Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Problem z automatem CVT


foorest1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

 

Szukam pomocy, bo mój mechanior opuścił ręce i powiedział że nie wie co się dzieje ze skrzynią.

Generalnie zaczęło się od tego że samochód głupiał kiedy było gorąco i temperatura potrafiła skoczyć wyżej niż zazwyczaj.

Wtedy to skrzynia wpadała w tryb awaryjny i gubiła dwa pierwsze biegi. Po wymianie czujnika prędkości problem jakby ucichł.

Niestety tylko na jakiś czas. Teraz jestem już po wymianie chłodnicy i samochód nic a nic się nie przegrzewa za to skrzynia dostała głupawki.

Da się wystartować normalnie i wszystko jest niby ok ale jak się dojdzie do 80 km/h to zaczyna się szarpanie i miga check. O co tu chodzi? Dodam tylko że jakiś czas temu wymieniałem silniczek krokowy w skrzyni więc to nie powinna być jego wina. Macie jakieś pomysły co to może być? I jeszcze jedno pytanie, czy zmiana z automatu na manualną skrzynie jest problematyczne czy to tak jakby 1:1 i tyle.  

Dzięki za podpowiedzi i pozdrawiam. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może zacznij od wymiany oleju jak dawno nie był wymieniany albo jeździsz na innym. Jak miałeś problemy z czujnikiem to ogólnie temp silnika była wyższa niż powinna ? Mam to samo tylko, że temperatura silnika jest w normie a czujnik wywala błąd jak są upały.

 

Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam problem z czujnikiem i dopiero czekam na nowy, mam nadzieję że będzie ok. Ja olej zmieniłem bo mi szarpało przy hamowaniu i wtedy pomogło. Ogólnie ta skrzynia jest bardzo wrażliwa na olej więc może coś to zmieni. Polecam Ravenol Ns-1. Za 4 litry ok 120 zł więc koszt nieduży, warto spróbować.

 

Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich,

 

Szukam pomocy, bo mój mechanior opuścił ręce i powiedział że nie wie co się dzieje ze skrzynią.

Generalnie zaczęło się od tego że samochód głupiał kiedy było gorąco i temperatura potrafiła skoczyć wyżej niż zazwyczaj.

Wtedy to skrzynia wpadała w tryb awaryjny i gubiła dwa pierwsze biegi. Po wymianie czujnika prędkości problem jakby ucichł.

Niestety tylko na jakiś czas. Teraz jestem już po wymianie chłodnicy i samochód nic a nic się nie przegrzewa za to skrzynia dostała głupawki.

Da się wystartować normalnie i wszystko jest niby ok ale jak się dojdzie do 80 km/h to zaczyna się szarpanie i miga check. O co tu chodzi? Dodam tylko że jakiś czas temu wymieniałem silniczek krokowy w skrzyni więc to nie powinna być jego wina. Macie jakieś pomysły co to może być? I jeszcze jedno pytanie, czy zmiana z automatu na manualną skrzynie jest problematyczne czy to tak jakby 1:1 i tyle.

Dzięki za podpowiedzi i pozdrawiam.

Witam jaki model hondy ? Mam do oddania za pokrycie kosztów wysyłki 4pak. lub odbiór osobisty skrzyni automatu CZY (w idealnym stanie pozostałość po swapie w d16y8 coupe )

 

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...