mikollajj Opublikowano 31 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2015 no to tez już wiadomo jest napiecie i go niema w zaleznosci jak się kabelkiem trzesie to wszystko mówi z a siebie podłączenia zrobiłem ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2015 czyli pin wysuwa się z kostki iso, one tak mają te chińskie, trzeba wyjąć i podgiąć nieco blokadkę ale delikatnie by nie złamać. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikollajj Opublikowano 2 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2016 Witam awiec obiecany raport na koniec pracy plus fotki Sprawa jest taka na podstawie porad i schematów miała byc prosta sprawa i tak by sie stało gdyby nie dwie małe pronblemiki ale jak bardzo złosliwe popierwsze kiepska kostka iso od power piny latały i nie łaczyły jedyne co pomogło to kupic nowa kostke w sklepie mieli kostki po 20zł i to kupiłem a mieli tez po 5zł niskiej jakosci i problem numer dwa wadliwy okazał sie tez kabel na wiazce który to robił zamieszanie i takze nie łaczył miał zwarcie trzebabyło odszukac uszkodzenie i je znaprawic w elefkie było troche dłubania i krytyki pogody bo jakis zimny czas akurat sie trafil no ale jest sukces głosniki idealnie wszystko jest ustawione mozna regilowac wszystko z godnie z zamysłami twórców spasowanie radia troszke sie obawiałem ale poszło z płatka zamiast 4 orginalnych śrub poszły dwie nieco inny takie ciensze ale radio siedzi stabilnie nastepnie spasowanie kratek nawiewu do około radia tez nie było problematyczne całosc ładnie sie zgrała co do milimetra ponizej daje fotki i jeszcze raz dziekuje za pomoc a i jeszcze jedno na fotkach widzicie takie połapanie tasma zrobiłem tak prowizorycznie w celu sprawdzenia poprawnosci jak sie upewniłe w przekonaniu ze jest wszystko ok to porzadnie całosc wylutowałem co wymagało troche akrobacji lutownica i zaizolowałem taka tasma izolacyjna gómowa dla zainteresowanych sa tez fotki radia niestety nie zrobiłem jak radio sie swieci i gra bo mi to umkło z powodu tego zimna ale to jeszcze dostawie jeszcze jedna kwestia w nissanie x trail t30 radio z bt z miktofonem wbudowanym jest w bardzo fajnym miejscu bo jak widzicie pod zegarami co to daje? no jak sie rozmawia jako głosnamówiacy to nie tzreba jakos konkretnie głosu kierowac głowy kierowac w kierunku radia poniewaz ta optymalna wysoka pozycja powoduje ze fajnie zbiera głos, a jak wiemy sa auta gdzie radio jest na wysokosci dolnej czesci lewarka skrzyni biegów co powoduje ze umiejscowienie tam radia z mikrofonem jest z lekka nie funkcjonalne. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2016 (edytowane) No powiem gratuluję tego radyjka. Dobra robota jak zawsze za fotki u mnie plusik. Edytowane 2 Stycznia 2016 przez karibox1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikollajj Opublikowano 17 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 tak się zastanawiam jak podpinałem kostke iso pod ta fabryczna kostke to tam był taki kabelek oznaczony jako podświetlenie on bodajże powodował podświetlenie fabrycznego radia gdy się właczyło światła, czy tkos wie jakie na nim jest napiecie? czy aby nie 12v? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2016 to chyba raczej do ściemniania lcd gdy wł radio on. można go odłączyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 19 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 Prawdopodobnie karibox1 ma rację ale spotkałem się również z radiami gdzie taki przewód podświetlał jeden jedyny przycisk włączający radio aby łatwiej było po ciemku znaleźć. Było to radio blaupunkta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maryjan1000 Opublikowano 24 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2016 Witam Panowie - kontynuując jeszcze temat: mam podobną sytuację w Pathfinder r51: chcę wymienić stare radio ze schowkiem na nowsze 2din oryginalne Nissan typ PP-3151R-A , ale nie pasują wtyczki... istnieje jakaś przejściówka? Antenowe w nowym radiu też ma "dziwaczne" wejście :-( 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekX-TRAIL Opublikowano 24 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2016 Coś z tego kolego??http://allegro.pl/zlacze-pathfinder-2007-radio-iso-i6118917020.html http://allegro.pl/samochodowy-adapter-nissan-pathfinder-05-2007-iso-i6121018116.html http://allegro.pl/zlacze-iso-nissan-pathfinder-patrol-x-trail-39b-i6179707856.