Skocz do zawartości
AdrianH

HR z 2006 roku

Rekomendowane odpowiedzi

AdrianH

Przymierzam się do kupna nissana 350Z, do tej pory myślałem iż wersje z podwójnym dolotem wychodziły dopiero od 2007 roku - tymczasem znalazłem egzemplarz, którego właściciel jasno zaznaczył, iż nie do końca zagłębiał temat i się nie zna - ale jego bardziej poinformowani znajomi twierdzą, że ma wersje HR z 2006 roku. I faktycznie - samochód ma charakterystyczny garb na masce, dwa doloty, obrotomierz z czerwonym polem od 7,5 k obrotów.

 

Trzy pytania:

1) Czy wersje silnikowe HR z podwójnym dolotem wychodziły już w 2006 roku?

 

2) Z tego co mówił właściciel, auto było hamowane u Coobcia i wyszło 297 KM - w przypadku gdyby był to faktycznie HR, to czy taki spadek mocy jest normalny?

 

3) Wybrałem się do Japanserwis we Wrocławiu wypytać o lifty nissana -  niczego konkretnego na ten temat się nie dowiedziałem - za to sprawdzili mi numer VIN omawianego pojazdu. Tu wielki szok - komputer pokazał, że auto jest z 2004 roku i według pana z Japanserwis nie ma mowy o pomyłce - co o tym myślicie?

Edytowane przez AdrianH

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Łukasz83

Wymiana silnika. HR mógł pokazać 297 KM u Coobcia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
GodISmE

Podaj tu ktory to HR. Bedziemy bardzo szybko wiedziec czyj to ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
AdrianH

Podaj tu ktory to HR. Bedziemy bardzo szybko wiedziec czyj to ;)

Zważywszy na te informacje od japanserwis - które nie są póki co potwierdzone -  nie chciałbym pokazywać auta, co by nie narobić niepotrzebnie zamieszania i jakiejś antyreklamy. 

 

@Łukasz rozumiem z tą wymianą silnika miałeś na myśli, że fabrycznie nie wychodził egzemplarze w 2006 roku z silnikiem HR?

Edytowane przez AdrianH

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Łukasz83

Wg mojej wiedzy nie - tylko 2007 i 2008. A 2004 to już na pewno nie

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
xpl1337

moze papiery sa od innego auta tak samo jak vin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rolandinho

Zamiast panikować pokaż link...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
AdrianH

Zamiast panikować pokaż link...

Kto tu panikuje? Zadałem po prostu trzy pytania w nadziei na uzyskanie odpowiedzi, które być może pomogłyby mi w podjęciu decyzji dotyczącej zakupu samochodu.

 

Auto póki co nie jest nigdzie oficjalnie ogłoszone - właściciel przesłał mi zdjęcia i opis samochodu mailowo. Tak jak wspomniałem parę postów wyżej, nie chce ich na razie pokazywać, bo mogę zrobić niepotrzebnie antyreklamę pojazdu - nie potwierdzając ówcześnie wieści z japanserwis.

 

Gdyby ktoś miał jakieś oficjalne info dotyczące wersji silnikowych egzemplarzy wypuszczanych w 2006 roku(czy były już w tym roku wypuszczane samochody po lifcie) to bardzo bym prosił.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Coobcio

Buda 2004 rok jako ze vin na to wskazuje a reszte ktos z revupa wsadzil.

A ja mam De rocznik 2003 i wrzucilem sobie revupa rocznik 2006...

Z HR duzo duzo wiecej zabawy ale można:)

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Łukasz83

Buda 2004 rok jako ze vin na to wskazuje a reszte ktos z revupa wsadzil.

raczej z HR :icecream:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
GodISmE

Z HR swapa zrobic do budy sprzed 2007 nie jest tak latwo! Wiec kolego AdrianH oszczedz nam czasu i napisz co i jak. 

 

A tak w ogole, to ten temat przynalezy do :Parę pytań o 350Z...chcesz kupić? Tu ocena, komentarz

Admini i Modzi tego forum sa ultra chetni zeby banowac ludzi bez powodu lub kasowac cale tematy bez odpowiedniej komunikacji... ale swoja prace i jej zakres to slabo wykonuja! 

 

Ooops, znowu pewnie bana zalapie za to. lol

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
AdrianH

Chodzi o to auto:

 

89RnP8L.jpg

fiPdl6f.jpg

yhuf3b2.jpg

U8SZe3l.jpg

 

VIN JN1GAAZ33U0200191, właścicielka ma na imię Angelika 

 

Reasumując: Auto w papierach ma wbity 2006 rok, po VINie wychodzi 2004 rok - a wizualnie 2007. Właścicielka wymieniała olej co 15 tysięcy KM - z tego co wyczytałem to dwukrotnie dłuższy interwał niż ten zalecany na forum (jaki konkretnie olej nie wiem, właścicielka napisała po prostu Mobil1). Temat chyba odrzucę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Batman

Chyba swap vinu był grany. To full hr europa, powinien być 2007/8

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
GodISmE

Jak moj 2008 przed modami :)

 

Gdzie ci wychodzi 2004 ? W papierach 2006 jak rok produkcji?

Edytowane przez GodISmE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
patrick1989

Seems legit :D

 

Ładny HR.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
AdrianH

Jak moj 2008 przed modami :)

 

Gdzie ci wychodzi 2004 ? W papierach 2006 jak rok produkcji?

Napisałem to w pierwszym poście: "3) Wybrałem się do Japanserwis we Wrocławiu wypytać o lifty nissana -  niczego konkretnego na ten temat się nie dowiedziałem - za to sprawdzili mi numer VIN omawianego pojazdu. Tu wielki szok - komputer pokazał, że auto jest z 2004 roku i według pana z Japanserwis nie ma mowy o pomyłce - co o tym myślicie?"

 

Tak, w papierach 2006 rok. 

 

Temat już właściwie całkowicie odpuściłem - za dużo tutaj niewiadomych, które w całości składają się na jedną wielką bombę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
xpl1337

vin pewnie  przebijany, a ze piewsza rejestracja dawcy byla w 2006 roku, to zarejestrowali jako 2006 zeby bylo mniej podejzane

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Coobcio

Znam to auto było ono u mnie na ogarnianiu magistrali olejowej - mam fotki z tej robotki  :)

Wyhodzi że Bardzo ładna buda z DE, po Vinie także się to zgadza i kolor też, ktoś pewno miał Rozbitego HR i przełożył z niego wszystkie dobordziejstwa do tej karoserii ale to roboty od cholery miał, cała mechanika, elektryka pod maska i w kabinie, zderzaki, przedni pas, lampy, cale wnętrze...

Ciekawe jaki wcześniej miał kolor przedni zderzak oraz maska ??

Ale mimo wszystko przyjrzal bym się grodzi i polu w okół numeru VIN oraz czy się zgadza z tym pod szyba przednia.

 

Nie byał bym się takiego szczepa bo wszystko jest PNP ale dużą cześć wiązek trzeba przeszczepiać w zasadzie wszytkie poza drzwiowymi :P


Choć taki szczegół jak podwójne mocowanie masy na lewym kielichu świadczy o tym że buda jest HR-owa...

DE/RevUp maja tylko jeden gwint na tym wsporniczku i do niego przykręca się puszke filtra powietrza a HR ma dwa gwinty pod dwie masy, jak się robi takiego swapa to pod jedno oczko dwie masy się kładzie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×