Skocz do zawartości

Forum Nissan Klub Polska używa plików cookie. Przeczytaj naszą Politykę prywtności, aby uzyskać więcej informacji.    Zgadzam się

[P10/W10] Kontrolka hamulca ręcznego nie gaśnie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość_sr20di

Gość_sr20di
  • Goście

Napisano 01 maj 2006, 17:35

Tak jak w temacie kontrolka nie gasnie . Nie wiem dlaczego . Ona jest tylko od hamulca recznego ?
  • 0

Reklama

#2 Maniek-ol

Maniek-ol

    Nissanmaniak

  • nissanzone
  • 1596 postów
  • Płeć:Nie ustawione

Napisano 01 maj 2006, 17:40

Jest połączona jeszcze z czujnikiem poziomu płynu hamulcowego. Sprawdź płyn hamulcowy.
  • 0

#3 Gość_darecki

Gość_darecki
  • Goście

Napisano 01 maj 2006, 18:24

A może czas na wymianę klocków hamulcowych??

pzdr
  • 0

#4 Gość_sr20di

Gość_sr20di
  • Goście

Napisano 01 maj 2006, 19:21

To sprawdze płyn hamulcowy .bo klocków nie mam na czujniku napewno
  • 0

#5 Maniek-ol

Maniek-ol

    Nissanmaniak

  • nissanzone
  • 1596 postów
  • Płeć:Nie ustawione

Napisano 01 maj 2006, 21:45

Nie chodzi o czujniki na klockach. Po prostu w miare zużycia klocków ubywa płynu w zbiorniczku.
  • 0

#6 Gość_primer69

Gość_primer69
  • Goście

Napisano 09 maj 2006, 16:44

witam u mnie to samo kontrolka ręcznego gaśnie jak dodaje gazu na luzie mruga a pali się podczas jazdy na biegu bez gazu klocki są w normie płyn też co wy na to
P11 2.0TD 97r. POZDRO
  • 0

#7 jurgenik

jurgenik

    Nissanmaniak

  • Użytkownicy
  • 588 postów
  • Gadu-Gadu:
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Rzeszów

Napisano 09 maj 2006, 18:43

Dolej płynu do poziomu MAX i się nawet nie zastanawiaj. Klocków możesz mieć jeszcze na oko sporo, ale porównaj je z nowymi ile ubyło. Tak jak już chłopaki pisali - klocek się zużywa, ale przecież musi być przy tarczy więc następuje zwiększenie pojemności układu. Czujnik poziomu płynu jest połączony z kontrolką hamulca ręcznego i jest on bardzo czuły. U mnie było dokładnie tak samo. Płynu było lekko poniżej połowy między MIN i MAX, a klocków wydawało się jeszcze sporo. Dolałem płynu do MAX i problem zniknął, a na klockach zrobiłem jeszcze potem prawie 20kkm (w sumie wytrzymały ponad 50kkm i jeszcze by pewno z 10 zrobiły).
  • 0

#8 Gość_sr20di

Gość_sr20di
  • Goście

Napisano 09 maj 2006, 23:31

macie rację płynu było na minimum dolałem i spoko nie ma problemu
  • 0

#9 JRM

JRM

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownicy
  • 17 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:zachodniopomorskie
  • Model:Primera WP11 2.0TD '99
  • Nr rejestracyjny:ZSZ

Napisano 19 maj 2006, 22:54

Witam!

Dołączam się do pytań:

Mam problem jak powyżej - płyn jest na maxa a czujnik przy ręcznym jest OK.
Lampka hamulca mimo to swieci - wywnioskowałem że to w związku ze zwarciem do masy.
Sprawdzę to - bo napięcie mierzone na odłączonej wtyczce od zbiorniczka jest bliskie 0.
Mam tylko jedno pytanie:

Czy w dieslach mego modelu stosowano przełącznik próżniowy Vacuum Switch (znalazłem to w instrukcji do P11.1114 jako informacja dla modeli przed VIN P11U0548750). Jeśli tak, to gdzie on leży -bo w tym może tkwic mój bląd!! Jeśli go niema - to tylko zwarcie na kablach.

Czekam na wasze sugestie

JRM

P11 kombi 1999 przed face liftingiem
  • 0

#10 Gość_wader

Gość_wader
  • Goście

Napisano 20 maj 2006, 06:46

mialem to samo - wymiana klockow na nowe i lampka zgasla- w P11.144 nie ma wylacznika tylko czujniki przy hamulcach- tylko klocki lub plyn i jezdzisz dalej
  • 0

#11 JRM

JRM

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownicy
  • 17 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:zachodniopomorskie
  • Model:Primera WP11 2.0TD '99
  • Nr rejestracyjny:ZSZ

Napisano 25 maj 2006, 22:21

Witam!
ZNALAZŁEM!!! Uważajcie - w dieslach kontrolka hamulca to nie tylko ręczny i poziom płynu hamulcowego. W moim modelu jest jeszcze czujnik podciśnienia(chyba do wspomagania - :shock: ), który gdy zwarty - także daje błąd hamulców. I to właśnie było u mnie - prozaicznie - wężyk był pęknięty i dawał na czujnik info o braku podciśniena. Wymieniłem i problem z głowy
:wink:

Pozdrawiam
JRM
  • 0