Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Coobciowe zabawy z Turbo (473KM z seryjnego VQ35DE na 0,7 bara)


Coobcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No wreszcie misja zakończona, pacjent puki co żyje tylko ma spore kłopoty z trakcją... :D

Single Turbo w moim wydaniu tak się prezentuje:

10339234_976422845707815_249053688742753

 

I Przy doładowaniu 0,7 bara takie moce generuje (Porównanie do Serii):

10373028_976416762375090_526693992247469

 

Klima jest, wsio działa no i cicho ładnie to pracuje, jedynie świst turbiny słychać i Blow offa jak się ujmuje gaziku:

 

Potestować muszę sprzęt czy te 0,7 bara to nie za dużo, planowałem by było 0,5 no ale samo wiecie pogoń za koniami :P

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piknie   jednak turbo, to turbo a nie jakies kompresory ,  momęt potęga   

jak nie zakułeś to nie przekraczaj tych 600nm   bo bedzie to co u mnie 

jednak powie że bi turbo jednak ma lepszy przebieg mometu  

teraz sam widzisz że besensu jest grzebanie w na 

moje gratki  i bezawaryjności  

Edytowane przez jarek1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Automatyczną skrzynię biegów mam, najnizej co mogę go shamować to od ok 2000obr.min i nie mogę do deski dawać bo zredukuje...

Na drodze czuć że od tych 2000obr.min dobrze już dmucha i świszczy :)

 

Ciekawe jakby w manuala wpakować mój zestaw i sprawdzić jak wstaje, ja obstawiam że full doładowanie jest od ok. 2700-2800.

Zapłon mam mega zjechany w dół kurde bo 622Nm były przy 3500 - czyli zakres obrotów jeszcze nie bezpieczny dla seryjnych korbowodów :D


Porównanie do najmocniejszego zakompressorowanego Nissana jakiego stroiłem i gościłem w swoim warsztacie:

10378929_976418245708275_151658026795161

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajnieee  ,, teraz tylko odpowiednio mechanicznie wzmocnić silnik   i dmuchać  

mi nm dochodził do 680nm    

normalnie trzeba dmuchac w ten silnik z  1,5 bara  

dobrze że teraz będe miał sie na kim wzorować  i podpatrywać     

cobbcio myślałeś może o paliwie e85   ja chyba teraz przez zime przejde na to coś 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok 17-20 tyś trzeba liczyć całą zabawę z turbo żeby to miało ręce i nogi...

Ps. z E85 czuję że by było mega oczywiście po zakuciu silnika, na tym paliwie jest super bo nie trzeba odprężać 10:1 to idealny stopień sprężania, ja swój silnik jakbym kół to najchętniej na jakieś 9,5:1 na customowych tłokach coby sprawności za wiele mu nie zabierać.

GTR ma fabrycznie 9:1 i żeby miał te 600Nm to trzeba w niego 0.9 bara dmuchać...

 

U mnie na lepiej ustawionym zapłonie bez stuku na 0,7 bara wychodziło 620Nm ale bałem się o korby i cofnąłem zapłon by zdjąć Niutona :D


No dzisiaj próbę na mniejszym booscie zrobiłem - 0,6 bara spadającym na 0,5 dokonałem, auto dobrze dociążone mną i moją kobitą a zwłaszcza sam bagażnik wypchany po brzegi tak więc trakcja była mega - mogłem ruszyć spokojnie z 2000obr.min i tym samym 0,5 sek urwać :D

 
W poniedziałek auto dostroję na mniejszym booscie na hamowni w ECU-PERFORMANCE bo na naszej nadal nawiew nie działa ;/
I ponowie testy :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do 160 dobry czas ,robi wrażenie:)

Ciekaw jestem jak by wyszło porównanie ty+kobieta+wypchany bagaż vs. sam kierowca

Edytowane przez daniel.tymek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj się przekonamy :)

