Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Zawieszenie AP na licencji KW - 350Z


masir
 Share

Recommended Posts

AP Sportfahrwerke na licencji KW.

http://www.ap-sportsuspensions.com/ap-coilover-suspension-galvanized-steel-24.html

 

a tu link z allegro:

http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-nissan-350z-gwint-ap-by-kw-i5334152437.html

 

 

Co sądzicie o tym tanim gwincie do Zetki? Może ktoś miał z tym styczność?

 

Czy sprawdzi się w normalnej codziennej jeździe po mieście i okazjonalnym upalaniu? Nie mówie o torze tylko zwykła jazda.

 

Może jest to dobra alternatywa dla montażu samych sprężyn w celu optycznego obniżenia auta?

Link to comment
Share on other sites

Fajna cena !

Ciekawe jak wyglądają osłony na amortyzatory - jak ich nie ma to szybko padną...

I jakiej średnicy są sprężyny

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Podlaczam sie do tematu bo cena atrakcyjna 2200 zl przy czym sprezyny H&R 900zl

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

a ISC ? ktos cos zna temat tego producenta ? mam akurat przedstawiciela blisko siebie (Bochnia) i mysle bo podobno dobre gwinty maja :)

Link to comment
Share on other sites

taka odpowedz dostałem od ISC:

 

 

Witam,

Każde zawieszenie jest produkowane pod klienta,


Realizacja lotnicza 2,5 tygodnia.

Jest dostępne w 3
wariantach.


SPORT
RACING
DRIFT

Każde zawieszenie posiada 32 stopniowa regulację twardości
Pełną regulację wysokości.
Regulację progresywności

Wersja Racing I DRIFT - posiada grubsze wkłady przez co jest twardsza i posiada łożyska pillowball
Wysyłka lotnicza - cena normalna

SPORT - 3600 zł
Racing - 3900 zł
DRIFT - 3900 ZŁ


Lub na styczeń statkiem W WIELKIM ZAKUPIE GRUPOWYM w cenach:

SPORT 3100 zł
Racing 3400 zł
DRIFT 3400 zł


W grupowym wymagana jest tylko zaliczka 700 zł do końca listopada. Reszta dopłaty jak zawieszenia dopłyną do Polski na koniec stycznia.

Dodatkowo :

Każdy element który by Pan ewentualnie kiedyś uszkodził można dokupić u nas osobno.
Każdy element który się w przyszłości zużyje również można dokupić co stanowi pełną opiekę serwisową.


Twardość sprężyn którą byśmy przy zakupie ustalili jeżeli byłaby nie trafiona - nie jest problemem.
Wymieniamy sprężyny za darmo na twardsze lub miększe do tygodnia od zamontowania ich a w aucie.


Istnieje również możliwość kupna na raty - Santander.


Gwarancja : 12 miesięcy lub 24 miesiące.


W razie pytań służę pomocą.

Pozdrawiam,
Klemens
PLANET-JDM
ISC EUROPE
www.isc-n1.eu
www.brazer.pl

Link to comment
Share on other sites

taka odpowedz dostałem od ISC:

 

 

Witam,

 

Każde zawieszenie jest produkowane pod klienta,

 

 

Realizacja lotnicza 2,5 tygodnia.

 

Jest dostępne w 3

wariantach.

 

 

SPORT

RACING

DRIFT

 

Każde zawieszenie posiada 32 stopniowa regulację twardości

Pełną regulację wysokości.

Regulację progresywności

 

Wersja Racing I DRIFT - posiada grubsze wkłady przez co jest twardsza i posiada łożyska pillowball

Wysyłka lotnicza - cena normalna

 

SPORT - 3600 zł

Racing - 3900 zł

DRIFT - 3900 ZŁ

 

 

Lub na styczeń statkiem W WIELKIM ZAKUPIE GRUPOWYM w cenach:

 

SPORT 3100 zł

Racing 3400 zł

DRIFT 3400 zł

 

 

W grupowym wymagana jest tylko zaliczka 700 zł do końca listopada. Reszta dopłaty jak zawieszenia dopłyną do Polski na koniec stycznia.

 

Dodatkowo :

 

Każdy element który by Pan ewentualnie kiedyś uszkodził można dokupić u nas osobno.

Każdy element który się w przyszłości zużyje również można dokupić co stanowi pełną opiekę serwisową.

 

 

Twardość sprężyn którą byśmy przy zakupie ustalili jeżeli byłaby nie trafiona - nie jest problemem.

Wymieniamy sprężyny za darmo na twardsze lub miększe do tygodnia od zamontowania ich a w aucie.

 

 

Istnieje również możliwość kupna na raty - Santander.

 

 

Gwarancja : 12 miesięcy lub 24 miesiące.

 

 

W razie pytań służę pomocą.

 

Pozdrawiam,

Klemens

PLANET-JDM

ISC EUROPE

www.isc-n1.eu

www.brazer.pl

 

Hmm grupowo niezly upust daje ;) ja jestem zainteresowany :) bo AP mam za 2200 ale boje sie ze nie spelni oczekiwan i szybko poleci a tu mam serwis itp :)

przegladam oferte sklepu www.venom24.pl 

 

Gwint Eibach B12 ze springami Pro tech w cenie 2900 zl

Gwint AP 2150 zl

 

 

i pytanie AP nie ma regulacji twardosci czy nie wjezdzajac na tory potrzebna mi reg. twardosci ? autko jezdzi tylko po publiczbych i okolo 6000 km rocznie max ;)

Link to comment
Share on other sites

AP i Eibach niestety nie ma naprężenia wstepnego spręzyn więc jak podnosisz auto do góry na nim to jest automatycznie utwardzasz i na odwrót...

Link to comment
Share on other sites

AP i Eibach niestety nie ma naprężenia wstepnego spręzyn więc jak podnosisz auto do góry na nim to jest automatycznie utwardzasz i na odwrót...

 

Czyli jak posadze to mogę się spodziewać, że zrobi się bardziej miekko? oj to bida...

Link to comment
Share on other sites

ja chyba narazie kupie springi Eibacha bo na tor sie nie wybieram jak narazie ;)

Link to comment
Share on other sites

jak chcesz springi to ja mam jeszcze u siebie zamontowane....zdje sie HR -30mm. na bank na koniec miesiąca zamowie gwint i pewno będzie to D2. 

Springi będą wiec na sprzedaż.....dużo taniej niz na allegro. Mam je rok...

Link to comment
Share on other sites

jak chcesz springi to ja mam jeszcze u siebie zamontowane....zdje sie HR -30mm. na bank na koniec miesiąca zamowie gwint i pewno będzie to D2. 

Springi będą wiec na sprzedaż.....dużo taniej niz na allegro. Mam je rok...

daj znac jak bd sprzedawal :) , a czemu nie AP ? ja dzisiaj rozmawialem z typkiem co ma AP gwint fakt w civicu ale nie narzeka :D 

Link to comment
Share on other sites

ap to jest ok 2,2tyś plus camber plates 400zł to jest 2600zl....wole mieć gwarancje i jako taka regulację twardości niż nic,,,,,a 3,2k to nie tragedia.....

Link to comment
Share on other sites

A po co Ci camber plates? Przeciez w Z regulacja kata nachylenia odbywa sie poprzez wahacz bo dolna czesc amortyzatora jest mocowana poprzez zimmerblok w wahaczu...

Edited by Bydle
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ja mam ISC w zetce i sobie chwale, brać sporta jeśli chce sie mieć wygode ;) na racing i drift jest znośny beton

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...