k3dbe Opublikowano 27 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2017 I tak świeży zalał i czarny był Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 27 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2017 Bo za krótko płukał. .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2017 Jak śilnik świeży zdrowy to zmieniać w nim często olej i będzie czysty no i nie ma mowy by się pierścienie olejowe skleiły... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 28 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2017 Jak silnik świeży zdrowy i wymiana co 10.000tyś to tak, aaaaale sam kupiłeś podróbę oleju M1 ,myślisz że ludzie wychwycą różnice tak jak ty ??? Leją co kupią bo skąd wiadomo co w bańce pływa? wymieniają kiedy im się przypomni 15000 20000 km i silniki jeżdżą ale zakitowane ............... Ja stosuję płukankę profilaktycznie dmucham na zimne Ps zapomniałem zapytać ....czy już ktoś z was zakupił nowy M1 FSx1 5W50 do testowania ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2017 Zakupiony i testuje się, ciśnienia trzyma bardzo dobrze ten mobil Fajnie że po rozgrzaniu się powyżej 80 stopni to nadal trzyma dobrze ciśnienie ! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 28 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2017 No i Galante Testuj upalaj przepalaj zlewaj i opowiadaj Jaka różnica miedzy FSx1 a starym Peak Life, dla mnie jak patrzyłem w butelce to pływa jak by szybciej i kapkę jaśniejszy od peak life Zapomniałem zapytać gdzie zakupiłeś??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BogdanROX Opublikowano 28 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2017 Podobno FSx1 ma zastąpić Peak life. Ja miałem teraz problem kupić Peak w motoryzacyjnym, bo hurtownie wysyłają już tylko FSx1 jeśli chcesz 5w50 mobila. Musiałem specjalnie do Jula jechać, tam na półce mieli zwykłego Peaka jeszcze, a potrzebowałem tylko na dolewkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 28 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2017 Tak Mobil wycofał peak lifa z sprzedaży! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2017 Peak life jest olejem mineralnym HC, ale bardzo dobrym o dziwo, ciekawe jak ten nowy wypadnie, trzeba by polatac regularnie na nim a potem zdjąć miskę i obadać czy się żadne syfy po nim nie osadzają. Swojgo infa dobrze znam może na nim testować ten olej bedę ale z kolei do testów potrzebny wskaźnik tempratury oleju i ciśnienia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmati9 Opublikowano 28 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2017 Ja tydzień temu zalalem FXem mam nadzieję że będzie lepszy póki co nie widzę różnicy 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zuba00 Opublikowano 12 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2017 Wiitam, od jakiegoś czasu kiedy dni są cieplejsze ciśnienie oleju spadło mi do 15psi, kiedy dni były chłodniejsze ciśnienie było w granicach 30psi czy to normalne? Olej shell 5w40 silnik HR, następna wymiana bedzie na 5w50. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 12 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2017 uszczelki na magistrali poleciały, do Coobcia, robi taki raz w tygodniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zuba00 Opublikowano 12 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2017 Można na tym jeszcze chwile pojeździć ? Czeka mnie trasa z Uk do Pl? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kucharo Opublikowano 12 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2017 (edytowane) sprawdź sobie ciśnienie przy 2.5tys/6tys rpm i wtedy porównaj wyniki z serwisówka. W US bardzo dużo osób lata na takim ciśnieniu, nie wymieniają uszczelek i nic się nie dzieje więc możesz spokojnie wrócić aczkolwiek warto powoli się zastanawiać nad mała reaktywacją. Edytowane 12 Czerwca 2017 przez Kucharo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zuba00 Opublikowano 12 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2017 sprawdź sobie ciśnienie przy 2.5tys/6tys rpm i wtedy porównaj wyniki z serwisówka. W US bardzo dużo osób lata na takim ciśnieniu, nie wymieniają uszczelek i nic się nie dzieje więc możesz spokojnie wrócić aczkolwiek warto powoli się zastanawiać nad mała reaktywacją. Dzięki Kucharo,jak wrócę do Polski to wymienię te uszczelki i