Skocz do zawartości
SZLITEK

Podłokietnik

Rekomendowane odpowiedzi

SZLITEK

Mam pytanie ,gdzie kupić ładny podłokietnik do JUKA  model 2014 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
clawis
Napisano (edytowane)

Allegro .AMSTER za ok 250 zl.Są dedykowane do JUKE

Mam taki sam .Oryginał inaczej się mocuje w konsoli ale jest drogi i różnicy chyba w wyglądzie nie ma.

Edytowane przez clawis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
skaktus

Prawidłowa nazwa to Armster. I wymaga wiercenie 4 otworów w konsoli.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
clawis

Faktycznie popełniłem błąd w nazwie .

Mimo wiercenia tych 4 otworów (prawie nie widocznych ) i niestety niewygoda w używaniu hamulca ręcznego to i tak polecam .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzuker

Mimo wiercenia tych 4 otworów (prawie nie widocznych ) i niestety niewygoda w używaniu hamulca ręcznego to i tak polecam .

W związku z działaniem hamulca ręcznego mam pytanie.

U mnie hamulec "trzyma", gdy dźwignia hamulca ustawia się prawie pod kątem 75o.

Odruchowo ustawiam na ok. 45o i jestem nie mile zaskoczony, gdy autko po otwarciu drzwi i wystawieniu

lewej stopy na ziemię zaczyna się przemieszczać.   :|

A jak jest u Was.?  :wave:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
buladag

W związku z działaniem hamulca ręcznego mam pytanie.

U mnie hamulec "trzyma", gdy dźwignia hamulca ustawia się prawie pod kątem 75o.

Odruchowo ustawiam na ok. 45o i jestem nie mile zaskoczony, gdy autko po otwarciu drzwi i wystawieniu

lewej stopy na ziemię zaczyna się przemieszczać.   :|

A jak jest u Was.?  :wave:

Stosujemy się do podstawowych zasad użytkowania pojazdów mechanicznych i zawsze zostawiamy samochód na biegu, a ręczny używamy jedynie jako dodatek/w ostateczności. Nie lubimy staczających się aut, zapieczonych linek czy zacisków.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
SZLITEK

Czy ma ktoś  zdjecie  jak wygląda ten podłokietnik w  juke :nissan:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mexxmen30

ja ma orginał czy 700 PLN za wygode to wiele ???? Ja go dostałem gratis i jestem zadowolony :devil:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Navkol
Napisano (edytowane)

A nie prościej było użyć  :search:  szukajki :search: na FORUM ?

Wątek dot. podłokietnika już jest TUTAJ (włącznie z fotami)

:wave:

Edytowane przez Navkol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
skaktus

W związku z działaniem hamulca ręcznego mam pytanie.

U mnie hamulec "trzyma", gdy dźwignia hamulca ustawia się prawie pod kątem 75o.

Odruchowo ustawiam na ok. 45o i jestem nie mile zaskoczony, gdy autko po otwarciu drzwi i wystawieniu

lewej stopy na ziemię zaczyna się przemieszczać.   :|

A jak jest u Was.?  :wave:

 

U mnie trzyma przy jakiś 45 stopniach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
clawis

Potwierdzam też mam na  45o .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzuker

Dzięki.

Trudno mi się przestawić. Wcześniej miałem Peugeota 307.

Tam wystarczyło przestawić dźwignię o trzy ząbki i hamulec trzymał.

Obecnie dopiero na koniec skoku dźwigni widać, że ręczny działa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Navkol

Przy zaciąganiu ręcznego podłokietnik faktycznie trochę "przeszkadza" :blush: . Tak samo przy jego "zrzucaniu".

Pytanie jest jedno: jak często korzystacie z hamulca ręcznego? Przy codziennym użytkowaniu hamulec ręczny jest zaciągany sporadycznie (no chyba że ktoś mieszka/parkuje na podjazdach/w górach)  :0dance4:

Poza tym podłokietnik ARMSTER'a (nie wiem jak ori) jest odchylany do pionu i wówczas dostęp do dźwigni hamulca jest bezproblemowy  :punk:

Osobiście polecam - komfort jazdy zdecydowanie poprawia się. Szczególnie przy automatycznej skrzyni, gdzie nie trzeba "wachlować biegami"  :thumbsup:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzuker

Nie wiem jak inni ale ja używam często hamulca ręcznego.

Na przykład:

  1. Zatrzymanie na skrzyżowaniach z sygnalizacją świetlną.
  2. Przed zamkniętymi przejazdami kolejowymi.
  3. Bramki autostradowe.
  4. Korki uliczne.

Zwłaszcza po zmroku oślepianie trzema lampami świateł STOP, poprzez hamowanie pojazdu

przed toczeniem się hamulcem nożnym, dla mnie nie jest przyjemne, także staram się nie 

robić tego kierowcom stojącym za mną. Jak jeszcze dołożymy: kierunkowskaz a czasem także

przez pomyłkę włączone światła przeciwmgłowe tylne i "kurza ślepota" murowana.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
buladag

Zwłaszcza po zmroku oślepianie trzema lampami świateł STOP, poprzez hamowanie pojazdu

przed toczeniem się hamulcem nożnym, dla mnie nie jest przyjemne, także staram się nie 

robić tego kierowcom stojącym za mną. Jak jeszcze dołożymy: kierunkowskaz a czasem także

przez pomyłkę włączone światła przeciwmgłowe tylne i "kurza ślepota" murowana.