Odelżony wóz (bez kobiety i bagaży) i go lepiej dostroję (odcinka +150rpm + dopieszczenie mapy zapłonu) + świece zapłonowe zimniejsze zapodam dwa numery bo puki co na serii latam a seria nie nadaje się nawet do seryjnego silnika do ostrego upalania :P

 

Liczę skromnie na 0-100 w czasie mniej jak 4,5 sek no i ok 9,5 sek 0-160 ale najbardziej ciekawi mnie czas na 1/4 mili i 0-200km/h :)

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do serii to seryjne świece o ciepłocie 5, jak ktoś ostro upala to 6... fabrycznie są platyny więc co 50-60 tyś km się je wymienia więc luz i spokój :)

Hamownia Turbo Infa:

 

Odnonie gdzebania w wolnossaku to tutaj masz opis mojej 350tki i walka w wolnossaku:

http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/84038-coobcia-nissan-350z-torowa-jazda-i-zabawy-w-na-cel-400km/

 

MISJA WYCISZANIE:

1625461_710062652416696_5929547387092123

 

Nagranie po wyciszeniu auta:

 

Sound z zewnątrz:

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem że z turbo będzie brzmiał coś jak ala GT-R ale dźwięk jest zupełnie inny

No Coobcio chyba wszyscy czekają na porównanie z kompresorem 350z oraz 370z turbo:)

Ciekawe też jak by było przy całkowicie seryjnym samochodzie i twojej mocno zmodzonej rudej:)))))))))))))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GTR ma bi turbo u mnie jest jedno odpowiednio duże :P

370Z obecnie kuję i będziemy z niej robić ok 650KM

350Z na kompressorze także silnik w przebudowaniu, będzie doprężony no i wchodzą agresywne wałki Nismo Spec1, silnik chcielibyśmy by dodał ok 50KM i przede wsyztkim dał możliwość kręcenia do 7500 a kompressor doładowanie UP i kolejne +50-70KM :D

Tak wiec mój inf najsłabszy i najcięższy w stawce będzie, jedyne co go ratuje to automatyczna skrzynia biegów :D


Nowe nagranie, trochę zimno i mało przyczepnie było ale czasy przyjemne:

 

0-200km/h w 14,2 sek

0-100km/h w 4,8 sek :)

100-200km/h w 9,6 sek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Michały rok 2007 :D 245/45R18 na tyle

Kurde przód 2008 na bogato:

1540338_825692130780888_1179998420_o.jpg

 

Tak go kupiłem i opon jeszcze nie zmieniałem bo są mięsne... Ale docelowo bym chciał R888 245/40R18 - niższe ciut bo prędkościomierz mi kłamie, przy 200 licznikowych mam 210,8 na GPS...


Gumy słabe niestety dlatego poniżej 4 sek do setki na nich nie zejdę :P

Ale na lekko dłubane Evoszczaki 9 to wystarczy:


A na M5 trzeba już niestety ciutek podnieść boostu, z obecnych 0,5 narastających do 0,7 na powiedzmy 0,65>0,7 to BMW zostało by daleko ale to daleko w tyle a taki boost seryjny piec powinien jeszcze przyjąć:


No i kolejny taki projekcik kończymy:

10519180_1022481804435252_17476956118364

 

Auto będzie zapierdzielało w Trójmieście ale doładowanie lajtowe 0,6 bara maks.

