Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Problem - Sprzęgiełka piast


Artur348
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,
  od niedawna jestem właścicielem krótkiego Patrola Y61, z którego jestem bardzo zadowolony, jednak od kiedy w naszym pięknym krajobrazie zagościł śnieg, pojawił się pierwszy problem wraz z korzystaniem z napędu 4x4, który może wcześniej się pojawiał, ale nie tak często jak teraz.

  Przechodząc do tematu, prawdopodobnie uszkodzone są sprzęgiełka piast (oryginalne automatyczne) ponieważ wydają one dziwne odgłosy, oraz przy zatrzymywaniu samochodu "trzaskają". Jednak jako, że to mój pierwszy samochód terenowy i nie mam doświadczenia, chciałbym posłuchać waszych opinii.

Chciałbym dodać jeszcze, że sprzęgiełka po dłuższej jezdzie są bardzo ciepłe, jednak może być to normalne(?)

   Moje podejrzenia sugeruję tym, że podczas zakupu Patrol na prawym kole sprzęgiełko ustawione miał w pozycji LOCK a na lewym AUTO, co prawdopodobnie mogło być przyczyną uszkodzenia.

Dla ułatwienia zamieszczam link do filmu nagranego na potrzeby tematu na forum.
                  -> https://www.youtube.com/embed/2WJ6aR4Vigw<-


Proszę o podopowiedzi, czy moja diagnoza jest trafna, czy może szukać problemu w innym miejscu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli dobrze sie orientuje (jak nie to niech mnie zaraz ktos porawi) y61 nie ma centralnego roznicowego wiec dlaczego jezdzisz po czarnym asfalcie z dolaczonym przodem?

Moze przez to zalatwiles cos w napedzie?

Edytowane przez chudy__
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli dobrze sie orientuje (jak nie to niech mnie zaraz ktos porawi) y61 nie ma centralnego roznicowego wiec dlaczego jezdzisz po czarnym asfalcie z dolaczonym przodem?

Moze przez to zalatwiles cos w napedzie?

Nie jeżdżę :)

 

4x4 tylko na zaśnieżonej drodze, na filmiku nie ma załączonego napędu 4x4 a sprzęgiełka są w pozycji AUTO.