bugaj102 Posted May 17, 2015 Share Posted May 17, 2015 Witam. Mam problem niedawno zakupilem almere 2.2 di 2001 rok i mam problem jak jest zimna ciezko pali musze krecic dlugo dosyc dlugo jak na diesla a w trakcie dymi po odpaleniu nie dymi i jak popracuje troche pali na dotyk ☺ co moze byc przyczyna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted May 17, 2015 Share Posted May 17, 2015 sprawdź świece 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bugaj102 Posted May 17, 2015 Author Share Posted May 17, 2015 To swiece inaczej dzialaja przed odpaleniem i po odpaleniu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Burning Posted May 17, 2015 Share Posted May 17, 2015 W dieslu masz świece żarowe, które podgrzewają wtryski i paliwo przed rozruchem i przez około minutę po odpaleniu. Rozumiem, że czekasz z odpaleniem silnika aż ikona świec (żółta sprężynka) zgaśnie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted May 17, 2015 Share Posted May 17, 2015 To swiece inaczej dzialaja przed odpaleniem i po odpaleniu? tak samo, tylko za kolejnym razem silnik jest już ciepły Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bugaj102 Posted May 17, 2015 Author Share Posted May 17, 2015 A akumulator rozrusznik moze slabo kreci bo swiece to rzecz jasna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Burning Posted May 17, 2015 Share Posted May 17, 2015 Jeśli podejrzewasz akumulator, to pożycz od kogoś prostownik, zostaw podpięty na noc i będziesz miał odpowiedź. Ale w pierwszej kolejności sprawdziłbym jednak świece żarowe, bo opisane przez Ciebie objawy są dość typowe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bugaj102 Posted May 17, 2015 Author Share Posted May 17, 2015 Mhmm ok dzieki za pomoc wymienie swiece bo podejrzewam ze nie byly one wymieniane akumulator chyba dosc mocny ale i chyba stara varta 75ah czytalem tez ze rozrusznik jak ma szcotki wytarte slabiej kreci silnikiem.. ale czasem zdarza sie tak ze jak jest zimny to odpali za drugim obrotem ale po chwili gasnie i jak drugi raz krece to musze juz dluzej pokrecic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mirekg9 Posted May 17, 2015 Share Posted May 17, 2015 Mhmm ok dzieki za pomoc wymienie swiece bo podejrzewam ze nie byly one wymieniane akumulator chyba dosc mocny ale i chyba stara varta 75ah czytalem tez ze rozrusznik jak ma szcotki wytarte slabiej kreci silnikiem.. ale czasem zdarza sie tak ze jak jest zimny to odpali za drugim obrotem ale po chwili gasnie i jak drugi raz krece to musze juz dluzej pokrecic Szczotki nawet jeśli słabe, to rozrusznik zakręci, chyba że całkowicie szczotkę przetarło i padła. Jak wspomniał kolega podładuj najpierw aku. Odpalaj po zgaśnięciu kontrolki świec, możesz nawet poczekać i dłużej /z 10-15 sek/.Ale jeśli piszesz że czasami odpala, to również bym się kierował aby wymienić świece /tym bardziej iż nie wiadomo kiedy były wymieniane/. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bugaj102 Posted May 17, 2015 Author Share Posted May 17, 2015 Dzieki. A mam pytanie czy luzna szyba boczna to normalne i poduszki amortyzatora ktore sa czeste do wymiany? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mirekg9 Posted May 17, 2015 Share Posted May 17, 2015 Dzieki. A mam pytanie czy luzna szyba boczna to normalne i poduszki amortyzatora ktore sa czeste do wymiany? To już inne dwa tematy, które były poruszane na forum. Aby nie zaśmiecać tego tematu -->O Ciężkim Odpalaniu-->, proponuję poszukać w wyszukiwarce /na górze po prawo/. Jeśli nie, to możesz założyć nowy temat, a potem będzie połączony z innym - więc lepiej najpierw poszukać, poczytać, i dopisać coś nowego. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bugaj102 Posted June 27, 2015 Author Share Posted June 27, 2015 Witam wymienilem swiece i dalej nic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Burning Posted June 28, 2015 Share Posted June 28, 2015 Może być problem z cofaniem się paliwa - na filtrze masz "pompkę". Następnym razem po postoju, przed odpaleniem spróbuj dopompować paliwo ręcznie. Jeśli pomoże, to znaczy, że to to. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bugaj102 Posted June 29, 2015 Author Share Posted June 29, 2015 A tam jest jakis przycisk czy cus zeby dopompowac? Nic nie dalo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mirekg9 Posted June 30, 2015 Share Posted June 30, 2015 Uzupełnij profil...... Jeśli to faktycznie 2,2 di, to filtr paliwa masz w komorze silnika przy ścianie grodziowej. Od góry na filtrze powinieneś mieć pompeczkę. Przed pierwszą jazdą otwórz najpierw maskę i zacznij pompować paliwo, aż poczujesz że już się ciężko naciska-pompuje. Jeśli po tym "zabiegu" odpali, tzn. że paliwo się cofa - tak jak napisał @Burning. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.