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez ostatnie dwa tygodnie powstawała no i nie zetka a G35C - jak moje ale w manualu :P

Troche udoskonaleń wprowadzonych, jak:

 

Zmiana śrub w korbowodach:

20141126_050918_zps1d830c6c.jpg

 

Przy okazji przegląd panewek:

20141126_050126_zps79724f06.jpg

 

Zmiana wałków z Moich Stage 1 na seryjne + mod rozrządu pod turbo:

20141126_055708_zps22387a37.jpg

 

Większa miska olejowa:

20141126_080201_zpsea1e134d.jpg

 

A tak to standardzik Single Turbo by Coobcio Garage:

20141128_163417_zpsf38cc5e6.jpg

 

Turbina to sprawdzony Chińczyk na niezawodnych ślizgowych łożyskach 360* + opcjonalnie zmodowana przez nasz strona zimna tzn. większe koło kompresji CNC + modyfikacja muszli Wydajność ok. 650KM:

GT35_zps0643a447.jpg

 

20141203_212802_zpsedf6dd76.jpg 

 

Czekam jeszcze na podstawki pod MAF-a wycinają się wodą potem trzeba ją wspawać, zamontować przepływkę i stroić :)

Na 0,6bara obstawiam okolicę 440-450KM no i więcej w seryjny silnik nie ma co :P

 

Musi to bezwaryjnie latać do przyszłego sezonu po czym kujemy i dopiepszamy boostu :D

 

A z ciekawostek jest seryjne sprzegło tzn. jego zamiennik firmy EXEDY no i zapodany dłuższy dyfer plus Poliuretan do niego coby trakcja była lepsza.

O 16:00 będę wiedział co z tymi podstawkami pod mafa ale coś czuję że strojenie po Weekendzie dopiero - puki co na seryjnym końcowym tłumiku a potem wchodzi 3" tak jak reszta wydechu która jest już zrobiona :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mod rozrządu polega na tym że przerabiam fabryczne zębatki i przestawiam wałki wydechowe...

 

A co do redukcji momentu obrotowego w seryjnym silniku z dołożonym turbo to fajny mod jaki odkryłem to swap dolnej połówki ssaka z 300konnego REV UP-a ubija niemal 40Nm w zakresie od 2500 do 5000obr.min a przy odcince dodaje prawie 20KM:

20141211_002949_zpsd581fbea.jpg

 

Na fabrycznym końcowym tłumiku przy doładowaniu 0,5 bara pojawiły się następujące cyferki i tak się one mają do lekko dłubanego wolnossaka (dolot CAI, Decaty, Spacer czyli taki standard na +10-12KM):

turbopolbaravswolnossa_zps2e2f1c19.gif

 

Ps. No ale dzisiaj wleciał 3 calowy przelotowy wydziorek:

10858449_1027611517255614_91918360945810

10403154_1027603123923120_23292810791957

 

Jak się wyśpię i wstanę jakoś sensownie to w godzinach obiadowych wjadę maszyną na rolki i dokonam finalnego strojenia na niezmienionym doładowaniu 0,5bara - ciekawe ile uda się ugrać powera :) ??

 

Ps. Tak to w tej chwili Gada:

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jarku masz tutaj wykres przedstawiający co daje zmiana kolektora ssącego na rev-upowy (taki limiter momentu obrotowego na dole - dla poprawy trakcji i ograniczenia momentu z dołu dla seryjnego silnika to idealna sprawa):

turborevupvsseriassak_zpsf25b080b.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czemu ten kolektor ssacy z revupa jest taki slaby? Wychodzi na to ze demualy lepszy ssak niz revup

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No beznadziejny jest kolektor ssący z REV UP-a :D Poprawia zakres od 5700obr.min w górę ale poniżej wszsytko piepszy.

On jest dobry jak się buduje silniki do sportu i kręci je do 8000 :D

W Turbo fajna sprawa by ograniczyć moment z dołu by seryjnej korby nie zgięło, przy okazji wyprostowuje moment na wysokich RPM...

 

Ps. Już się rozbudziłem czas coś wszamać i dokonać finalnego strojenia :D


No i po finalnym strojeniu na zmienionym końcowym tłumiku :)

 

Pół bara i 450KM mamy:

 

Jestem w ciężkim szoku, jakby dmuchnąć tyle ile ja dmucham w swojego czyli 0,7bara to spokojnie 500KM by było :D

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...