Gość Martini Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 witam, u mnie regulacja obrotów wygląda następująco, jeśli zdejmę wtyk potencjometru i zapalę autko to mam sporo powyżej 1000obr jak obniżę obroty śróbką (wg Haynesa) do 800 to potem jak założę wtyk potencjometru i zapalę to utrzymują się na 400-500. czyli są za małe i telepie!! Tzn że sztucznie musze je spowrotem podregulować do 700 żeby sobie w miarę równo pracował. Jak sobie podreguluję i potem zapalę go znów bez wtyka potencjometru przepystnicy to utrzymuje sporo powyżej 1000obr. i kółko sie zamyka. a tak wogóle to jeśli potencjmetr przepustnucy jest tak ważny dla kompa to dlaczego silnik zapala bez niego? i w dodatku u mnie równiej pracuje, ładnie schodzi, nie robiłem jeszcze takiej próby żeby wyjąć wtyczkę ustawić sobie na 800 i śmigać - jakie skutki tego byłyby? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarciu1111 Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 heh no ja tez wedlug haynsa ustawilem tylko raz ale co to nie wiem heh bo na pewno nie wolne obroty pisalem gdzieś pościk jak to ustawiam do dnia dzisiejszego silnik ci odpali poniezaz komp zastepuje brak sygnalu zapisanym w pamieci i np jesli odepniesz kostke komp widzi ze jest na np biegu jalowym. haynes chyba to zle wymyslil bo myslal ze po odpieciu kostki z czujnika przepustnicy krokowiec sie zamknie co jest niezbedne do ustawienia obrotów a tu w nisssanie i nie tylko jest na odwrot kostke z przepustnicy zdejmujesz krokowiec sie otwiera hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 bo myslal ze po odpieciu kostki z czujnika przepustnicy krokowiec sie zamknie co jest niezbedne do ustawienia obrotów a tu w nisssanie i nie tylko jest na odwrot kostke z przepustnicy zdejmujesz krokowiec sie otwiera hehe więc wolne obroty trzeba regulować na "włączonym" czujniku położenia przepustnicy ? w sumie Coobcio chyba kiedyś o tym pisał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Martini Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 jarku, mówiłes że masz kumpla który może pogrzebać w kompie i ewentualnie możnaby zwiększyć/zmniejszyć napięcie na krokowca. czy jest możliwe abyśmy sie kiedyś w łasku spotkali? może by poradził coś mojej primerce? pozdr martini Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piko70 Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 jesli masz wszystko ok to na ciepłym silniku po odpieciu kostki z zaworu obroty powinny spaśc do okolo 500 ale auto powino rowno pracowac o ile praca na tak niskich obrotach mozna nazwac rowną. U mnie po odpięciu kostki z krokowca obroty pływają od 1000 do 2000(na wykresie byłaby idealna sinusoida)Dziwne jest to,że jak wcisnę sprzęgło do końca obroty jadą do 2000 a przy sprzęgle "niedociśniętym" na 1500,do tego na swiatłach zjazdy obrotów na 500 .Do opisu jarcia nie pasują ani obroty ani równa praca,więc pewnie trzeba rozpocząc poszukiwania krokowca,proste pewnie nie będzie(kostka na 6 pinów) :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Nestor Opublikowano 10 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2008 Ja mam tez dziwny problem jesli chodzi o obroty. Na zimnym silniku podczas jazdy i wcisnieciu sprzegla obroty nagle wzrastaja do 1200 i spadaja na 850 i tak za kazdym razem mam na zimnym silnku. Podlaczalem go pod kts`a i robilem symulacje dla krokowca i dla czujnika temp, sonda lambda tez jest ok bo pracowala. Nadal mam ten problem i juz nie bardzo wiem co to moze byc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość LeszekSKC Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 Odnawiam temat. Tylko u mnie obroty faluja delikatnie na luzie. Tzn Wachaja sie jakies 2 milimetry do gory i na dol (nie rowno chodzi) jesli np trzymam noge na gazie w granicach 2tys jest to samo caly czas faluje co jest tego powodem ?? Ostatnio mialem bład: czujnik spalania stukowego. Czy to moze byc tego wina ?? nie znam sie wogole na tym ;// Czekam na pomoc pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof48 Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 Uszkodzeń może być kilka: 1. Sprawdź filtr powietrza 2. Sprawdź przepływomierz (tu warto byś się zaopatrzył w jakiś używany) Miałem podobne objawy. Mechanicy wstawili mi używany przepływomierz