Skocz do zawartości

Forum Nissan Klub Polska używa plików cookie. Przeczytaj naszą Politykę prywtności, aby uzyskać więcej informacji.    Zgadzam się

Części Nissana - iParts.pl

- - - - -

Wadliwe silniki w D22


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
148 odpowiedzi w tym temacie

#141 OFFLINE   saydack

saydack

    Debeściak

  • Moderator Globalny

  • 1066 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Jastrzębie Zdrój
  • Flaga:
  • Model:Y60/D22
  • Silnik:RD28T(i) / QD32ETi
  • Nr rejestracyjny:SJZ

Napisano 31 lipiec 2017, 22:54

Powiedz mi gdzie w końcu robiłeś przekładkę? i może jakie koszty - dla przyszłych pokoleń


  • 0

#142 OFFLINE   piotr880

piotr880

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownik
  • 18 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Pabianice
  • Model:Nissan Navara
  • Silnik:2.5 tdi/2.7 tdi
  • Time Online: 20h 38m 16s

Napisano 01 sierpień 2017, 13:36

Bielsko Biała 

 

koszt po negocjacji 8 000 zł 

 

silnik z lekka mułowaty - widocznie już swoje ma , będę chyba reklamował 

 

spalanie 12 +


  • 0

#143 OFFLINE   Kazik_R52

Kazik_R52

    Debeściak

  • Użytkownik
  • 674 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Illinois
  • Model:Pathfinder Platinium R52 3.5 V6 CVT
  • Silnik:VQ35DE
  • Nr rejestracyjny:IL
  • Time Online: 27d 22h 7m 8s

Napisano 01 sierpień 2017, 22:10

Bylem na poprzedniej stonie i juz mialem pytac czy silnik daje rade w sensie mocy, bo slyszalem ze nie i mam odpowiedz
  • 0

#144 OFFLINE   piotr880

piotr880

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownik
  • 18 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Pabianice
  • Model:Nissan Navara
  • Silnik:2.5 tdi/2.7 tdi
  • Time Online: 20h 38m 16s

Napisano 02 sierpień 2017, 05:30

jeszcze tak naprawdę auto nie zapinałem do przyczepy - rębak 2 tony , wtedy okaże się co toto warte 

 

póki co są upały i wolę poczekać coby udaru od ciepła nie dostać podczas pracy 

 

pod koniec tygodnia opiszę coś więcej 

 

w każdym razie włączając napędy kontrolka od 4x4 mruga - też nie jest to poprawnie zrobione ,


  • 0

#145 OFFLINE   saydack

saydack

    Debeściak

  • Moderator Globalny

  • 1066 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Jastrzębie Zdrój
  • Flaga:
  • Model:Y60/D22
  • Silnik:RD28T(i) / QD32ETi
  • Nr rejestracyjny:SJZ

Napisano 02 sierpień 2017, 06:01

Ja założyłem do d22 3.2TDi z R50 - mocy ma aż nadto 


  • 0

#146 OFFLINE   piotr880

piotr880

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownik
  • 18 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Pabianice
  • Model:Nissan Navara
  • Silnik:2.5 tdi/2.7 tdi
  • Time Online: 20h 38m 16s

Napisano 09 sierpień 2017, 15:44

owszem ale 15 000 zł  nie na moją kieszeń


kilka razy auto ciągało przyczepę , na równym w miarę , wzniesienia różnie , orginał żeby nie zdychał to bym ponownie zakładał , z tyrana lipa ale trza się z tym pogodzić , spalanie też za duże , o dobre 3 litry więcej z 2,7 tdi niż z D22 2,5 tdi - w podobnych warunkach jazdy

 

SZAŁU NIE MA  !


  • 0

#147 OFFLINE   saydack

saydack

    Debeściak

  • Moderator Globalny

  • 1066 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Jastrzębie Zdrój
  • Flaga:
  • Model:Y60/D22
  • Silnik:RD28T(i) / QD32ETi
  • Nr rejestracyjny:SJZ

Napisano 10 sierpień 2017, 08:07

Piotrze to jest silnik starszej generacji - więcej pali, jest słabszy, ale przez to dużo bardziej żywotny i niezawodny - coś za coś


  • 0

#148 OFFLINE   piotr880

piotr880

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownik
  • 18 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Pabianice
  • Model:Nissan Navara
  • Silnik:2.5 tdi/2.7 tdi
  • Time Online: 20h 38m 16s

Napisano 30 wrzesień 2017, 18:05

wiem 

 

tylko nawet vitarka v6 2,0 lepiej chodziła z rębakiem o L200 nie wspomnę 

 

jak dla mnie to nie wina marki i generacji a po prostu wciśnięto mi szrota - muszę ten złom kręcić powyżej 4 000 dopiero cokolwiek jedzie 

 

13/100 ++ to przesada i to duża , nie wspomnę o wcześniejszym widzeniu byle wzniesienia szybciej ode mnie 

 

mój błąd ale za to dobre rady dla innych - tylko czemu ja to odczuwam na kieszeni ?wymieniając i exploatując 

 

polecam kupić jeśli ju ktoś musi robić wymianę silnika , silnik samemu = np zgnitego na wylot angolka z małym przebiegiem - są takie i dopiero dawać na wymianę 

 

 

 

dzisiaj wskaźnik temperatury zaczął wariować - po zrobieniu 2 000 km od wymiany silnika !!!!!!!!!!!!-

 

napisałem do warsztatu to fochy i odpis że może silnik wyjąć - mój oddzew że nie ma problemu ale po zwrocie kasy !!!


po kilku miesiącach coś więcej napiszę o zamontowanym w navarze silniku z tyrana - 

 

 

SZKODA NA TEN SZROT KASY 

 

lepiej zrobić od podstaw oryginalny silnik i cieszyć się jazdą 

 

z rębakiem 2 tony nie jedzie 

 

pali ok 15/100 

 

przyspieszenie - maluch miał lepsze

 

kopci jakby opalany był mazutem lub węglem 

 

sprawdzone wtryski - są sprawne , będę jeszcze sprawdzał wydajność pompy wtryskowej i może turbo


Użytkownik piotr880 edytował ten post 13 sierpień 2017, 20:54

  • 0

#149 OFFLINE   saydack

saydack

    Debeściak

  • Moderator Globalny

  • 1066 postów
  • Płeć:
  • Skąd:Jastrzębie Zdrój
  • Flaga:
  • Model:Y60/D22
  • Silnik:RD28T(i) / QD32ETi
  • Nr rejestracyjny:SJZ

Napisano 03 październik 2017, 08:00

Zajedź do kogoś kto zna te silniki i niech oceni co jest nie tak - wielu ludzi tutaj z forum jeździ tymi silnikami terrano w longu i nikt się w sumie nie skarży więc coś ewidentnie jest nie tak z nim - biorąc pod uwagę że te silniki są bardzo wytrzymałe - może to być jakaś pierdoła - być może sprawdzenie pompy lub turbo tak jak pisałeś coś wyjaśni 


  • 0




 
x

Reklama

OK Wyjdź