Skocz do zawartości
adrian.wro

Xtrail T30 kod bledu P1110

Rekomendowane odpowiedzi

adrian.wro

Witam,

Jesten nowy na forum wiec WITAM!!!

 

 

Mam T30 2002 2,0 benz. Kupilem samochod tydzien temu i wyswietla mi sie kontrolka silnika. Po podpiecu kompa pojawia sie blad P1110 (w internecie znalalzem opis bledu jako P1110 NISSAN - Intake Valve Timing Control Bank 1)

Co on oznacza? Jak to naprawic. Po skasowaniu bledu lampka zgasla na okolo 3 godziny I pojawila sie znowu. Czy to powazne?

 

Pozdrawiam

Adrian

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Andrzej330

Poszukaj dobrze na forum.

ps. To prawdopodobnie zawór dolotowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
adrian.wro

Szukalem i nic. Znalazlem w necie ksiazke naprawy Xtraila ale tam tego kodu bledu nie ma opisanego, jest natomiast P1111 ktory jest podobnie opisany ale to nie ten. Czy ktos potrafi zdiagnozowac co to dokladnie jest?

 

Pozdrawiam

A

 

Witam, bylem dzisiaj warsztacie i powiedzieli mi nie podlaczajac sie kompem do samochodu tylko po kodzie bledu ze to na 90% rozrzad do wymiany.

Czy to mozliwe??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Andrzej330

A 10% na co stawiają :D

 

 

P1110 NISSAN OBDII CODE

 

P1110 NISSAN - Intake Valve Timing Control Bank 1

Symptoms- Engine Light ON (or Service Engine Soon Warning Light)

- Possible engine lack/loss of power

- Posssible engine rough idle

Possible causes

- Harness or connectors

- Intake valve timing control solenoid valve circuit is open or shorted

- Intake valve timing control solenoid valve may be faulty

- Crankshaft position sensor (POS) may be faulty

- Camshaft position sensor (PH

Possible solution

- Change Oil

- Replaced Intake valve timing control solenoid valve

P1110 NISSAN Description

This mechanism hydraulically controls cam phases continuously with the fixed operating angle of the intake valve.

 

The ECM receives signals such as crankshaft position, camshaft position, engine speed, and engine coolant temperature. Then, the ECM sends ON/OFF pulse duty signals to the intake valve timing control solenoid valve depending on driving status. This makes it possible to control the shut/open timing of the intake valve to increase engine torque in low/mid speed range and output in high-speed range.

 

The intake valve timing control solenoid valve changes the oil amount and direction of flow through intake valve timing control unit or stops oil flow. The longer pulse width advances valve angle. The shorter pulse width retards valve angle. When ON and OFF pulse widths become equal, the solenoid valve stops oil pressure flow to fix the intake valve angle at the control position.

When is the code detected?

When there is a gap between angle of target and phase-control angle degree, the valve will stop working and the ECM will trigger the P0011 code.

Tech notes

Since the Intake valve timing control solenoid valve uses oil flow to control timing, dirty oil can cause the valve to stuck open or close. Before replacing the valve, change engine oil and filter and reset engine code.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
adrian.wro

To wlasnie znalazlem, Dzieki!

 

Spotkal sie ktos z Was z tym w praktyce??

 

Tak wiec wymontowalem i sprawdzilem czujnik polozenia walka oraz zawor i dalej wyswietla mi blad. Mechanik mowil ze moze byc beben albo lancuch naciagniety... we wtorek bede dalej z tym walczyl. Ktos juz zmienial lancuch sam albo beben w Xie`? A moze mial cos podobnego???

Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
sebek1

To wlasnie znalazlem, Dzieki!

 

Spotkal sie ktos z Was z tym w praktyce??

 

Tak wiec wymontowalem i sprawdzilem czujnik polozenia walka oraz zawor i dalej wyswietla mi blad. Mechanik mowil ze moze byc beben albo lancuch naciagniety... we wtorek bede dalej z tym walczyl. Ktos juz zmienial lancuch sam albo beben w Xie`? A moze mial cos podobnego???