:thumbsup:  Byłoby pięknie gdyby wszyscy tak robili.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ziuka

Nie wiem jak inni ale ja używam często hamulca ręcznego.

Na przykład:

  1. Zatrzymanie na skrzyżowaniach z sygnalizacją świetlną.
  2. Przed zamkniętymi przejazdami kolejowymi.
  3. Bramki autostradowe.
  4. Korki uliczne.

Zwłaszcza po zmroku oślepianie trzema lampami świateł STOP, poprzez hamowanie pojazdu

przed toczeniem się hamulcem nożnym, dla mnie nie jest przyjemne, także staram się nie 

robić tego kierowcom stojącym za mną. Jak jeszcze dołożymy: kierunkowskaz a czasem także

przez pomyłkę włączone światła przeciwmgłowe tylne i "kurza ślepota" murowana.

 

Cieszę się że podjąłeś ten temat, mnie również szlag trafia kiedy kierowcy stojących przede mną na światłach  samochodów

trzymają nogę na pedale hamulca i niemiłosiernie oślepiają stojących z tyłu. Przecież hamulec ręczny jest po to żeby go używać również w takich sytuacjach !!!. Nie robię tego nigdy i nigdy  nie mam problemu z  zapieczonymi linkami ręcznego hamulca. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
furo
Napisano (edytowane)

Cieszę się że podjąłeś ten temat, mnie również szlag trafia kiedy kierowcy stojących przede mną na światłach  samochodów

trzymają nogę na pedale hamulca i niemiłosiernie oślepiają stojących z tyłu. Przecież hamulec ręczny jest po to żeby go używać również w takich sytuacjach !!!. Nie robię tego nigdy i nigdy  nie mam problemu z  zapieczonymi linkami ręcznego hamulca. 

 

Niektórzy mają automat więc nie mają wyboru.

 

Na co dzień jeżdżę z manualną skrzynią i też mnie to wkurza. Jednak z doświadczenia wiem, że większość ludzi nie zwraca na to uwagi. Niektórzy znajomi mnie wyśmiewali, że wrzucam na luz w mieście i ręczny:(

Edytowane przez furo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzuker

 

Na co dzień jeżdżę z manualną skrzynią i też mnie to wkurza. Jednak z doświadczenia wiem, że większość ludzi nie zwraca na to uwagi. Niektórzy znajomi mnie wyśmiewali, że wrzucam na luz w mieście i ręczny:(

Wystarczy stara zasada:

"Nie rób drugiemu co Tobie nie miłe."  :thumbsdown:

 

A Twoi znajomi może zmienią zdanie, gdy sami doświadczą niebezpiecznej sytuacji

na drodze typu "wjazd na bagażnik" przez kierowcę w okularach ze szkłami "jak dno

kufla od piwa" oślepionemu przez ich tylne światła.  :devil:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mexxmen30

co do hamulca recznego to ja byłem w serwisie i podciągnęli teraz trzyma na 3 ząbek . :dribble:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzuker

Dzięki.

Też muszę udać się do serwisu..  :drivingauto:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a jak

Witam ,

czy montował ktoś sam oryginalny podłokietnik do swojego Juka???? Kupiłem właśnie i mam pytanko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
krzycho59

Witam ,

czy montował ktoś sam oryginalny podłokietnik do swojego Juka???? Kupiłem właśnie i mam pytanko.

Jakie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a jak

czy te otwory sie wierci od razu w tym ostatnim schowku czy tam sie ten np srodek jakos wyjmuje????? i czy tak jak w instrukcji najpierw wiertlo 5mm a pozniej 10mm???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
krzycho59
Napisano (edytowane)

czy te otwory sie wierci od razu w tym ostatnim schowku czy tam sie ten np srodek jakos wyjmuje????? i czy tak jak w instrukcji najpierw wiertlo 5mm a pozniej 10mm???

Rób tak jak w instrukcji. Tylnego schowka w całości nie wyciągniesz, Albo demontujesz cały tunel(dwie części nakładka kolorowa i środek, albo możesz postarać się zdemontować kawałek tylnej osłony(nie jest przykręcona, trzyma o ile pamiętam od góry nakładka kolorowa i zatrzaski) i wtedy masz dostęp do dwóch nakrętek pod schowkiem. Dostęp do trzeciej po demontażu całego tunelu. Natomiast potrzeby nie ma o ile dysponujesz fabrycznymi nakrętkami w gumie- do otworu wkładasz gumę z nakrętką i przykręcasz stelaż (wkładkę stalową) imbusikiem.

tunel 1.pdf

tunel 2.pdf

post-5141-0-89014200-1423917047_thumb.jpg

post-5141-0-55636200-1423917053_thumb.jpg

Edytowane przez krzycho59

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×