marekbuli Posted May 31, 2015 Share Posted May 31, 2015 Witam. Ostatnio zdarza się, że primerka po odpaleniu spada z obrotów i gaśnie (dodanie gazu pomaga). Dodam , ze pędzidło jest zgazowane. Nie zdarza się to za każdym razem ale coraz cześciej. Może ktos się spotkał z takim problemem Z góry dziekuję za podpowiedzi Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal2005 Posted June 1, 2015 Share Posted June 1, 2015 witam a w którym momencie gaśnie czyżby jak miała przejść na gaz ? pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marekbuli Posted June 2, 2015 Author Share Posted June 2, 2015 Witam. Po odpaleniu obroty wchodza na jakies 1100 i natychmiast spadają do zera lub prawie. Po dodaniu lekko gazu obroty utrzymują się aż silnik sie zagrzeje i spadną do ok 750. Gaz załącza sie po ok 2-3 min. Nie wiem jak częśto wymieniac świece.Te maja przejechane ok 60 tyś. Samochód jeździ co jakis czas ok 100 km na benzynie (wg zalecen producenta instalacji lpg). A najgorsze , że dzieje sie to nie przy każdym odpaleniu. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal2005 Posted June 2, 2015 Share Posted June 2, 2015 Nie jestem specialistą od lpg ale mi to wygląda na problem w kierunku wtryskow lpg a czy przypadkiem auto faluje na lpg ale kazdy gazownik zaleci zmianę świec. Kable. Kopulka. Palec Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marekbuli Posted June 2, 2015 Author Share Posted June 2, 2015 Auto nie faluje na gazie ale mam wrażenie, że późno schodzi z obrotów, tak jak to bywa w dwu suwach jak mają za dużo powietrza. A możliwe że gaz coś broi bo na benzynie to zjawisko występuje w o wiele mniejszym stopniu. W czwartek jadę tak ok 500 km to w jedną strone przejadę na benzynce, może się cylindry lepiej przepalą. Dalej czekam na sugestie Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal2005 Posted June 2, 2015 Share Posted June 2, 2015 To może sprawdź czy przypadkiem faktycznie nie łapie lewego powietrza z rury która od przeplywomierza powietrza do kolektora ssacego Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nice-wawa Posted June 2, 2015 Share Posted June 2, 2015 Jak na PB jest lepiej szukał bym przyczyny w układzie zapłonowym , lpg jest bardziej wymagające . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hansrpg Posted June 2, 2015 Share Posted June 2, 2015 (edited) A silnik krokowy czysty? Objaw jakby się zacinał. Przy okazji kontroli stanu/czyszczenia warto też zajrzeć do przepustnicy. Edited June 2, 2015 by hansrpg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marekbuli Posted June 20, 2016 Author Share Posted June 20, 2016 Wracam do tematu. Po wycieczce na mazury (ok 1000 km) auto zaczęło odpalać normalnie. Jednakże od wczoraj problem powrócił. Zajrzę do świeczek, wymienię filtr powietrza, ewentualnie spróbuje wydostać silnik krokowy, choć wiem ,że to ponoć dosyć trudne Dam znać co i jak Pozdrawiam temat powrócił wraz z wzrostem temperatury otoczenia. Kiedy temperatura nie przekracza 15 stopni C. auto odpala bez problemu. Gdy temperatura wzrośnie powyżej 15-17 stopni samochód po odpaleniu wchodzi na 1000 obrotów i spada praktycznie do zera, lekkie dodanie gazu i już wszystko jest ok, obroty nie falują, spadają do ok 750-800 po zagrzaniu silnika, silnika wchodzi na obroty ma moc. Poczytałem forum ale takiego przypadku to nie znalazłem. Może jakieś sugestie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
matador41 Posted June 23, 2016 Share Posted June 23, 2016 Wracam do tematu. Po wycieczce na mazury (ok 1000 km) auto zaczęło odpalać normalnie. Jednakże od wczoraj problem powrócił. Zajrzę do świeczek, wymienię filtr powietrza, ewentualnie spróbuje wydostać silnik krokowy, choć wiem ,że to ponoć dosyć trudne Dam znać co i jak Pozdrawiam temat powrócił wraz z wzrostem temperatury otoczenia. Kiedy temperatura nie przekracza 15 stopni C. auto odpala bez problemu. Gdy temperatura wzrośnie powyżej 15-17 stopni samochód po odpaleniu wchodzi na 1000 obrotów i spada praktycznie do zera, lekkie dodanie gazu i już wszystko jest ok, obroty nie falują, spadają do ok 750-800 po zagrzaniu silnika, silnika wchodzi na obroty ma moc. Poczytałem forum ale takiego przypadku to nie znalazłem. Może jakieś sugestie szukałbym przyczyny w zespole krokowiec/przepustnica, należało by też sprawdzić czy oś obrotu przepustnicy nie jest lekko skrzywiona a świece jak mają nalatane 60kkm i to na lpg - bym wymienił, koszt niewielki a pewnie odczujesz różnicę w spalaniu (będzie trochę mniejsze) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.