Pozdr

 

 

Witam mam ten sam problem

Od 6 miesięcy walczę z tym problemem i cały czas świeci się kontrolka oraz wyświetla błąd P1110.

Wymieniłem olej, wariator faz rozrządu i 17.000km wcześniej cały rozrząd i dalej problem.

Czy masz juz jakies rozwiązanie

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
adrian.wro

Niestety nie mam, bede probowal wymienic czujnik zmiennych faz. Zawor olejowy zmiennych faz wymienilem i to nie to. KMK jezeli dobrze pamietam wymienil ten wlasnie czujnik i u niego pomoglo. Dam znac jak go wymienie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
maaloxx

Niestety nie mam, bede probowal wymienic czujnik zmiennych faz. Zawor olejowy zmiennych faz wymienilem i to nie to. KMK jezeli dobrze pamietam wymienil ten wlasnie czujnik i u niego pomoglo. Dam znac jak go wymienie.

 

 

Witam Kolege

 

I mam pytanko czy rozwiązałeś ten problem bo ja sie borykam z tym samym problemem. Naraze mechanik kazał mi jezdzić ale zaczynają mi sie dodatkowe problemy z tym (już drugi raz zgasł mi silnik jak ruszam po nocy to po kilkudzisieciu metrach silnik przestaje reagować na gaz i powoli ale systematycznie spadają obroty aż w koncu po przejechaniu kilkunastu metrów stoi i co dziwne moge go odpalić ale musze wyjac kluczyk ze stacyjki i dopiero odpalam i nie ma problemu)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość sila14

witam mieszkam na islandii i mam ten sam problem bylem w serwisie nissana i powiedziano mi ze to valve assy-control 14920 nie wiem napewno ale to chyba uklad wtrysku paliwa ktory jest odpowiedzialny za mieszanie paliwa z powietrzem jutro bede dzwonil do polski i pytal w sklepach bo nie wiem dokladnie jak to sie po polsku nazywa pozdrawiam i dodam ze jezdze z tym okolo 3 miesiecy troche jakby byl slabszy i wiecej pali ale pozatym ok

Witam Kolege

 

 

I mam pytanko czy rozwiązałeś ten problem bo ja sie borykam z tym samym problemem. Naraze mechanik kazał mi jezdzić ale zaczynają mi sie dodatkowe problemy z tym (już drugi raz zgasł mi silnik jak ruszam po nocy to po kilkudzisieciu metrach silnik przestaje reagować na gaz i powoli ale systematycznie spadają obroty aż w koncu po przejechaniu kilkunastu metrów stoi i co dziwne moge go odpalić ale musze wyjac kluczyk ze stacyjki i dopiero odpalam i nie ma problemu)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
sebek1

Panowie czy ktoś już rozwiązał ten problem!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
darek610

jak ktos rozwiazal ten problem to prosze o podpowiedz bo też od niedawna mam to w swoim autku juz wymienilem pokrywe bo była wytarta zawór nowy i nic chwile sie pojedzie i lampka sie zapala

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
adrian.wro

 

 


jak ktos rozwiazal ten problem to prosze o podpowiedz bo też od niedawna mam to w swoim autku juz wymienilem pokrywe bo była wytarta zawór nowy i nic chwile sie pojedzie i lampka sie zapala



A Czy ktos z Was probowal wymieniac czujnik polozenia walka ten po lewej stronie (patrzac od strony kierowcy)?? Ja zamowilem go wiec powinien przyjsc do mnie niebawem i mam nadzieje ze to pomoze. Jak narazie wymienilem zawor i ale to nie pomoglo. Po skasowaniu bledu po okolo 30 min lampka sie znowu zapala...

