Skocz do zawartości

Forum Nissan Klub Polska używa plików cookie. Przeczytaj naszą Politykę prywtności, aby uzyskać więcej informacji.    Zgadzam się

- - - - -

ciężko odpala


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 kogut

kogut

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownicy
  • 8 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:koszalin
  • Nr rejestracyjny:zko

Napisano 03 lipiec 2011, 22:28

Od niedawna jestem właścicielem x-traila mam problemy z odpalaniem zarówno zimnego jak i nieraz ciepłego silnika byłem na komputerze i nie wykazało żadnego błędu i podczas gwałtownego przyspieszania dosyć dymi zacznę od wymiany filtrów jest to silnik 2,2di 114km t30 proszę o pomoc po wymianie filtrów napiszę o efektach

po wymianie filtrów i uszczelnieniu interkulera dymienie ustało ale w dalszym ciągu ciężko odpala.
  • 0

Reklama

#2 Sebastian179r

Sebastian179r

    Jeżdżę bez trzymanki

  • Użytkownicy
  • 184 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Dąbrowa Górnicza
  • Model:Poprzednio: X-trail T30 2.2 DCI 136 KM, Aktualnie: X-trail T31 LE 2.0 DCI 150 KM
  • Nr rejestracyjny:SD

Napisano 05 lipiec 2011, 12:46

Wydaje mi się, że pada zawór wysokiego ciśnienia SCV - u Ciebie jest zielony i czerwony (komplet na allegro około 850 PLN). Ja mam wersję 136 km i mam jeden zawór i to on był przyczyną złego odpalania. Potwierdź jeszcze u Ryba382

Użytkownik Sebastian179r edytował ten post 19 grudzień 2011, 07:34

  • 0

#3 kogut

kogut

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownicy
  • 8 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:koszalin
  • Nr rejestracyjny:zko

Napisano 07 lipiec 2011, 09:40

czy po wymianie tych zaworów ciśnieniowych trzeba podłonczać się do komputera celem jakiejś regulacji.
  • 0

#4 Sebastian179r

Sebastian179r

    Jeżdżę bez trzymanki

  • Użytkownicy
  • 184 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Dąbrowa Górnicza
  • Model:Poprzednio: X-trail T30 2.2 DCI 136 KM, Aktualnie: X-trail T31 LE 2.0 DCI 150 KM
  • Nr rejestracyjny:SD

Napisano 07 lipiec 2011, 12:26

czy po wymianie tych zaworów ciśnieniowych trzeba podłonczać się do komputera celem jakiejś regulacji.


Trzeba zaprogramować pompę na nowo
  • 0

#5 kogut

kogut

    Nie bić jestem nowy

  • Użytkownicy
  • 8 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:koszalin
  • Nr rejestracyjny:zko

Napisano 13 lipiec 2011, 17:37

Trzeba zaprogramować pompę na nowo


dzięki za pomoc ,usterka okazała się banalna pojechałem do serwisu w koszalinie i tam mechanicy znający się na rzeczy bez zbędnego naciągania na koszty ustalili że jest słaba masa na silnik po oczyszczeni starego połączenia i założeniu dodatkowego przewodu masowego samochód pali od pierwszego kopa.
  • 0

#6 Sebastian179r

Sebastian179r

    Jeżdżę bez trzymanki

  • Użytkownicy
  • 184 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Dąbrowa Górnicza
  • Model:Poprzednio: X-trail T30 2.2 DCI 136 KM, Aktualnie: X-trail T31 LE 2.0 DCI 150 KM
  • Nr rejestracyjny:SD

Napisano 14 lipiec 2011, 06:21

dzięki za pomoc ,usterka okazała się banalna pojechałem do serwisu w koszalinie i tam mechanicy znający się na rzeczy bez zbędnego naciągania na koszty ustalili że jest słaba masa na silnik po oczyszczeni starego połączenia i założeniu dodatkowego przewodu masowego samochód pali od pierwszego kopa.


No to obeszło się bez większych kosztów :)
  • 0

#7 oguh

oguh

    Nissanmaniak

  • Użytkownicy
  • 324 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Kościan
  • Model:x-trail 2,2 di 2003 r.
  • Nr rejestracyjny:PKS

Napisano 15 grudzień 2011, 22:51

Panowie podłączę się, u mnie pali po 2 sek od przytrzymania kluczyka (2-3 obroty rozrusznika) czy to normalne mam 2,2 dci ?
  • 0

#8 Virilitas

Virilitas

    Wiem co i jak

  • Użytkownicy
  • 98 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Model:Nissan X-Trail T30 2.2 Di 114 KM

Napisano 22 grudzień 2011, 00:09

Patrz na temat....http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/80126-nowosc-mozliwa-przyczyna-ciezkiego-odpalania-x-traila-w-zime/
  • 0

#9 RadekKol

RadekKol

    Wiem co i jak

  • Użytkownicy
  • 57 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Świnoujście
  • Model:X-trial, 2,2 DCI,136km 2005r.
  • Nr rejestracyjny:ZSW

Napisano 30 kwiecień 2012, 20:30

Witam wszystkich. Zdażyło mi się ostatnio że podczas odpalania na ciepłym silniku motor odpali , wchodzi na 500 obrotów i po chwili gaśnie. Za drugim lub trzecim razem pali normalnie. Zdarzyło się to kilka razy. Byłem na komputerze i nic nie wykazało , zero błędów. Nie wiem czy już się martwić czy nie zwracać na to uwagi. Nadmieniam że wszystkie filtry i oleje świeżo wymienione. Pozdrawiam

