Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. mitet

    Nieudany? Remont silnika

    Bo moim zdaniem tuleji cylindrowych nie wymieniał.
  3. mitet

    J10 pali bezpiecznik i nie odpala

    Schemacik wysłałem , może przyda się po szkodzie. Pozdrawiam
  4. Dzisiaj
  5. U mnie od dwóch dni to samo , rano przekreślona po południu już ok. + od tygodnia nie działa rozpoznawanie znaków. 😡
  6. Wczoraj
  7. Jasiek12212

    ODDAM MICRĘ K11 W CENIE ZŁOMU

    Dzień dobry, niestety już nie pozdrawiam
  8. 350Zman

    ODDAM MICRĘ K11 W CENIE ZŁOMU

    czy auto jeszcze jest?
  9. 1980

    Pathfinder 4.0

    Świetnie dziękuję bardzo. Sprawdzę
  10. Witam jestem po wymianie sondy drugiej za katalizatorem spaliła sie grzałka błędy p0037 oraz p0138. Obecnie nie wali żadnymi błędami wlaczylem car scaner i w rubryce temperatura powietrza atmosferycznego -13 gdzie na zewnątrz jest 0 stopni. Jakieś sugestie ?
  11. Robojox

    Czy głowice w Micrze K12 1.2 różnią się?

    Czy głowice w Micrze K12 1.2 różnią się? Chcem zamienić głowice od 65 KM wersji i wsadzić do bloku który ma 80km. Oczywiście po uprzednim przygotowaniu w zakładzie regeneracji głowic/ Czy różnią się tylko softem ?
  12. tom4sz

    Android auto w K14

    Macie jakieś sprawdzone, działające adaptery do bezprzewodowego podłączenia android auto. Kupiłem na Aliexpress i niestety co kilka minut zrywa połączenie i restartuje połączenie.
  13. apsik

    Pathfinder 4.0

    Hej Zależy który na allegro masz na myśli... Jesli ten za 1600 PLN to sobie odpuść. Tylko oryginał, ja założyłem z zamiennika z USA ale po 75k km musiałem znów zmienić. Jest na allegro rozrządu do frontiera 4.0 i Xterry (to ten sam silnik) jest to OEM i jego potrzebujesz zamówić, Musisz pamiętać też o uszczelkach pod napinacze itd ale jak zadzwonisz tam pod nr z aukcji to wszystkiego się dowiesz.
  14. Norbercik

    J10 pali bezpiecznik i nie odpala

    Już wszystko się wyjaśniło po zdjęciu obudowy tylnej klapy żeby poodłączać wszystkie żarówki i tak dalej natrafiłem na stopioną wiązkę idącą do otwierania klapy, zamka, ogrzewania tylnej szyby. Elektryk z ASO nawet tam nie Zajrzał bo po co. Co mnie podkusiło z tym serwisem Nie wiem, dwie godziny z lutownicą dwie spinki kilka śrub...
  15. Fatau

    Nieudany? Remont silnika

    Czemu tak uważasz?
  16. mitet

    Nieudany? Remont silnika

    Z tą wymianą 4 cylindrów to mechanik poszedł na wyższy level.
  17. aquariusmax

    Turbina Qashqai J11 1.6 Dig-t A raczej jej problemy.

    1.3 ma inny problem. Jest jeszcze większy problem z częściami silnika i osprzętu, a ceny są wysokie.
  18. Leszek70

    Nieudany? Remont silnika

    Tak jest napisane w instrukcji
  19. JACKO29

    Turbina Qashqai J11 1.6 Dig-t A raczej jej problemy.

    1.3 też w miarę przebiegu zaczyna sypać problemami i to nie małymi.
  20. Fatau

    Nieudany? Remont silnika

    Jesteś pewien, że nie chodziło o 10 tysięcy? Pół litra na 1000 to by oznaczało, że między wymianami co 10 tysięcy trzeba by dolewać 5 litrów oleju, a jak ktoś wymienia co 15 tysięcy to musiałby dolewać prawie 8 litrów. Jeśli rzeczywiście tak jest napisane w instrukcji to to musi być jakiś żart.
  21. OsobaNN

    Nieudany? Remont silnika

    W instrukcji masz napisane ze 0.5 czy 0.6L na 1000 km wypija . Jesli zacznie ponad litr wypijac to trzeba sie zainteresowac tematem.
  22. 1980

