bugaj102 Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Witam. Mam problem niedawno zakupilem almere 2.2 di 2001 rok i mam problem jak jest zimna ciezko pali musze krecic dlugo dosyc dlugo jak na diesla a w trakcie dymi po odpaleniu nie dymi i jak popracuje troche pali na dotyk ☺ co moze byc przyczyna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 sprawdź świece 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bugaj102 Opublikowano 17 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 To swiece inaczej dzialaja przed odpaleniem i po odpaleniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 W dieslu masz świece żarowe, które podgrzewają wtryski i paliwo przed rozruchem i przez około minutę po odpaleniu. Rozumiem, że czekasz z odpaleniem silnika aż ikona świec (żółta sprężynka) zgaśnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 To swiece inaczej dzialaja przed odpaleniem i po odpaleniu? tak samo, tylko za kolejnym razem silnik jest już ciepły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bugaj102 Opublikowano 17 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 A akumulator rozrusznik moze slabo kreci bo swiece to rzecz jasna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Jeśli podejrzewasz akumulator, to pożycz od kogoś prostownik, zostaw podpięty na noc i będziesz miał odpowiedź. Ale w pierwszej kolejności sprawdziłbym jednak świece żarowe, bo opisane przez Ciebie objawy są dość typowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bugaj102 Opublikowano 17 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Mhmm ok dzieki za pomoc wymienie swiece bo podejrzewam ze nie byly one wymieniane akumulator chyba dosc mocny ale i chyba stara varta 75ah czytalem tez ze rozrusznik jak ma szcotki wytarte slabiej kreci silnikiem.. ale czasem zdarza sie tak ze jak jest zimny to odpali za drugim obrotem ale po chwili gasnie i jak drugi raz krece to musze juz dluzej pokrecic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Mhmm ok dzieki za pomoc wymienie swiece bo podejrzewam ze nie byly one wymieniane akumulator chyba dosc mocny ale i chyba stara varta 75ah czytalem tez ze rozrusznik jak ma szcotki wytarte slabiej kreci silnikiem.. ale czasem zdarza sie tak ze jak jest zimny to odpali za drugim obrotem ale po chwili gasnie i jak drugi raz krece to musze juz dluzej pokrecic Szczotki nawet jeśli słabe, to rozrusznik zakręci, chyba że całkowicie szczotkę przetarło i padła. Jak wspomniał kolega podładuj najpierw aku. Odpalaj po zgaśnięciu kontrolki świec, możesz nawet poczekać i dłużej /z 10-15 sek/.Ale jeśli piszesz że czasami odpala, to również bym się kierował aby wymienić świece /tym bardziej iż nie wiadomo kiedy były wymieniane/. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bugaj102 Opublikowano 17 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Dzieki. A mam pytanie czy luzna szyba boczna to normalne i poduszki amortyzatora ktore sa czeste do wymiany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Dzieki. A mam pytanie czy luzna szyba boczna to normalne i poduszki amortyzatora ktore sa czeste do wymiany? To już inne dwa tematy, które były poruszane na forum. Aby nie zaśmiecać tego tematu -->O Ciężkim Odpalaniu-->, proponuję poszukać w wyszukiwarce /na górze po prawo/. Jeśli nie, to możesz założyć nowy temat, a potem będzie połączony z innym - więc lepiej najpierw poszukać, poczytać, i dopisać coś nowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bugaj102 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2015 Witam wymienilem swiece i dalej nic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 28 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2015 Może być problem z cofaniem się paliwa - na filtrze masz "pompkę". Następnym razem po postoju, przed odpaleniem spróbuj dopompować paliwo ręcznie. Jeśli pomoże, to znaczy, że to to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bugaj102 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2015 A tam jest jakis przycisk czy cus zeby dopompowac? Nic nie dalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2015 Uzupełnij profil...... Jeśli to faktycznie 2,2 di, to filtr paliwa masz w komorze silnika przy ścianie grodziowej. Od góry na filtrze powinieneś mieć pompeczkę. Przed pierwszą jazdą otwórz najpierw maskę i zacznij pompować paliwo, aż poczujesz że już się ciężko naciska-pompuje. Jeśli po tym "zabiegu" odpali, tzn. że paliwo się cofa - tak jak napisał @Burning. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.