bort Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Pewnie jesteście zaskoczeni, że zamieszczam opis Bluebirda w tym dziale na forum - ale pewnie większość z Was nie wie, że były produkowane wersje ZX Bluebirda (występowały również z oznaczeniem Turbo SGX, jak mój) i jednego z nich stałem się niedawno szczęśliwym posiadaczem. Zdjęcie poglądowe, dla tych co nie kojarzą bryły auta: Tutaj znajdziecie więcej zdjęć i opis mojego auta: http://www.nissanklub.pl/nasze_auta.php?pi...tid=112&p=0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tarsar Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Hm, Bluebirda dobrze kojaże,ale nie wiedziałem ,że były wersje z turbiną i taakim wyposażeniem! :shock: Głównie mam na myśli regulację zawiechy.Coś takiego miała Mazda 626 Coupe GD 2.2Turbo - 3 tryby pracy-soft,normal,hard.(jak i jej brat bliźniak -Probe mkI) Widać,że jest w swietnym stanie jak na te lata. Autko extra - taki cichociemny :twisted: Podoba mi się ,oj bardzo 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 cichociemy jak cholera, zapierdziela aż miło - co turbo to turbo. Ja to nie mogę się doczekać jak się zaczną prace tuningowe Ps. zapomniałes jeszcze wspomniec w opisie że masz wskaznik ciśnienia oleju seryjnie Bardzo ciekawy wóz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 w sam raz na cfaniaków w calibrach bardzo fajne autko, gratuluje FWD czy RWD ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WOJTUSMAXIMUS02 Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 tak z ciekawosci ile to ma kucy.... :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 bort... piekna sprawa! Taki samochod mimo swojego wieku nie jednego jeszcze jest w stanie zadziwic... Bardzo mi sie podoba mimo swoich kanciatych ksztaltow... jest to samochod typowo rodzinny ale z tym "czyms" pod maska czego inne nie maja. Kupa wskaznikow i wygoda i to jest to! Zdradz jeszcze ile Cie kosztowal? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Tak więc jest to 1350konna przednionapędówka, auto naprawde zadbane i daje radę. Takie Calibry 16V po tjuningu i bez niego wciągnęła by nosem... Co do tego ile koników się ostało przekonamy się niebawem na hamowni Bort zapraszam tu: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?p=223936#223936 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Tak więc jest to 1350konna przednionapędówkao madafaka mamy najmocniejsze w PL auto i to na dodatek Nissan :wink: :mrgreen: A tak na powaznie na ile ma cos wspolnego z 300ZX, ze ma w nazwie Turbo ZX ? W koncu przedni naped i 135 hp niewiele przypomina Zxa :wink: Jaka jest pojemnosc? I jakie oznaczenie silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Heh, Piękna Bestia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tarsar Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Endriu- dokładne dane masz tu: -> http://www.nissanklub.pl/nasze_auta.php?pi...tid=112&p=0 Tu są 300ZX poprzedniej generacji, z lat Bluebirda. Możnaby pogrzebać i znaleźć wspólne cechy: http://www.allegro.pl/item118533320_niesam...0_v6_turbo.html http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C502663 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bort Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Zapomniałem też napisać, że ma elektryczne lusterka Silnik ma oznaczenie CA18ET i były takie montowane w Silviach S12. W Polsce kojarzymy oznaczenie ZX z 300 ZX-ami, ale jak się okazuje były też inne modele tak oznaczane. Pobuszowałem po internecie i wygląda na to, że Bluebirdy z tym silnikiem były sprzedawane w Anglii i Finlandii - tam w każdym razie napotkałem na ich ślady. W Anglii jest klubik właścicieli ZX - i głównie są tam posiadacze Bluebirdów, ale i też Sunny. Więc były chyba też Sunny i Cherry turbodoładowane - właśnie z oznaczeniem ZX. Adres tego klubiku: www.zxoc.co.uk A zobaczcie jeszcze te dwa egzemplarze wersji 3D Bluebirda Turbo ZX: http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=1784 ten prezentuje się rewelacyjnie: http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=2651 i jeszcze tego Sedana: http://www.dnsf.org/index.php?group=GALLER...a=b&pid=623 Auto kupilem pod koniec marca tego roku - zahaczyłem o bankomat i kupiłem go za 3000 zł Cieszę się, że zrobił na Was dobre wrażenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Ciekawe dlaczego akuratnie pod taki silnik zalozyli glowice 8V a nie 16V...? Nie wielkie pieniazki a podejrzewam ze radosci bedzie bardzo wiele. Pozdrowienia i zycze by bluebird dawal Ci duzo satysfakcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 silniki CA18DET (2 walki 16V, turbo + intercooler 170KM) z tego co wiem wprowadzili dopiero w modelu 200SX S13... