Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Tuning mechaniczny almera n16 2.2Di


KrisSAN82
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam
Z almery 2.2Di też można coś zrobić seryjne przed modem było niecałe 110KM, jak na ten model to w normie.
Samochód z 2002r z przebiegiem około 156,000km.
Przebieg oryginalny i zdrowy silnik.
A wyszło tak, dodam, że to nie sam program, tylko troszke zabawy:post-84092-0-42474900-1402677956_thumb.jpg

Myślę, że nie jest żle, to dopierp początek, czekam na komentarze. :D
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co ty komentować, jedynie gratulować i życzyć bez awaryjności,

powiedz mi jeszcze co tam dłubałeś przy silniku? ;>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te 130km to juz ladnie ale te 147km to juz cos zwlaszcza ze na koncu nie leci na ryj co tam pomodziles??

wieksze turbo jak tak to z czego?

przelot??

icek pewnie obowiazkowo

wrzuc fotki auta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co ty komentować, jedynie gratulować i życzyć bez awaryjności,

powiedz mi jeszcze co tam dłubałeś przy silniku? ;>

Czysty wydech, duże wtryski turbo hybryda duży IC na 200KM, bez kata i EGR, turbo boost, filtry simota, indywidualny program.

Jak pisałem to nie koniec bo ciągle mało, pozdrawiam. :nissan::thumbsup:

te 130km to juz ladnie ale te 147km to juz cos zwlaszcza ze na koncu nie leci na ryj co tam pomodziles??

wieksze turbo jak tak to z czego?

przelot??

icek pewnie obowiazkowo

wrzuc fotki auta

Czysty wydech, duże wtryski turbo hybryda gt 19, duży IC na 200KM, bez kata i EGR, turbo boost, filtry simota, indywidualny program.

Jak pisałem to nie koniec bo ciągle mało, co do fotek to jak zrobię to dodam, dzięki za uznanie.

Pozdrawiam. :nissan::thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak z glosnoscia i jaki srednicy przelot

Czysty przelot 2,5", dedykowany do tego auta i specjalna strumiennica wygłuszająca z kwasówki.

Głośność w normie.

a mnie ciekawi jak spalanie to zmianie wtryskiwaczy na wydajniejsze?

Spalanie przy normalnej jeździe spadło o średnio 0,4l na 100km w stosunku do serii.

Wtryski od patrola 3.0, bo inne ze względu na kształt i kąt wtrysku nie pasują.

W planie inne radykalniejsze przeróbki ale o tym później. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a z tymi wtryskami nie bylo problemu przekreciles i juz czy cos poprawiales

Nie pasuja bez problemu, tylko trzeba pamiętać, że to sa te od wersji 3,0 tej na 4 cylindrach o mocach od 150 do 174KM bez c.railu.

W moim przypadku przekręciłem same końcówki wtryskowe, próba na stole ciśnieniowym probierczym do pomp i wtrysków mechanicznych i już.

wszystko jak na razie gra i buczy. :ball:

Generalnie w tym samochodzie najwiekszymi ograniczeniami są pompa VP44 i bardzo źle zaprojektowane układ dolotowo-wydechowy nastawiony na oszczędności, ekologię, a nie osiągi.

Pompę można zmienić bo dla tej pompy w tym konkretnym modelu to te 136-145KM to totalny max, o samej wymianie pompy na inna jak przeszczepię to oczywiście coś napiszę. :wave:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...

Witam Post zamknięty auto skasowane Pani miała zielone (czerwone), przy moim zielonym-lewoskręt na bezkolizji.
Silnik słupek i inne elementy całe, jak pech to pech.
Moge sprzedać na części.

W razie zainteresowania proszę szanownych Forumowiczów o kontakt: 506-866-192

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Czy ktoś zagląda jeszcze do tego wątku?

 

Wiem, że pewnie było to gdzieś katowane, ale chciałbym ostatecznie poznać Wasze zdanie, może doświadczenia. :-)

 

W czwartek zaślepiam EGR i wypierdzielam kata.

 

Mam kumpla, który zrobi mi układ wydechowy z kwasówki.

 

Pytanie do Was. Czy ktoś to u siebie już przerabiał? Jest sens?

 

Kolejna sprawa to dolot. Ta sama opcja - kwasówka + stożek? Jest sens czy zostawić oryginalne pudło?

 

Z góry dzięki.

Edytowane przez mkmerlin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

W czwartek zaślepiam EGR i wypierdzielam kata. - smrodzić chcesz atmosferę i nazywasz to tuningiem 


 


Kolejna sprawa to dolot. Ta sama opcja - kwasówka + stożek? Jest sens czy zostawić oryginalne pudło? - + 10KM na wlocie i 20KM  na wylocie 


 


 


Ty, Ci się coś pomyliło, masz starego  kompakcika w dieslu i chcesz z tego hot hatcza  zrobić ?


 


odpowiedz mi na pytanie ?


 


hamulce sprawne w 100% - ? 


opony z dobrym bieżnikiem - ?


zawieszenie jak należy (sworznie, tuleje, końcówki, itd...)


ruda nie podjada ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Panowie odswiezam temat! Mam almerke n16 2.2di 200 000 zrobione zawieszenie twarde od h&r zrobiony przelot, wymienione filtry, zrobiony dolot, w planie intercoooler z dolotem pow z maski (wlot). Co zrobic dalej jak wtryski?? Podobno od patrola na 4 gary 3.0 - mialby ktos odsprzedac? Co z turbo jakie?? Co z pompa paliwa? Prosze o porady i dobre slowa! :-)

Pozdrawiam

Marcin

(Tarcze rootinger wiercone wentylowane, klocki ta sama firma) :-)

Edytowane przez Almeraproject1113
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz ze celujesz na 150km jak wyzej było pisane

Z chipem chcialbym wycisnac z niej okolo 250.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...