Gość hot Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 Od jakiegoś czasu drążek zmiany biegów na stronie 1,2,3,4 lata luźno, tj. nie ma naturalnego oporu na luzie. Jaka przyczyna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Cześć HOT, ja mam ten sam problem i na 99% padłą ci spręzyna przy kasecie biegów, lewarek jak ciągniesz do siebie nie stawia oporu,ale jak odpychasz zeby wrzycić wsteczny albo 5 to jest opór? Jeśli takie masz objawy to tak jak mówiłem padła sprężyna w kasecie,ale żeby cie uspokoić w ASO Nissan kosztuje to 100zł razem z naprawą. Wiem bo dzownilem i musze sie umówić,także jak widzisz suma jest mała więc zaden problem Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 padłą ci spręzyna przy kasecie biegów Chodzi o sprężynę, która jest bezpośrednio pod lewarkiem. Żeby się do niej dostać trza zdjąć osłonę blaszaną nad wydechem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Kolega B12 ma racje,to ta spręzynka.... Do tego jak popukasz w lewarke to powinieneś słuszeć taki metaliczny dzwięk ( rezonans ) ja tak mam przynajmniej,bo pewnie gdzies zaraza sie oberwala i obsunela i teraz łupie po innych częsciach... B12 powiedz tak z czystej ciekawości czy do tego zabiegu trzeba zdejmować tłumik czy można sie tam dostać bez tej czynności i czy takie spręzyny są gdzieś dostępne w sklepach? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość siwy Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 witam, kolego Gringo mowisz ze w ASO 100zl? ja to zrobilem u siebie w jakies 20 min, za sprezynke w sklepie hydraulicznym dalem jakies 2zl. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 O kurcze, czyli jak to zwykle bywa w ASO chcą mnie wydymać hehe... A masz może jakies info na temat jaka to powinna być ta spręzynka? Chodzi mi o jakies wymiary czy coś...bo jak tak to w czwartek mam wymiane sprzęgła,olejów itd,wiec może moj mechanior by mi i tą spręzynke wymienił...Za wszelkie informacje na ten temat z góry dziekuje Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 przylaczam sie z pytaniem co ta cudna sprezynka mam ten sam problem od jakiegos miesiaca :/ i bedzie to trzeba zrobic bo troche denerwuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość siwy Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 witam, sprezynka ktora zamontowalem ma kolo 3cm srednica zwiniecia jakies 0,5cm, czym grubsza bedzie sprezynka tym sztywniejszy bedzie drazek, jezeli urwala wam sie pierwszy raz to mozna zalozyc ta co jest, ona zazwyczaj urywa sie na zgieciu i mozna ja ponownie zalozyc. U mnie jak urwala sie pierwszy raz to zalozylem ta sama i wytrzymala jakies 2 lata i teraz niedawno sie urwala znowu wiec zalozylem troszeczke grubsza. Najlepiej ja wymontowac i z ta sprezynka podjechac do sklepu i dobrac. Wymiana to maks 20 min, wystarczy kanal. Od spodu odkrecamy blache ktora trzyma sie na 4 srubach o ile dobrze pamietam i juz widac drazek od spodu i ta sprezynke. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Siwy dzieki chłopie... uratowałes mi chyba 100pln i czas stracony pod ASO. Dorzuce tą czynność do listy napraw jakie będą miały miejsce w czwartek , mam nadzieje że da sie to zrobic bez zadnej ceregieli,a jak nie to znaczyć będzie ze mechanior jest piz*a a nie mechanior....hehe Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KURCZAK Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Miałem to samo mozna rociagnac stara sprezynke i założyc ja na nowo. Mi tak smiga juz dwa lata, wiec po co przepłacać, 3 złocisze to browar heheh A naprawa tego to jakies 10-15min Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Wszystko co wyżej się zgadza, a żadnego elementu wydechu demontować nie trzeba, tylko osłonę nad katalizatorem, wyjąć, albo przesunąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 Dzieki koledzy, teraz juz będe miał wszystkie usterki usuniete,także Nysmo będzie na wiosne przygotowane w 100% i bez usterek P.S. i tak twierdze że Nissan jest droższy w utrzymaniu niż Opel Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majchrzok Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 witam. zmenilem sobie ta sprezynke i jest okk. ale teraz mam problem taki ze gdy odkrecalem sruby pocujace to blache nad wydechem to mialem 2 tak zarabane ze mi sie ukrecily. czy mozna do nich jakos dojsc od drugiej strony? od wnetrza?? odp pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 czy mozna do nich jakos dojsc od drugiej strony? od wnetrza?? A po co? Co to ci w ogóle da? Nawierć obok nowe dziury. Nawet bez gwintowania, na wkręty 5 lub 6 mm. Przecież to tylko kawałek lekkiej blachy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majchrzok Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 a to mi da ze one zapewne wystaja w jakims stopniu i moze bym dal rade dzieki temu je wykrecic. jak sie nie da to zostanie tylko nawiercenie obok bo z niskich obrotow mam teraz taki dziwny metraliczny dziwek bo ta blacha sie obija o kata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Witam, przy wymianie sprzęgła mechaniory zrobili mi tą spreżynke, powiem wam że inny świat, lewar nie lata na jak głupi, wszystko jest OK, serdecznie polecam ten zabieg tym którzy mają z tym problem... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Darek_2208 Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 no czytałem wszystkie zabiegi i nic mi to nie dało. wymieniłem sprężyne i tylko ściąga lewarek do prawej. ale dzwignia dziwnie stoi bardziej do prawej strony czyli do 5 biegu. i co z tym fantem zrobic?? pomużcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 wymieniłem sprężyne i tylko ściąga lewarek do prawej. Jeśli była cała i na swoim miejscu to niepotrzebnie. Jak pęknie to lewarek nie wraca do środka z 1-2. Natomiast jeśli nie wraca z 5-R to winny jest pewien, mały mechanizm, znajduje się w dolnej części skrzyni, od dołu jest przykręcony śrubką na wkrętak krzyżowy. Mechanizm się posypał wewnątrz, albo się zaciął. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Darek_2208 Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 wymieniłem sprężyne i tylko ściąga lewarek do prawej. Jeśli była cała i na swoim miejscu to niepotrzebnie. A nie wiesz jak można to zrobić?? bo zapewne chodzi o te drążki i tam na końcu jednego jest luz. Pomóżcie bo ta dźwignia trochę denerwuje:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary7 Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 B12 a czy mógłbyś napisać coś więcej na temat tego mechanizmu przy skrzyni biegów? Bo u mnie lewarek biegów od pozycji "luz" chodzi lekko w lewo oraz do przodu i do tyłu ale w prawo już chodzi ciężko oraz dość "energicznie" powraca do pozycji "luz" Byłem w autokomisie żeby porównać działanie lewarka z inną nyską ale tam lewarek chodził we wszystkie strony bez żadnego oporu a dźwięk jaki było przy tym słychać przypominał gmeranie patykiem w garnku ze śrubkami :diabel2: To ja już wolę tak jak mam :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 ale w prawo już chodzi ciężko Ma chodzić ciężej niż w lewo, ale z obu pozycji ma samoczynnie powracać na środek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.