Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Problemy na koniec gwarancji


Gość farbol
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

pumba - wydaje się, że mylisz dwie różne sprawy: SPOSÓB wymiany (jak np. żarówkę) z samym, czystym FAKTEM wymiany: otóż JAK wymienić np. żarówkę czy olej to zupełnie INNA sprawa aniżeli CZY i KIEDY wymienić.

Ja na temat JAK wymieniać olej nie dyskutuję, wymienia serwis (ASO czy inny).

A olej można wymieniać codziennie, jak ktoś ma kasę, czas i ochotę :diabel:

Wymiana oleju częstsza niż każe producent raczej nie zaszkodzi, ale też w niczym nie pomoże.

Tak na logikę, abstrahując od niektórych kwestii: jeśli gwara jest na 100.000 km a po dajmy na to (jak ktoś dużo jeździ) 3-ciej wymianie oleju albo przed samymi 100.000 km coś by się stało z silnikiem (a raczej powinno, jeśli wymiana byłaby za rzadka), to Nissan sam sobie by problem zrobił. Do tego mniej zarobił w stosunku do przeglądów dokonywanych 2x częściej, np. co 15.000 km.

A takie głosy to już słyszałem w latach 1991-92, kiedy odbierałem nowe CC z fabryki, również niektórzy "mechanicy" mówili: "kto to widział, Fiat zgłupiał, żeby olej co 10.000 km TAK RZADKO wymieniać!". :D

A teraz, proszę bardzo: każdy powie, że "wymieniam CZĘSTO czyli co 10-15 tys. km" :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...