Witam. Problem się nasila przy tym odpalaniu na ciepłym silniku. Czy może ktoś miał już taki problem? Możliwe żeby to były przelewy?Proszę o wskazówki,Pozdrawiam
  • 0

#10 zeshky

zeshky

    Nissanmaniak

  • Użytkownicy
  • 631 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:WLKP
  • Model:T30 2.2 dCi
  • Nr rejestracyjny:PP

Napisano 26 lipiec 2012, 20:50

Witam wszystkich. Zdażyło mi się ostatnio że podczas odpalania na ciepłym silniku motor odpali , wchodzi na 500 obrotów i po chwili gaśnie. Za drugim lub trzecim razem pali normalnie. Zdarzyło się to kilka razy. Byłem na komputerze i nic nie wykazało , zero błędów. Nie wiem czy już się martwić czy nie zwracać na to uwagi. Nadmieniam że wszystkie filtry i oleje świeżo wymienione. Pozdrawiam

Witam. Problem się nasila przy tym odpalaniu na ciepłym silniku. Czy może ktoś miał już taki problem? Możliwe żeby to były przelewy?Proszę o wskazówki,Pozdrawiam

odkopie temat, mam to samo czasem. ktoś się z tym uporał?
  • 0

#11 RadekKol

RadekKol

    Wiem co i jak

  • Użytkownicy
  • 57 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Świnoujście
  • Model:X-trial, 2,2 DCI,136km 2005r.
  • Nr rejestracyjny:ZSW

Napisano 27 lipiec 2012, 21:49

odkopie temat, mam to samo czasem. ktoś się z tym uporał?

Witam. udało mi się wkońcu uporać z ciężkim odpalaniem na rozgrzanym silniku. Okazało się że padły wtryski na przelewie. Po sprawdzeniu wtrysków wszystkie parametry nie spełniały normy a auto tylko ciężko odpalało. Kupiłem używane ale sprawdzone wtryski i wszystko gra. za jeden wtrysk 600 zł.
  • 0

#12 zeshky

zeshky

    Nissanmaniak

  • Użytkownicy
  • 631 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:WLKP
  • Model:T30 2.2 dCi
  • Nr rejestracyjny:PP

Napisano 29 lipiec 2012, 14:13

Witam. udało mi się wkońcu uporać z ciężkim odpalaniem na rozgrzanym silniku. Okazało się że padły wtryski na przelewie. Po sprawdzeniu wtrysków wszystkie parametry nie spełniały normy a auto tylko ciężko odpalało. Kupiłem używane ale sprawdzone wtryski i wszystko gra. za jeden wtrysk 600 zł.

A miałeś jeszcze jakieś inne objawy, np, braki mocy, dymienie większe spalanie? Wtryski demontowali do sprawdzenia czy komputer pokazał?
  • 0

#13 RadekKol

RadekKol

    Wiem co i jak

  • Użytkownicy
  • 57 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Świnoujście
  • Model:X-trial, 2,2 DCI,136km 2005r.
  • Nr rejestracyjny:ZSW

Napisano 29 lipiec 2012, 19:26

A miałeś jeszcze jakieś inne objawy, np, braki mocy, dymienie większe spalanie? Wtryski demontowali do sprawdzenia czy komputer pokazał?

Tylko ciężko odpalał na rozgrzanym silniku chociaż terazz wydaje mi się że troszkę mniej pali. Szczerze myślałem że to będzie jakaś pierdoła i zostawiłem auto w Bosch disel serwis w Świebodzinie bo nikt nie był w stanie określić przyczyny tego odpalania.Serwis stwierdził że wszystkie wtryski nie spełniają kryteriów a auto normalnie jeździło.W końcu kupiłem w Lubiniu wtryski , które były przy mnie sprawdzane. Niestety wtryski Denso AW 402 nie są regenerowane a nowy kosztuje 2100 zł . Komputer nie wykazał żadnego błędu. Kopci trochę przy bardzo wysokich obrotach i to się nie zmieniło.W serwisie boscha dostałem analizę po sprawdzeniu moich starych wtrysków także jakby kogoś to interesowało to mogę wysłać. pozdrawiam

Tylko ciężko odpalał na rozgrzanym silniku chociaż terazz wydaje mi się że troszkę mniej pali. Szczerze myślałem że to będzie jakaś pierdoła i zostawiłem auto w Bosch disel serwis w Świebodzinie bo nikt nie był w stanie określić przyczyny tego odpalania.Serwis stwierdził że wszystkie wtryski nie spełniają kryteriów a auto normalnie jeździło.W końcu kupiłem w Lubiniu wtryski , które były przy mnie sprawdzane. Niestety wtryski Denso AW 402 nie są regenerowane a nowy kosztuje 2100 zł . Komputer nie wykazał żadnego błędu. Kopci trochę przy bardzo wysokich obrotach i to się nie zmieniło.W serwisie boscha dostałem analizę po sprawdzeniu moich starych wtrysków także jakby kogoś to interesowało to mogę wysłać. pozdrawiam

Wtryski można sprawdzić tylko zdemontowane
  • 0

#14 zeshky

zeshky

    Nissanmaniak

  • Użytkownicy
  • 631 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:WLKP
  • Model:T30 2.2 dCi
  • Nr rejestracyjny:PP

Napisano 29 lipiec 2012, 21:38

dzięki za wyczerpujące informacje. Ja póki co sprawdziłem że komp nie pokazuje żadnych błędów. Chcę jeszcze wymienić filtr paliwa, bo nie wiem kiedy poprzedni właściciel to robił, a potem się zobaczy. Jak już wyeliminuje rzeczy które mogę sam sprawidzć to pojadę do serwisu, gdzie proponowali mi jazdę autem z podpiętym kompem żeby zobaczyć parametry silnika.
  • 0