 2015 Share Posted May 15, 2015 Może sondę lambda trafiło. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
M@reS Posted May 15, 2015 Share Posted May 15, 2015 (edited) P1111 Nissan Opis - Uszkodzony zawór dolotowy zawór elektromagnetyczny sterowania rozrządu Bank 1 - Kontrola rozrządu Zawór dolotowy zaworu elektromagnetycznego Bank 1 uprząż jest otwarty lub zwarty - Kontrola rozrządu Zawór dolotowy Zawór elektromagnetyczny Bank 1 obwodu słabe połączenie elektryczne Kontrola wlotu zaworu elektromagnetycznego jest aktywna rozrządu przez ON / OFF (stosunek impulsów obowiązku) sygnałów z ECM.Zawór wlotowy rozrządu sterujący zaworu elektromagnetycznego zmienia ilość oleju i kierunek przepływu przez jednostki sterującej dolotowego rozrządu lub zatrzymuje przepływ oleju. Szerokość impulsu już zaliczek kąt zaworu.Krótszy czas trwania impulsu opóźnia kąt zaworu. Kiedy i wyłączanie szerokości impulsów stają się równe, elektrozawór zatrzymuje przepływ ciśnienia oleju, aby ustalić kąt zaworu wlotowego na stanowisku sterowania. Czytaj więcej: http://engine-codes.com/p1111_nissan.html#ixzz3aF70CRDF Edited May 15, 2015 by M@reS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sakusek Posted May 16, 2015 Author Share Posted May 16, 2015 Nie wiem która to była wtyczka chyba czujnik położenia walka rozrzadu. 2 lata sie tym nie przejmowalem bo mechanik mówił ze tak musi ba tym lpg byc. Na przegląd pojechałem do innego w końcu i wpial ta wtyczke. Nie wiem czy moglo przez to skoczyc spalanie Tak czy owak check już sie nie swieci nie ma juz bledu p1111 a ze spalaniem ciezko zejsc poniżej 10l Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted May 16, 2015 Share Posted May 16, 2015 Nie wiem która to była wtyczka chyba czujnik położenia walka rozrzadu. raczej nie, bo byś nei odpalił auta 2 lata sie tym nie przejmowalem bo mechanik mówił ze tak musi ba tym lpg byc. ehhh i później wszyscy mówią, że gaz to zło Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sakusek Posted May 16, 2015 Author Share Posted May 16, 2015 wtycka znajdowala sie z tylu silnika po stronie rozrzadu zaraz obok kolektora Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
M@reS Posted May 16, 2015 Share Posted May 16, 2015 (edited) To pierwsza sonda lambda.......odpowiada za mieszankę. Widocznie gazownik specjalnie wypioł żebyś myślał że spalasz 5l/100km Po wypięciu są stałe parametry mieszanki zapisane w sterowniku. Podpięta wtyczka jak sonda działa to brak checka i odpowiednia mieszanka. Zrób kilka km bo teraz parametry muszą się unormować. Moim zdaniem 10L gazu przy silniku ???? (nie podałeś) w mieście jest całkiem przyzwoitym wynikiem. Edited May 16, 2015 by M@reS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sakusek Posted May 16, 2015 Author Share Posted May 16, 2015 silnik 1.4 Spalanie 10l/100km pokazuje na komputerze wiec gazu +/- 20% wiecej = 12 l/100km Ktos ma schemat tego silnika? to bede wiedzial ktora to wtyczka byla blad ktory sie wyswietlal to byl p1111 i to na pewno zalezalo od wpiecia tej wtyczki bo po tym on znikl. Nie wiem czy za to odpowiada sonda lambda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
El_Diablo Posted May 28, 2015 Share Posted May 28, 2015 A moje pytanie: czy faktycznie spala tak dużo czy tylko wyświetla, ja mam już od kilku lat gaz i nigdy nie pokazywał nawet zbliżonego spalania w stosunku do rzeczywistości. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JACKO29 Posted May 28, 2015 Share Posted May 28, 2015 Sakusek,błąd P1111 to błąd elektrozaworu zmiennych faz zaworów dolotowych! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.