Gość eltechnik Opublikowano 27 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2005 Przymierzam się do wymiany amortyzatorów z tyłu. W co ewentualnie należałoby się jeszcze zaopatrzyć (oprócz browara ),żeby zrobić wszystko za jednym podejściem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KURCZAK Opublikowano 27 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2005 wydaje mi sie ze poduszki pod amortyzatory bo one szybko sie wybijaja, no i oczywiscie trzy browary Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 28 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2005 Sprawdź jeszcze w jakim stanie są osłony amortyzatorów. Szoda włożyć nowe kiedy masz popękane osłony. No i oczywiście czwarty browar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grossb Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 Czesc Pozwolilem sobie odkurzyc ten watek i zadac pytanko: Jak określilibyscie skale trudnosci jesli chodzi o wymiane amorkow z tylu P10? Tak sie zastanawiam, czy dam rade to zrobic samemu? Jakie sa trudnosci, na co zwrocic uwage, jakie nardzedzia (oprocz podstawowych) beda potrzebne? Dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cysio Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 narzedzia potrzebne do wymiany amorkow to przedewszytskim sciagacze do sprezyn , klucz giety oczkowy 21 do odkrecenia sruby amora , klucz typu szwed do przytrzumania trzpienia amortyzatora - lun klucz-mlot tzn. pistolet na spr.powietrze to uda sie odkrecic bez przytrzymania trzpienia , sciagasz kolo , odkrecasz 2 sruby trzymajace amor , odkrecasz lacznik drazka stabilizatora , odkrecasz 3 sruby mocowania amorka do karoserii i masz wszystko na zewnatrz teraz tylko sciagniecie sprezyny , przelozenie odboi i wskladasz wszystko do kupy .... mam nadzieje ze w miare jasno napisalem i to sie przyda do czegos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grossb Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 Auto musi być na podnośniku, czy wystarczy na lewarku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cysio Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 na lewarku wystarczy ewentualnie czyms dodatkowo podeprzyj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maykel132 Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 a jakie amortyzatory polecacie? zebym nie kupil jakiegos shitu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DJSzmer Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Cysio, a znasz wymiary oryginalnych sprezyn? Pytalem w sklepach i u sprzedawcow w necie i nikt nie potrafi mi odpowiedzieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Peter Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 Ja jeżdżę na takich http://www.allegro.pl/item358635099_amorty...p10_90_96_.html i myślę, że trochę mi posłużą (na razie nie narzekam) a jak padną to może będę mógł sobie pozwolić już na lepsze (szukałem oszczędności wszędzie bo miałem nieplanowany spory wydatek) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.