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 24 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2016 (edytowane) Jest przejściówka. Ale chyba nie chodzi mu o ISO. Są takie u mnie też i dalej zwykłe nissana. Zajrzyj tu: http://www.studio24.prv.pl dalej audio i fabryczne/potem alfabetycznie nissan i wskaż, które masz. Najlepiej foty. Tu masz foty kostki: http://www.jukeforums.com/forum/nissan-juke-audio-visual/122067-clarion-pp-3135r-pinout.html Edytowane 24 Maja 2016 przez karibox1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maryjan1000 Opublikowano 25 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 Dzięki koledzy - zamówiłem na "Alledrogo" adapter ze starego typu na ISO + adapter z ISO na nowy typ ( clarion) zobaczymy jak będzie hulać ! W najgorszym razie będziemy ciąć kabelki i już :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esteer Opublikowano 24 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 Cześć Forumowicze, jestem tu nowy i Nissana mam od niedawna. Problem mnie zainteresował bo podobnie jak kolega mikollajj wymieniłem fabryczne Radio clariona 1675, w moim wypadku na nowe JVC KD-X320. Rady z forum okazały się pomocne, adapter kupiłem za allegro za 9 zł dedykowany do roczników x-traila do grudnia 2004 (po tej dacie była zmiana na inny rodzaj wtyczek. Działa, problemów nie ma, poza tym że chciałbym uaktywnić sterowanie radia przy pomocy kierownicy. W tym wątku było to ominięte, choć pojawiła się uwaga że jest ta wtyczka, która to obsługuje (pilot). Mowa o tej poniżej, oznaczonej numerami 8-10 oraz 20-24: Ostatnio znajomy podrzucił mi adapter który oprócz fabrycznej wtyczki do głośników i zasilania ma też adapter od pilota kierownicy, który zamienia wtyczkę Nissan na mini Jacka. Niestety nie wiem skąd go wytrzasnął i jeszcze nie wiem czy zadziała. Problem jaki mam to iż owy mini jack wpina się z tyłu radio gdzie jest wejście mikrofonowe (jack od mikrofonu ma 2 piny, raczej prosta konstrukcja). Czy ktoś mógłby mi powiedzieć, jaki adapter/rozgałęzienie dałoby radę zrobić mi z jednej dziewczynki w radio dwie dziewczynki na podpięcie mic oraz pilota kierownicy? (chodzi mi o to że są różne "trójniki" z rodziłem funkcji na słuchawki i mikrofon jak i takie bez rozdziału - tylko do głośników lub 2 zestawów słuchawek, mają one różne ilości pinów). Ktoś pomoże? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 24 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 (edytowane) Musisz kupic za 150 moduł dedykowany to marki twojego jvc. Jest tam rozpiska co z czym połączyć. Produkuje to firma na literkę B na alle (nie pamiętam befado??). Raczej przypadkowego modułu nie da się podłączyć. Z tego co wiem radio musi mieć opcję podłączenia pilota po kablu i nie słyszałem by robiło się to przez mikrofonowe input. Z tego co widziałem na fotkach, to wejście jest do mic bt i nie obsługuje pilota. To radio ma swojego pilota i nie ma sensu używać tego z kiery. Poza tym popraw styl na bardziej zrozumiały. tu masz manual jvc. na której stronie widzisz to podłączenie? http://media.supercheapauto.com.au/sca/files/fact-sheet/ce34a904-f277-4ae9-bc75-18d85ef2b055.pdf Edytowane 24 Października 2016 przez karibox1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esteer Opublikowano 24 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 @karibox1 Dzięki za odzew. 