TomekX-TRAIL Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Witam!Trochę późno, ale jak obiecałem dodaję kilka zdj jakie udało mi się zrobić mojej instalacji lpg1 Butla 62l 2 Wtryski barracuda 3 Sterownik Qbox PLUS 4 Reszta podzespołów...Impreza wyniosła mnie 2300zł, tankowanie przy zastosowaniu wkrętki we wlewie benzyny 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Wtryski chyba ładnie położone a reszta to trudno powiedzieć .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekX-TRAIL Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 (edytowane) Rano przy temp zewnętrznej +2 na odcinku 700m przełącza mi się na gaz, silnik pracuje równo, bardzo cicho...również jest bardzo dynamiczny... spalanie 11-12l/100km po 1000km serwis i sprawdzenie wszystkiego, wprowadzenie jakiś korekt jeżeli będzie to konieczne... jak na razie jestem zadowolony... no i nie widzę żeby mi wskazówka benzynki jechała w dół od zatankowania pod koreczek Edytowane 5 Kwietnia 2016 przez TomekX-TRAIL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 wskazówka różnie się zachowuje czasami jak masz mało paliwa to może jechać jak masz full to nie koniecznie ale to zależy od fury , Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Ładnie........... będziemy mieli wreszcie jakiegoś królika doświadczalnego na forum. Wreszcie poznamy prawdę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 a jakie tam katy są ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekX-TRAIL Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Katy zostały, nic nie zmieniane... myślę nad wspawaniem sportowego...Poza tym zszedł ze spalaniem 10/100 przy jeździe dość żywej 80-130 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Czarno to widzę ? tak jak pisali gdzie indziej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekX-TRAIL Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 A ja widzę to dobrze... Zatankowane w zbiornik 52l, na zbiorniku od maxa zrobione 480km i przełączył się sam na benzynę...jeździłem do końca aż się alarm włączy i przejdzie sam na benzynę... więc obraz spalania widoczny. Auto bardzo fajnie się zbiera, nie muli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Toms kibicuję Ci, oby się to działo już zawsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekX-TRAIL Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Dzięki dzięki... pękło 1600km od montażu i jestem bardzo zadowolony... był serwis i wszystko ok... następny po 10k czyli za jakieś 8 miechów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DadanGR Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Witam, pacjentem jest X-Trail T-30, 2007r. Benzyna 2.0 + LPG. Zamontowałem instalacje BRC, przy przebiegu 62 tys., obecnie mam 93 tys. Pojawił się problem z gniazdami zaworów, CHECK-IN się zapalił ( po diagnostyce: wypadanie zapłonu na wszystkich zaworach), oraz czuć jest wibracje od silnika. Objawia się to gaśnięciem silnika przy dohamowaniu, zarówno na LPG jak i na PB. Domyślam się, że z tego względu że gniazda zaworowe się wypaliły przez wysoką temperaturę spalania gazu i kompresja silnika jest już inna. Konieczna będzie zatem naprawa tj. regeneracja głowicy, planowanie itd. Pytanie gdzie się z tym udać? Możecie kogoś polecić, kto ma doświadczenie i się podejmie. Jakie macie doświadczenia w tym temacie? pozdrawiam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2016 A zaworów nie reguluje się przypadkiem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2016 (edytowane) Witam, pacjentem jest X-Trail T-30, 2007r. Benzyna 2.0 + LPG. Zamontowałem instalacje BRC, przy przebiegu 62 tys., obecnie mam 93 tys. Pojawił się problem z gniazdami zaworów, CHECK-IN się zapalił ( po diagnostyce: wypadanie zapłonu na wszystkich zaworach), oraz czuć jest wibracje od silnika. Objawia się to gaśnięciem silnika przy dohamowaniu, zarówno na LPG jak i na PB. Domyślam się, że z tego względu że gniazda zaworowe się wypaliły przez wysoką temperaturę spalania gazu i kompresja silnika jest już inna. Konieczna będzie zatem naprawa tj. regeneracja głowicy, planowanie itd. Pytanie gdzie się z tym udać? Możecie kogoś polecić, kto ma doświadczenie i się podejmie. Jakie macie doświadczenia w tym temacie? pozdrawiam, słuchaj słuchaj Tomek, a Kolega niech zawinie na Żerań www.skonkfrez.pl cena podobno 450 Edytowane 29 Kwietnia 2016 przez karibox1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekX-TRAIL Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Hmm w jaki celu? Jak się nie pilnuje regulacji luzów zaworowych jeżeli potrzeba regulować to tak jest... Ja osobiście po 15tyś zaprowadzę auto do osoby która tym się zajmuje i z tego co wiem koszt 170zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DadanGR Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 (edytowane) Z tego co wyczytałem na forum serwis nie przewiduje regulacji luzów zaworowych, a sama regulacja kończy się najczęściej na szlifie. Zastanawiam się między skonkfrez a krasnobrodzką, a tej drugiej słyszałem pozytywne opinie na mieście. Edytowane 4 Maja 2016 przez DadanGR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 23 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2016 Serwis może przewidywać że po 140 Tyś należy wymienić silnik kwestia jest taka czy da się to sprawdzać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leniu211 Opublikowano 13 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2016 Witam mam X-sa 2.0 ze STAG 4 i po 21 tyś na gazie jest ok (odpukać) obecnie silnik ma 156 tyś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekX-TRAIL Opublikowano 14 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 I cieszyć się jazdą Mojemu na kakru wybije 150000 udokumentowane... więc śmigam aż miło Na gazie zrobione 8000 i również bez zająknięcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matador41 Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 (edytowane) I cieszyć się jazdą Mojemu na kakru wybije 150000 udokumentowane... więc śmigam aż miło Na gazie zrobione 8000 i również bez zająknięcia silnik w twoim x-trail jakie ma dokładne oznaczenie literowe i który to rok? i czy jest w układzie lubryfikator? Edytowane 15 Czerwca 2016 przez matador41 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekX-TRAIL Opublikowano 15 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 (edytowane) Dokładne oznaczenie silnika nie wiem dokładnie jakie jest... autko wyprodukowane w Japonii, silnik 2.0 2001r. Nie stosował lubryfikacji do gniazd zaworowych Edytowane 15 Czerwca 2016 przez TomekX-TRAIL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matador41 Opublikowano 15 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 Dokładne oznaczenie silnika nie wiem dokładnie jakie jest... autko wyprodukowane w Japonii, silnik 2.0 2001r. Nie stosował lubryfikacji do gniazd zaworowych takie dane powinny być w karcie pojazdu, a jaka jest moc silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekX-TRAIL Opublikowano 15 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 Skoro w karcie to która pozycja... ma 103 kW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matador41 Opublikowano 15 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 Skoro w karcie to która pozycja... ma 103 kW to jest QR20DE - taki sam jak w P12 2,0 - on powinien być dobry do LPG (oczywiście luzy zaworowe trzeba kontrolować) natomiast jego następca od 2007r - ozn. MR20DE - słyszałem że do gazu się nie nadaje (zbyt słaby materiał zaworów i gniazd) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekX-TRAIL Opublikowano 15 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 (edytowane) Zgadza się, takie oznaczenie silnika... poza tym zakład który zakładał instalację również coś wspomniał, że do nowszego modelu nie polecają...ale nie wnikałem co i jak ponieważ mój to 2-1r więc jestem spokojny i w końcu oszczędzam... ;] Edytowane 15 Czerwca 2016 przez TomekX-TRAIL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.