mam nadzieje,ze ciśnienie wzrośnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kucharo Opublikowano 12 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2017 w ramach pocieszenia dodam, że niektórzy mieli ciśnienie w okolicy 5psi i po naprawie było wszystko okej więc nie ma powodów póki co do paniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zuba00 Opublikowano 12 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2017 w ramach pocieszenia dodam, że niektórzy mieli ciśnienie w okolicy 5psi i po naprawie było wszystko okej więc nie ma powodów póki co do paniki. Orientujesz sie ile kosztuje wymiana tych uszczelek wraz z robocizna ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AtamanR1 Opublikowano 13 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 Powiem tak leje od 12 tys km Motul 300V 15w50 i przy normalnej jeździe bez ostrego butowania jak zjade na kawę mam ciśnienie około 29-32 PSI na jalowym, gdy auto cisne typu cwiary itp latanie bokiem to ciśnienie jest na poziomie 26-27 PSI wiec chyba u mnie ok silnik DE 116tys km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 Tak jest gicior !! Ps. Hr coit wyzsze cisnienie utrzymuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xpl1337 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 Powiem tak leje od 12 tys km Motul 300V 15w50 i przy normalnej jeździe bez ostrego butowania jak zjade na kawę mam ciśnienie około 29-32 PSI na jalowym, gdy auto cisne typu cwiary itp latanie bokiem to ciśnienie jest na poziomie 26-27 PSI wiec chyba u mnie ok silnik DE 116tys km Swietny pomysl. Kiedy ludzie zrozumieja ze 300v nie nadaje sie do jazdy na co dzien. To jest olej na dwa wyscigi max, a potem mozna co najwyzej nim plot malowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 14 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 Ponad 3 lata latałem na 300v w 200sxie, bo poprzedni właściciel mi polecił, a ile on na nim jeździł to nie wiem, silnik nie brał oleju, który regularnie był grzany do 110-120 stopni, wymiany co 7-8 tysi... przez pierwsze 2 miesiące w ogóle był złoty, pod koniec dopiero widać było, że się zestarzał... więc nie rozumiem, ale oświeć nas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xpl1337 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 (edytowane) Po to sa oleje wyscigowe zeby lac je na wyscigi a nie do cywilnego auta do jazdy po miescie. Zrob sobie analize 300v po 2 tys km. A to ze lales do 200sxa i jezdzil to nie ma nic do rzeczy. Osobiscie znam 300 konne s13 ktore jezdzilo na zlewkach 3 roznych olejow, wszystkie przepalone a jedne to nawet nie wiadomo co o bylo. I tez byl rozgrzewany do 120 stopni. Znajomy ostatnio zalal 300v do fabii 1.6tdi po czipsie. Po 10 tys na tym oleju silnik klepal strasznie. po wymianie na x-cesa przestal. Edytowane 14 Czerwca 2017 przez xpl1337 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AtamanR1 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 A kto powiedział ze styl mojej jazdy to jest "jazda na codzien" ? Zetka to nie Fabia 1.6 TDI... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xpl1337 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 Jak zmieniasz olej co 2 dni to spoko. Ale 300v do zetki to przerost formy nad trescia. Spokojnie wystarcza olej sredniej klasy nawet do najwiekszego upalania. Widze ze tylko w polsce sie tak przyjelo ze leje sie 300v do czego popadnie, bo ma racing w nazwie i jest super... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 14 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 A ja akurat jeżdżę po torze i miałem olej średniej klasy (jakiegoś mobila do miasta), zmieniłem na Millersa i czuję różnicę, silnik pracuje ciszej, mniej się grzeje, zużycie oleju całkowicie znikło... Każdy ma inne podejście, ale absolutnie nie szkoda mi dodatkowych 200pln na olej, żeby nie zabić silnika za ponad 10k. Ta sama była historia z 300v, jeździłem na nim ja i wszystkie 200SX w okolicy po 300-400km każdy, nie było żadnych problemów, fakt, że trzeba częściej zmieniać... ale jak pomyślę o remoncie silnika to mi nie szkoda, przy kosztach jakie generuje taki samochód 100-200zeta dodatkowo na olej to jest nic. No ale jak widzę jak perełki wyszukujesz po 30 tysi, to nie zdziwiłbym się widząc bańki po castrolu w aucie od Ciebie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.