rafik73_note Posted May 20, 2015 Share Posted May 20, 2015 Mój Notesik potrafi szarpnąć, gdy zdejmuje nogę z gazu. Powiedzmy zbliżamy się do terenu zbudowanego , noga z gazu coby wytracic predkosc a w tym momencie czuć szarpnięcie. Co to może być? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JACKO29 Posted May 20, 2015 Share Posted May 20, 2015 Ale mocno szarpie,czy tylko daje odczuć zdjęcie nogi z gazu? I jest to tylko jedno szarpnięcie czy kilka? Gdzieś mi się o uszy obiło że masz już sporo nakulane? A przepustnicę czyściłeś??? Ja czyszczenie zapodałem mojej przy 70 tys. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rafik73_note Posted May 20, 2015 Author Share Posted May 20, 2015 No nie jest to odczucie jak przy hamowaniu silnikiem, ale raczej jak przy nieumiejętnym wysprzęglaniu. Autko kupiłem w zeszłym tygodniu, dopiero się zbieram do rozrządu, oleju, filtrów, etc. Może to mieć związek z tym? http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/99724-szarpie-przy-gaszeniu/ Co to znaczy "nakulane"? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JACKO29 Posted May 20, 2015 Share Posted May 20, 2015 Aaa! owszem,owszem! Zrób najpierw te filtry i te poduchy.Jak to zrobisz to na pewno da już jakąś podpowiedź. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rafik73_note Posted May 20, 2015 Author Share Posted May 20, 2015 Ok, dzięki. Jak porobie zdam relacje. Może zmiana filtra powietrza poprawi spalanie, bo wczoraj poza miastem 7/100 km połykał. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manix Posted May 20, 2015 Share Posted May 20, 2015 nakulane= stan licznika/przebieg nie wiem czy to nie ma związku z potencjometrem gazu ,te wszystkie szarpania ,ew.zawór egr do sprawdzenia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rafik73_note Posted May 20, 2015 Author Share Posted May 20, 2015 Dzieki manix, dopisuje do słownika Teoretycznie 158 tyś. Auto z Belgii, więc ile naprawdę to Belg raczy wiedzieć No chyba, że ktoś ma dostęp do "akt", to vin mogę podać Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skyller Posted May 20, 2015 Share Posted May 20, 2015 Nie patrz na spalanie , skoro dopiero od tygodnia nim jeździsz... Trzeba "naumieć się " jazdy nowym....dostosować się do niego i on do Ciebie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rafik73_note Posted May 20, 2015 Author Share Posted May 20, 2015 Skyller, to coś jak z moją połowicą Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skyller Posted May 20, 2015 Share Posted May 20, 2015 Ooo! Coś w ten deseń , trza się dotrzeć a potem będzie z górki .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rafik73_note Posted May 20, 2015 Author Share Posted May 20, 2015 No...moja ma lepsze spalanie odkąd ją Chodakowska w obroty wzięła tylko u mnie się pogorszyło (sznurówki w butach jeszcze widzę ), tak więc sorki mój Notku, ale rowerek czeka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ranger Posted May 20, 2015 Share Posted May 20, 2015 Skoro to dCi to możliwe, że to przepływomierz powietrza, albo EGR jak pisze Manix. A może jakaś poduszka silnika? Może to nie szarpanie tylko "postukiwanie" w komorze ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rafik73_note Posted May 20, 2015 Author Share Posted May 20, 2015 Efekt jak brzydkie wysprzęglenie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ranger Posted May 20, 2015 Share Posted May 20, 2015 Więc możliwe, że to poduszka silnika lub może coś z samym sprzęgłem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rafik73_note Posted May 20, 2015 Author Share Posted May 20, 2015 Hmmm, ale to się dzieje bez udziału sprzęgła Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manix Posted May 20, 2015 Share Posted May 20, 2015 J.w. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manix Posted May 20, 2015 Share Posted May 20, 2015 Niech sprawdza/podmienią potencjometr jak pisałem i zawór.Poduszkę wyczuje średnio rozgarnięty użytkownik,co dopiero mechanik.Przy ujmowaniu/dodawaniu gazu były by "charakterystyczne stuknięcia" z wyraźnym przeniesieniem na dźwignię biegów.Ewentualnie winne jest sprzęgło/koło dwumasowe ale wątpię. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.