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 silniki CA18DET (2 walki 16V, turbo + intercooler 170KM) z tego co wiem wprowadzili dopiero w modelu 200SX S13... Widzialem bluebirda '89 sedana z silnikiem CA18DE... wszystko jest wiec mozliwe a jak to tylko sprawa "czapki" to mozna jeszcze to poprzerabiac i uzyskac wieksze mozliwosci dla tego CA18ET Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Z tego co wiem częsci od CA18ET i CA18DET są do siebei kompatybilne. Chłopaki do S12 pakowali silniki z S13 bez rzadnej modyfikacji czegokolwiek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bort Opublikowano 13 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 Dzisiaj skorzystałem z Dyno-day u Chojnackiego pod Warszawą i trzeba powiedzieć, że jestem trochę rozczarowany wynikami... Wydawało mi się, że nieźle chodzi... Chleje do tego jak smok - wlewam za 100zł (Pb95) i robię ledwie 200 km (zimowo/jesienną porą, sporo krótkich odcinków). Tak nie może być, umówiłem się już z Coobciem na strojenia na hamowni. Trzeba go trochę poregulować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 13 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 no przez te kilkanascie lat parę rumaków zostało w lesie ale jak na te 122 rumaki to wynik 7,6 do 60mph wygląda rewelacyjnie a spalanie powaliło mnie na kolana zrób sobie licznik spalania w profilu masz szansę być rekordzistą Pozdrawiam Prezesa Naszego Klubu Łubudubu łubudubu niech nam żyje... PS Spalanie najpierw było 200zł - 200km no teraz jest już lepiej 13 na 100km norma mniej pewnie przy takiej jeździe nie spali... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2007 obstawiam że ta hamownia Chojnackiego jest z d*py... i pokazuje to co on chce Po pierwsze to nie jest wogóle wykres auta z turbiną. Tak czy siak proponuję pojechać na hamownię do Grabarza i podstoimy zapłon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bort Opublikowano 14 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2007 Kurcze, może i mnie zrobili z tym wykresem. Chyba znowu mnie fachowcy zlali z moim zabytkowym sprzętem - ale najpierw szczegóły, potem wnioski. Zajechałem do Chojnackiego ponieważ miałem do niego po drodze na moją działkę. Zapraszał koło dodziny 12.00 ale zajechałem wcześniej, żeby zobaczyć czy są kolejki - w rezultacie w trakcie pomiarów w środku auta miałem... choinkę w doniczce! (którą to po świętach miałem wsadzić w ziemię na działce). Wjechałem na rolki, kolesie zaczęli męczyć Bluebirda. Widziałem wykresy z dwóch przebiegów i w obu przy 5000 obrotów pojawiały się znaczne spadki na krzywej momentu obrotowego - spytałem kolesia skąd te dziury, na co on, że być może koleś za kierownicą się poruszył w samochodzie. Wydawało mi się to wątpliwe, że dwa razy w tym samym momencie (przy 5000 obr.) koleś się poruszył - dlatego zrobili jeszcze jeden przebieg. Muszę powiedzieć, że na ręce im nie patrzyłem jak wydobywał koleś z komputera mój ostatni wykres... ten który widzicie dostałem od Chojnackiego w biurze, no i jak widać jest bez logo. Nie chciało mi się już czekać aż wydrukują jeszcze raz... teraz wygląda na to, że to nie był przypadek z tym brakiem logo... a wykresik może rzeczywiście jest z innej fury! We wtorek jadziemy z Coobciem do Grabowskiego na hamownie i szybko to zweryfikujemy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2007 ciekawe jak to wyjdzie czekamy na rezultaty no i wykresik oczywiście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2007 ech Chojnacki to potafi sobie opinie popsuc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 gdzie wykres? MY CHCEMY Wykres Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 Grabowski w tym tygodniu nie miał kompletnie czasu... Być może na więcej nissanów się ustawimy w przyszłym tygodniu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bort Opublikowano 26 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 Wczoraj wreszcie dotarłem na hamownię do Grabowskiego - wykres poniżej: Wydruk trochę mało czytelny (końcówka czarnego tuszu), wkrótce go podmienię bo mam go dostać jeszcze mailem. Jak widać silnik jest jeszcze w dobrym stanie i jest "jakąś bazą" do dalszych modyfikacji (najbliższy mod jaki zamierzam jednak zrobić to remont blacharki ). Sami oceńcie, czy wykres od Chojnackiego wyżej może pochodzić z przebiegu innego auta...? W ciągu tych dwóch tygodni zmieniłem tylko ustawienia zapłonu - został przyspieszony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 Bardzo ladny wynik - moje gratulacje! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.