1. JVC model kd-x330bt z tyłu posiada złącza: 4xRCA, mikrofonowy minijack, antena, fabryczne zasilanie radia z przejściem na ISO. Producent na stronie podaje, że radio jest "Steering Remote Control Ready". Znajdziesz tą informację TU (na samym dole strony, "general"). 2. Co do instrukcji którą przesłałeś, na stronie 25 jest oznaczony kabel "To the steering wheel remote control adapter". 3. Na stronie producentów adapterów wygląda to mniej więcej tak: http://car-tronic.pl/uniwersalny-przewod-do-jvc-p295. Niestety nie znalazłem producenta na allegro o którym piszesz. Rozumiem to tak, że z jednej strony taka wtyczka powinna pasować do Nissana (sterowanie kierownicą), a z drugiej ma mini jack który wpinamy w radio. Stąd wydawało mi się, że to pewnie do wejścia mikrofonowego (albo do AUX z przodu, ale to wielce niepraktyczne). Ale może czegoś nie kumam i ktoś wie o co tu chodzi? 4. Moim pomysłem było żeby rozdzielić wejście mikrofonowe w radio na 2: w jedno wpiąć mikrofon a w drugie pilota od kierownicy. Nie wiem czy to zadziała, więc może ktoś lepiej się zna i coś doradzi/zasugeruje. Myślałem o przejściówce: 1. Takiej lub 2. Takiej (nie wiem która się nada i czy w ogóle to ma sens). 5. Odnośnie stylu, to przepraszam staram się jak najbardziej - problem trochę zagmatwany, więc ciężko się jasno wyrazić. Chętnie wyjaśnię jeśli coś jest niezrozumiałe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 24 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 (edytowane) 1. JVC model kd-x330bt z tyłu posiada złącza: 4xRCA, mikrofonowy minijack, antena, fabryczne zasilanie radia z przejściem na ISO. Producent na stronie podaje, że radio jest "Steering Remote Control Ready". Znajdziesz tą informację TU (na samym dole strony, "general"). no jest ale nie przez microfon tylko z kostki jest przewód 2. Co do instrukcji którą przesłałeś, na stronie 25 jest oznaczony kabel "To the steering wheel remote control adapter". ok mam to 3. Na stronie producentów adapterów wygląda to mniej więcej tak: http://car-tronic.pl...wod-do-jvc-p295. Niestety nie znalazłem producenta na allegro o którym piszesz. Rozumiem to tak, że z jednej strony taka wtyczka powinna pasować do Nissana (sterowanie kierownicą), a z drugiej ma mini jack który wpinamy w radio. Stąd wydawało mi się, że to pewnie do wejścia mikrofonowego (albo do AUX z przodu, ale to wielce niepraktyczne). Ale może czegoś nie kumam i ktoś wie o co tu chodzi? nie to nie do wejścia microfonu. to nieporozumienie. 4. Moim pomysłem było żeby rozdzielić wejście mikrofonowe w radio na 2: w jedno wpiąć mikrofon a w drugie pilota od kierownicy. Nie wiem czy to zadziała, więc może ktoś lepiej się zna i coś doradzi/zasugeruje. Myślałem o przejściówce: 1. Takiej lub 2. Takiej (nie wiem która się nada i czy w ogóle to ma sens). nie ma to sensu, nie da się przez microfon http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/91722-sterowanie-w-kierownicy-radiem-a-jednostki-2-dinowe/ przeczytaj porządnie ten wątek Edytowane 24 Października 2016 przez karibox1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esteer Opublikowano 25 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 Dzięki raz jeszcze trochę mi to rozjaśnia obraz. Teraz kumam że ów przejściówka z jack'iem którą posiadam pasuje do innego typu radio - np. Sony, które ma wyprowadzenie na sterowanie z kierownicy właśnie przez jacka. JVC ma to po kablu, który zlokalizowaliśmy na stronie 25 instrukcji. Cóż mój błąd że pomyślałem że skoro dziura wygląda tak samo i wtyk pasuje to będzie działać, ale jednak dziura taka sama a służy do czegoś innego Dzwoniłem do piloty.pl cena 160 zł obecnie za moduł. Trochę niemało, zważywszy że radio kupiłem za 320 zł. Stąd mam jeszcze 3 pytania: 1. czy da się przerobić moduł który posiadam (fotografia z numerami: 1- wtyczka do głośników/ zasilania, 2- ISO do Radio, 3- adapter, 4- wtyczka do kierownicy, 5- minijack do radio np. sony), żeby z tego minijacka zrobić coś co by się dało podłączyć do wyprowadzenia JVC (kd-x320bt)? 