Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Spryskiwacze


Zając
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pewnie że wiemy... Wkładasz szpilkę, są różne więc taką by się zmieściła do otworku spryskiwacza i przesuwasz dyszkę, bo jest ona ruchoma,  delikatnie o tyle o ile Ci potrzeba w dowolna stronę a w Twoim przypadku w górę i w dół. Przesuwać trzeba minimalnie, ale to wyczujesz metoda prób i błędnych ustawień. Powodzenia.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Nie zgodzę się. Też tak próbowałem i nie bardzo to szło. Trzeba je wypiąć co nie jest specjalnym problemem i z boku małym śrubokrętem należy wyregulowac

 

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poniekąd masz rację, choć szpilką idzie ustawić tylko trzeba mieć wprawę i robić to trzeba delikatnie. Ale śrubokrętem jest pewniej i nie wchodzi w rachubę uszkodzenie, które może nastąpić przy operowaniu szpilka. Tyle że by wyregulować śrubokrętem trzeba wyjąć i ustawiać na oko i potem sprawdzać czy dobrze, szpilką robi się to szybciej, ale istnieje możliwość uszkodzenia, szczególnie dyszy mgłowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie przed regulacja juz 1 dysza nie robiła mgiełki

 

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma regulacji na mgiełka czy tzw. ciurkiem. Można sobie jedynie przestawić wysokość tego pryskania czyli podnieść lub opuścić wylot dyszy mgławicowej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie że można zmienić obracając dyszę o 180 stopni

Czyżby były dwie dyszki, jedna mgłowa druga zwykła i nigdzie o tym nie piszą..???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem i jak dla mnie jedna siura a druga sira mniej :)

Mgiełki to raczej nie przypomina.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wymieniłem trójnik na podszybiu i jest dużo większe ciśnienie, szczególnie przy niskich temperaturach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Temat już dawno umarł ale go odkopię.

Sam muszę wyregulować dysze spryskiwacza i zauważyłem, że regulacja śrubokrętem po wyjęciu spryskiwacza jest tylko góra/dół. A dysze są trzy. Dwie po bokach do "siurania" i środkowa, pozioma do "mgiełki". Te boczne regulujemy na boki tylko szpilką? Macie jakieś doświadczenie? Nie chciałbym czegoś uszkodzić grzebiąc igłą w dyszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regulacja śrubokrętem tylko po wyjęciu spryskiwacza.Po otwarciu maski włóż śrubokręt w widoczny otwór,mocno naciśnij i podważ,powinien wyskoczyć.W tedy z boku zobaczysz miejsce na śrubokręt.Jak jest już wyjęty,można go wypiąć całkowicie i przedmuchać,tylko uwaga,przewody są bardzo krótkie i po odpięciu i pozostawieniu luźno ,ucieknie,a w tedy rozbieranie podszybia.Można wyregulować również cienką igłą,jest na tyle miejsca w dyszy ,że wkładając igłę głęboko mamy możliwość manewru góra-dół,bez wyjmowania dyszy.

Mirek,tak jest prawidłowo.Pryska prosto i na stronę pasażera.Gdyby pryskało na lewo prawie cały płyn uciekałby ze szyby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

A zwłaszcza jest różnica podczas jazdy,muszą być wyżej na postoju,by w czasie jazdy pryskały na szybę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...