od samochodu z silnikime diesla. Ponoć jest mocniejszy niż stosowany w beznynowych. Oczywiście, przed jakimkolwiek wymienianiem, warto dokonać pomiarów. Inną przyczyną, która może mieć wpływ to przewody wyskiego napięcia. Też je wymieniłem, ale UWAGA. Kupiłem oryginalne (ponad 500 zł). Zrobiłem tak, gdyż wcześniej wstawiłem zamiennik i szlag je trafił. Silniczek krokowy można rzecz jasna przeczyścić. W zasadzie to jedyny dostęp do niego to wlot. Nie próbowałem go rozbierać. Te powyższe czynności wykonałem i mam spokój. Choć pewnie fachowi mechanicy na tym forum mogą Ci zalecić i inne działania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość LeszekSKC Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 Filtr powietrza mam stozkowy K&N a przewody zaplonowe i swiece zmienione i dalej to samo. A przeplywomierz to jak sprawdzic i gdzie on jest wogole jak wyglada ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof48 Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 Przepływomierz znajduje się za filtrem powietrza. Do przepływomierza podłączone są przewody zasilające i pomiarowe. Zanim cokolwiek z nim zrobisz, to wyjmij kluczyk ze stacyjki i odłącz akumulator. Gdzyż po ponownym połączeniu możesz otrzymać sygnalizację błędu. Przepływomierza nie wolno czyścić niczym mokrym. Najlepiej użyć sprężonego powietrza w sprayu. Z kompresora powietrze może być za silne i uszkodzisz drut pomiarowy. Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymin Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 Proponuję zerknąć tutaj w temacie silniczka krokowego http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/57920-n15-silniczek-krokowy-i-przepustnica/page__hl__tymin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lancer901 Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 (edytowane) mam ten sam problem, rano.. zimny silnik, odpalam... za pierwszym razem, obroty na 1000 ssanie dziala, zaraz spadaja do 700... 600 bujaja sie i gasnie :/ czy to nie jakis czujnik temp silnika od ssania? cieply odpala normalnie, chociaz nie zawsze obroty trzymaja sie rowno. silniczek krokowy dziala, kupilem uzywany na "alledrogo" Sil;niczek krokowy ;p myślałem że mi on szfankuje od dłuższego czasu ale po wyjęciu okazało sie że to napinacz się zwalił i obrotami miotało. Edytowane 20 Października 2011 przez PrzemekFF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ospamox Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 (edytowane) Czy to silniczek krokowy w p11 144 benzyniak 1.8 jak daje na bieg jalowy to obroty wchodza mi na 2 tys? podczas jazdy jest wszytsko o.k ale gdy np stoje na swiatlach to obroty odrazu wchodza na 1,5 - 2 tys obrotow i sie tak utrzymuja problem znika gdy na luzie lekko dodam gazu wtedy spadaja ponizej tys gdy dodam znowu gazu znowu wchodza na 2 tys i tak mozna w kolko, prosz o porade Edytowane 28 Lutego 2012 przez Ospamox Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lancer901 Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Czy to silniczek krokowy w p11 144 benzyniak 1.8 jak daje na bieg jalowy to obroty wchodza mi na 2 tys? podczas jazdy jest wszytsko o.k ale gdy np stoje na swiatlach to obroty odrazu wchodza na 1,5 - 2 tys obrotow i sie tak utrzymuja problem znika gdy na luzie lekko dodam gazu wtedy spadaja ponizej tys gdy dodam znowu gazu znowu wchodza na 2 tys i tak mozna w kolko, prosz o porade p11.144 benz polecam go wyjąć, odkręcić i troche poczyścić miałem w tamto lato taki problem z obrotami że mi wchodziły do 2tys obr i sie troche grzał ;/ patrząc z lewej strony samochodu, lewy błotnik przy przepoustnicy się ten sprytny mechanizm znajduje do odkręcenia przeważnie czarny. nagram dziś gdzie to jest po pracy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ospamox Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 PrzemekFF byl bym wdzieczny za pomoc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lancer901 Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 (edytowane) to czarne taka puszeczka plastikowa to silnik krokowy V8 po prawej stronie zrebrna puszeczka filtr paliwka nówka PrzemekFF byl bym wdzieczny za pomoc... Bardzo Proszę Edytowane 2 Marca 2012 przez PrzemekFF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.