Wczoraj wymienilem czujnik polozenia walka rozrzadu i niestety nie pomoglo... Pojawiaja mi sie dwa bledy wyskalkujace bald katalizatora P0420 chyba i P1110. Moze one sa powiazane ze soba. Jakies rady? Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
darek610

A Czy ktos z Was probowal wymieniac czujnik polozenia walka ten po lewej stronie (patrzac od strony kierowcy)?? Ja zamowilem go wiec powinien przyjsc do mnie niebawem i mam nadzieje ze to pomoze. Jak narazie wymienilem zawor i ale to nie pomoglo. Po skasowaniu bledu po okolo 30 min lampka sie znowu zapala...

 

Wczoraj wymienilem czujnik polozenia walka rozrzadu i niestety nie pomoglo... Pojawiaja mi sie dwa bledy wyskalkujace bald katalizatora P0420 chyba i P1110. Moze one sa powiazane ze soba. Jakies rady? Pozdrawiam

 

Wczoraj wymienilem czujnik polozenia walka rozrzadu i niestety nie pomoglo... Pojawiaja mi sie dwa bledy wyskalkujace bald katalizatora P0420 chyba i P1110. Moze one sa powiazane ze soba. Jakies rady? Pozdrawiam

a twoje auto normalnie jedzie czy szarpie bo u mnie nic sie nie dzieje tylko wydaje mi sie ze jest troche slaby no i tylko ta lampka sie swieci nie jezdzilem innym xtreilem to nie wiem czy to tak ma byc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
adrian.wro

a twoje auto normalnie jedzie czy szarpie bo u mnie nic sie nie dzieje tylko wydaje mi sie ze jest troche slaby no i tylko ta lampka sie swieci nie jezdzilem innym xtreilem to nie wiem czy to tak ma byc

 

 

Nie no wydaje mi sie ze jest wszystko ok. Nie szarpie wszystko jest OK.Ma malo mocy tak mi sie zdaje jak na 140 KM. Moc dopiero powyzej 4000 obrotow mozna zauwazyc.Moze to normalne dla tego modelu. To tez moj pierwszy Xtrail wiec nie wiem czy to normalne.

 

Masz tylko ten blad czy jeszcze jakies?

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
darek610

tylko ten jeden błąd jest po skasowaniu kontrolka gasnie i jakies pol godziny nie swieci wydaje mi sie ze nie ma roznicy czy jade na wysokich czy niskich obrotach zapali sie za jakis czas ale u mnie jest podobnie na tyle koni wydaje mi sie ze jest troche zamulony nie znam nikogo z serwisu moze oni mieli taki przypadek my przeciez nie jestesmy jedyni bede walczyl dalej pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
adrian.wro

tylko ten jeden błąd jest po skasowaniu kontrolka gasnie i jakies pol godziny nie swieci wydaje mi sie ze nie ma roznicy czy jade na wysokich czy niskich obrotach zapali sie za jakis czas ale u mnie jest podobnie na tyle koni wydaje mi sie ze jest troche zamulony nie znam nikogo z serwisu moze oni mieli taki przypadek my przeciez nie jestesmy jedyni bede walczyl dalej pozdrawiam

 

 

U mnie identycznie jezeli chodzi o kasowanie bledu. Po 20 min jazdy wyskakuje ponownie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
darek610

U mnie identycznie jezeli chodzi o kasowanie bledu. Po 20 min jazdy wyskakuje ponownie.

adrian przepraszam ale moj harakter duzo wytrzymal kocham nisana ale kupilem bmw e 30 i to jet to 4,0 v 8 to jest jazda nie ma problemow pieknie bokiem lata jak to rozwiązsz daj znac z ciekawosci bym chcial wiedziec jak bedziesz w kolobrzegu zapraszam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
adrian.wro

adrian przepraszam ale moj harakter duzo wytrzymal kocham nisana ale kupilem bmw e 30 i to jet to 4,0 v 8 to jest jazda nie ma problemow pieknie bokiem lata jak to rozwiązsz daj znac z ciekawosci bym chcial wiedziec jak bedziesz w kolobrzegu zapraszam

 

 

 

Gratulacje V8!! Ja potrzebuje naped na 4 kola... a nissany wydawaly mi sie niezawodne. Mam nadzieje ze uda mi sie to latwo rozwiazac.

