Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N15] Jaki klucz do korka spustowego olej


grucha jr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Szybkie pytanie: jaki potrzeba klucz do odkręcenia korka spustowego oleju w Almerze N15?? I jeszcze jedno, czy da radę wymienić olej i filtr nie mając do dyspozycji kanału??

 

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki. Jak radzisz sobie bez kanału? Na lewarku, czy jakiś inny patent?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do spuszczania oleju wjeżdżam kołami na dwa drewniane kwadratowe klocki jest wtedy lepszy dostęp do korka, a filtr wyjmuję górą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie uda mi się wjechać gdzieś na kanał to też będę musiał tak zrobić ;)

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość sergiej

napewno 13 ?? we wszystkich nissanach z jakich spuszczalem olej byl klucz 14 ;) fakt almery nie widzialem od dolu ale przeciez silniki wszystkie takie same wiec dziwne ze masz 13

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Dragon2383

Napewno jes 14 klucz japonce przewaznie maja rozmiary kluczy parzyste jak ktos odkreca 13 to ma nie orginalny korek albo przerobiony na 13 bo sruba była wyslizgana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm... u mnie na 100% jest 13 fakt nigdy się nie zastanawiałem nad tym, czy jest to oryginalny korek. Jeśli wprowadziłem w błąd to sorry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmieniam mniej więcej co 2 miesiące ( 10000 km).

Niezłe przebiegi robisz :galy: Dziękuje za podpowiedzi, jutro może będę zmieniał, to napiszę jaki był u mnie.

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niezłe przebiegi robisz :galy: Dziękuje za podpowiedzi

... i nic się po stronie mechanicznej nie dzieje :) ale...

... teraz stoi u blacharza bo miałem spotkanie z pijanym :/ ale dzięki temu będę miał taki zderzak jak twój na zdjęciu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i jestem już po wymianie... U mnie śruba też była na klucz 14... Ale bez kanału nie dał bym rady, ciężko się dostać do filtra oleju...

 

Dzięki za podpowiedzi :)

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiłem to pierwszy raz i od góry filtra nawet nie widziałem ;) A nie chciałem wchodzić na silnik... Ale spoko z kanału dało radę, a do odkręcenia filtra jak ktoś nie ma specjalistycznych przyżądów polecam pasek od spodni :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość uchmanek

Na silnik nie wchodzi, wystarczy stać obok :). Filtr można wykręcić ręką, słyszałem też o patencie: przebijasz filt np: srubokrętem płaskim i nim kręcisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

buehy ja sobie w n15 nie wyobrazam jak wyjac filtr od gory:P a odkrecic mozna i reka, bo jest zakrecany reka:P ale opaska sie przydaje coby obruszyc:P a co do pytania to troche dziwne:P nie lepiej wziac wszystkie klucze ?:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z kluczami nie problem, ale korek mógł być też na jakiś imbus lub na jakieś inne dziwadło, więc wolałem zapytać żeby za wczasu się przygotować ;)

buehy ja sobie w n15 nie wyobrazam jak wyjac filtr od gory

Też ciężko mi to sobie wyobrazić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...