    Pathfinder 4.0

    Witam wszystkich z tej strony Paweł Wrocław. Bardzo proszę o pomoc odnośnie rarzadu niestety jeszcze nie wymieniłem i szukam tylko nie mam pewności czy na allegro jest ten, który jest w moim silniku. Czy ktoś zna sklep warsztat co może mi dopasować rozrząd. Dziękuję z góry.
  23. Witam, Jako nowy czlonek, na wstepie chcialbym sie przywitac ze wszystkimi uzytkownikami forum! Mechanik zdiagnozowal ze mechanizm wstepnie podgrzewajacy plyn chlodniczy jest popsuty i wypadaloby go wymienic, ale... czy jest to tak naprawde niezbedne? Mieszkam na stale w UK gdzie temperatury bardzo rzadko spadaja w okolice ponizej 5'C i jezeli o to chodzi to ten system staje sie malo przydatny. Do tego, kilka razy zapalila sie i zaraz zgasla kontrolka baterii na desce rozdzielczej, co moze wskazywac na zwarcie w wyzej wymienionej czesci. Czy odlaczenie tego podgrzewacza bedzie skutkowalo wywalaniem bledow na desce rozdzielczej? Jezeli tak to caly czas czy tylko w momencie kiedy bedzie on potrzebny (czyli przy niskich temperaturach)? Z gory dziekuje za odpowiedzi!
  24. Ostatni tydzień
  25. aquariusmax

    Turbina Qashqai J11 1.6 Dig-t A raczej jej problemy.

    Co ma wspólnego 1.6 z 1.2? 1.6 miał być wolny od problemów, a jednym problemem miała być sonda lambda. Czy to jednak pokrewne konstrukcje, z pokrewnymi problemami? Silnik 1.2 jest przyjemny, ale gdy w nim wszystko działa idealnie. Niestety obejmuje to najczęściej okres ok. 10 tys. km od wyjechania z fabryki, a potem są różnorakie problemy, których nie daje się całkowicie wyeliminować. Ja miałem olbrzymie korekty ujemne w 1.2. Osobiście stawiałem, że rozrząd ma przestawiony jeden ząbek, ale ASO śmiało się z mojej teorii. Czy 1.3 też odziedziczył podobne problemy i przymula? Czy jednak to na tyle zmieniona konstrukcja, że takie problemy są jej obce?
  26. Szanowni uzytkownicy Nissana. Autko Nissan X-trail T32, 1.6 dci 130KM, i4x4, skrzynia manualna. Mam problem ze spalaniem. Odkąd zaczęły sie zimne dni auto w mieście pali 9-11 L/100. Stało sie to nagle. Pojechałem do pracy(ok.5 km)na godz.14:00. Spalił na tym odcinku około 6,6 l/100. Po godzinie 22 temperatura spadła do -1 stopnia. Wracałem do domu tą samą drogą i okazało się że spalił 10,2 L/100. I od tego momentu tak pali w mieście -od 8- 10L/100km. Na trasie natomiast spalanie wychodzi 5.5 -5,8 L/100. Wcześniej średnia spalania była 6,3L/100 a teraz jest 7,5L/100. Stylu jazdy nie zmieniłem. Wymieniłem świece żarowe w silniku, czujnik temperatury zasysanego zimnego powietrza, cały moduł podgrzewania płynu chłodzącego wraz z związką przewodów. Co zauważyłem to to że od tego czasu kiedy zaczął więcej palić nie słyszałem żeby załączył się wentylator chłodnicy, a załączał sie nawet w zimie. Celowałem też w termostat że się nie zamyka i cały czas jest otwarty duzy obieg ale podobno był sprawdzany warsztacie i że jest OK (tego nie jestem pewien do końca). Odkąd mam ten samochód czyli 8 lat, wskaźnik temperatury nigdy nie doszedł dalej jak do połowy skali i tak też jest teraz. Czy macie jakiś pomysł co może go boleć? Będę wdzięczny za wszelkie pomysły i uwagi.
  27. JACKO29

    Turbina Qashqai J11 1.6 Dig-t A raczej jej problemy.

    Dzisiaj znajomy ,szef warsztatu Fiata,zasugerował mi,ze przyczyną przymulania i słabszej mocy silnika według niego jest rozrząd i koła zmiennych faz.Miał już kilka przypadków,ze rozrząd nie dzwonił,nie wykazywał usterki(dźwiękowej) ,komputer błędów nie wykazywał,a samochód był lekko przymulony.
  28. maciej134

    Błąd systemu e-power

    Czy serwis może mi odmówić wydruku historii przeprowadzonych napraw?
  29. Gumas

    Kamerka (dashcam) - które bezpieczniki?

    Ale kamera działa, tylko nie odpala się funkcja nadzoru, bo komunikat jest o braku kabla nadzoru. Czyli prawdopodobnie brak jej sygnału z zasilacza. Być może ten wie, że ma zasilanie stałe, bo bez zapłonu niższe napięcia dostaje i wtedy wysyła sygnał do kamery, że tę funkcję można włączyć. Zasilacz musi być oryginalny prawdopodobnie.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...