 

Pozdrawiam!!

 

Czy ktos sobie z tym juz poradzil???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
darek610

Gratulacje V8!! Ja potrzebuje naped na 4 kola... a nissany wydawaly mi sie niezawodne. Mam nadzieje ze uda mi sie to latwo rozwiazac.

 

Pozdrawiam!!

 

Czy ktos sobie z tym juz poradzil???

witam i co z twoim nissanem jest diagnoza ? moj kolega teraz kupil takiego przejechalem sie i tak samo chodzi i ciagnie ale nie swieci sie lampka check ale juz sprawdzilem czego ktos wymontowal diode ktora swiecila .mam teraz chec na 370z pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
adrian.wro

Witam, U mnie okazalo sie ze lancuch rozrzadu jest wyciagniety. Bede teraz wymienial rozrzad i mam nadzieje ze bedzie po sprawie. Pozdrawiam

A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
darek610

witam jak po wymianie lancucha zrobil sie troche zywszy bardzo mnie ciekawi czy jest roznica w mocy .pozdrawiam darek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
adrian.wro

Po wymianie rozrzadu blad zniknal :) Mialem rozciagniety lancuch 0,5 cm. Teraz jezdzi tak samo ale kontrolka sie nie swieci :)

Pozdr

 

Po wymianie lancucha, napinaczy bledu nie wywala. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Grzegorz4761

Ponieważ jestem tu nowy witam wszystkich bardzo serdecznie mam podobny problem z silnikiem zaczęło się u mnie od zapchania katalizatorów i nie miał kompletnie mocy po wywaleniu z katalizatora zatoru wszystko wróciło do normy lecz po wykasowaniu błędu tak jak u was błąd powracał i kontrolka zapala się na nowo ale jak by było mało jażdże trochę po łąkach i trawa i pyłki zapchały mi chłodnice silnik zaczął się przegrzewać i w rezultacie poszła uszczelka pod głowicą i zaczął pobierać płyn chłodniczy i musiałem wywalić głowice , głowica poszła do szlifierza została sprawdzona no i założona z oszczędności nie wymieniłem od razu łańcucha rozrządu no i do tego czasu po złożeniu silnika zaczął nierówno pracować i w zasadzie bardzo głośno, mało tego po czterech miesiącach jeżdżenia nazbierałem kasy i zdecydowałem się w końcu wymienić łańcuszek na domiar złego mechanik oświadczył mi że spuścił z silnika tylko litr oleju trochę się zmartwiłem bo niby dla czego go wciągnął w tak krótkim czasie no ale nic , silnik złożony nowy olej wlany silnik chodzi lepiej ale nierówno na wolnych obrotach kontrolka zapala się na nowo po wykasowaniu no i przy przy gazowaniu wracając na wolne obroty potrafi sobie zgasnąć nie mam już pomysłu co może być. A jeszcze sprawdziłem teraz ciśnienie na tłokach jest dobre i równe na wszystkich garach Pomóżcie jak macie jakieś rozwiązanie tego problemu  


Pisałem juz tu o moich problemach w innych tematach ale napisze i tu może ktos inny ma jakiś pomysł na to Błędy u mnie to P-1110 zawór sterujący fazami rozrządu zworów dolotowych 

P-0011wałek rorzadu A1 za bardzo przyspieszony na innym kompie opis tego błędu brzmi -regulacja połorzenia wałka rozrządu po stronie dolotu za mocno wyprzedzony P-0300 układ zapłonowy wypadanie zapłonu -nieciągły  P-0420 wydajność katalizatora poniżej B1  Generalnie u mnie problem jest w tym że na wolnych obrotach silnik kuleje z słyczącymi jakimiś stukami  a jak dodam gazu i puszcze silnik zejdzie z obrotów aż tak mocno że nieraz zgaśnie od czego mam zacząć i co może być do wymniany a rozrząda mam świeżo wymieniony .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×