2. Czy może w ogóle to nie ma sensu bo całość musi być zgodna z modelem radio i nie ma co przerabiać tego Jacka? 3. Na jakiej zasadzie podłącza się kabel od radio które mam do sterowania kierownicą? Ktoś wie? Albo gdzie to poczytać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 25 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 nie da się go przerobić w domu. Tylko serwis rtv. W niektórych można było przelutować rezystory na pasujące ale nie tu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 25 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 Wszystko zależy w jaki sposób radio jest sterowane przy pomocy pilota. Jaki rodzaj sygnału potrzebuje aby działać. Czy są to sygnały o różnej oporności , cyfrowe czy jeszcze inne. Najłatwiejsze są opornościowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 26 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 tu jest druk, nic nie zrobi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esteer Opublikowano 26 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 @karobox1 -> "...tu jest druk.." czyli co? Znalazłem coś takiego http://de.jvc-service.net/public/document.cfm?prog=FAQ.cfm&Model=KD-R521&SGK=0&SGT=0 Model radia ciut inny, ale kabel taki sam. Rozumiem że przerabia się to na jacka i dopiero potem adapter do tego wpina? No i jeszcze załączam fotkę tego kabla do kierownicy, jest opisany jako E04E-009 (ktoś wie co oznacza ten opis?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 26 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 tu jest druk, nic nie zrobi. CO rozumiesz pisząc "tu" gdzie jest druk ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 26 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 (edytowane) to są moduły z obwodami drukowanymi w technologii smd (lutownicą nie polutujesz). Takie są nawet cb radia i w domu nie da się ich przerabiać. https://www.amazon.com/PAC-SWIJACK-Steering-Remote-Interface/dp/B000P7CD44 moduł sterowania to będzie jakiś uniwersalny moduł do wielu radii Edytowane 26 Października 2016 przez karibox1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 26 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 No a ja pisałem ,że jeśli sterowanie w samym radiu jest na zasadzie podawania sygnału o różnej oporności to da się podłączyć bez żadnych modułów. Moduły są potrzebne przy sygnale np cyfrowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 wątpię by w tym radiu taki był rezystancyjny tylko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malaren Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 Witam. A czy ktoś z Was zmieniał w Nissanie X Trail T 30 z 2003 roku fabryczne radio (w moim przypadku jest to Clarion CT 138, model PP-1675T) na 2 dinowe? Ja np. przymierzam się do takiej zmiany na VORDON HT 869V2 dostępne obecnie na naszym rynku w dość przystępnej cenie, ale zastanawia mnie kilka kwestii, mianowicie: - czy radio wymiarami będzie pasowało do tej wnęki, w której zamontowane jest to fabryczne wraz z tym małym schowkiem pod nim, tzn.czy nie będzie takiej potrzeby aby docinać lub szlifować cokolwiek oraz czy będzie konieczność zakupienia dodatkowych akcesorii, np. szuflada do radia, ramka itp.( gdyż do radia tego nie dołączono); - czy do sterowania tym radiem, fabrycznie zamontowanym joystikiem przy kierownicy, potrzebny jest dodatkowy adapter, a jeśli tak to jak go podłączyć; - czy jest możliwość podłączenia do tego radia tej fabrycznie zamontowanej zmieniarki CD (bo nie chciałbym jej wymontowywać i zostawiać niepotrzebnej "dziury" po niej), a jeśli tak to jak to zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.