scandalieross Posted May 16, 2015 Share Posted May 16, 2015 Witam.Zakladam nowy temat, ponieważ takowego nie znalazlem. Wg Was warto instalować oil catch tank? Czy może lepiej założyć filterek na odme z pokrywy zaworów? Ktoś się juz w to bawił? Dodam jeszcze filmik: czyżby podobny syf dostaje się do przepustnicy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hansrpg Posted May 16, 2015 Share Posted May 16, 2015 Ja osobiście nie bawiłbym się w kolejne pudełka, rurki itp. pod maską tylko jeżeli już przerabiasz serię w sensie odpinasz odmę od dolotu to filterek na nią i tyle. Odpowiadając na pytanie czy przepustnica tak dostaje to sam zobacz w jakim jest stanie, u mnie było trochę tłustego osadu na niej i w krokowcu ale bez tragedii. Link to comment Share on other sites More sharing options...
scandalieross Posted May 16, 2015 Author Share Posted May 16, 2015 no okey, a co z oparami z filterka? nie są zasysane z komory silnika do kabiny? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hansrpg Posted May 17, 2015 Share Posted May 17, 2015 Opary pójdą raczej do atmosfery, powietrze w komorze silnika cały czas cyrkuluje jadąc, a oparów tych nie ma tak wiele. W motocyklach przewód odmy jest puszczony wpierw wysoko i dalej pod silnik może jest to jakiś sposób by mieć pewność że "grzecznie" opuszczą auto. Link to comment Share on other sites More sharing options...
scandalieross Posted May 17, 2015 Author Share Posted May 17, 2015 No to najpierw spróbuje z tym filterkiem, rozumiem ze krociec w dolocie, ten za przeplywka zaslepic? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hansrpg Posted May 17, 2015 Share Posted May 17, 2015 Tak, zaślepić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.