DRAZIG Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 Jar, Allusy byly nowe firmowe Alessio zamowione specjalnie do Primery wszystko miało pasować dla tego też nikt nie spodziewał sie tego, że trzeba będzie jeszcze specjalnie pierścienie dorabiać, podkreślam dorabiać bo nie dało rady takich dokupić ponieważ były bardzo małe rożnice w otworach. Cały czas twierdzono w wulkanizacji, że to wina opon czy też zawieszenia. Teraz po całym fakcie stwierdzam, że wulkanizacja dała ciała i źle zamówili felgi i nie chcieli sie do tego przyznac przy okazii chcieli mnie naciągnać na kupno nowych opon i ustawianie zbieżności kół. Dodam, że dopiero inna firma wulkanizacyjna wykryła tą usterke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość abram Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 Drazig to nie pierscienie bo je mam na kazdym kole a powiedz mi czemu wymieniales drazki jesli mozna wiedziec bo mi stuka na wybojach i podejrzewam drazki a bicie nie wiem wymienie opony w wolnym czasie u zrobie zbierznosc moze cos pomoze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Radkiewicz Krzysztof Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 Abram miałem podobnie , mam alusy alessio też mi kierownica latała przy 120 , pierścienie miałem ale stwierdziłem,że może już się wypracowały, więc kupiłem nowe -chyba alessio ,założyłem i to samo. Znajomy wulkanizator wyczuł niewielki luz między pistą ,a pierścieniem i dorobił mi ciaśniejsze pierścienie, od tamtej pory super. Także piercień nie może mieć praktycznie w ogóle luzu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marso73 Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 zdejmijcie koła, przystawcie kątownik stolarski i zobaczcie jakie ma bicie wasza tarcza hamulcowa. mam bicie na kierownicy przy 120 km/h, problem znalazłem. jeżdzę na 17/45/215, opony nowe, felgi wyprostowane, na gorących tarczach wpadłem w kałuże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DRAZIG Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 abram, sorrka pomyłka nie drążki a koncowki drażków miały już troche luzy więc je wymieniłem myśląc, że to moze być także przyczyna drgań. Właśnie na małych wybojach bardzo mocno było słychać stukanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość abram Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 myslisz ze te koncowki mogły byc takze przyczny tych bic czy nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DRAZIG Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 abram, w pewnym stopniu tak, ale nie tak wielkim jak brak pierścieni na felgach. Napewno jesli masz jakies luzy i stuka na wybojach warto je wymienić nie wielka inwestycja, a o ile przyjemniej się jezdzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość abram Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 tak zrobie i napewno je wymienie juz nawet pytałem sie firmy 555 kosztuja 47 zł za stuke ale mam przynajmniej dobry podukt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DRAZIG Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 no to cena dobra ja kupowalem za 55zl sztuka takze 555. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ronin763 Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 Jak juz posciagasz kola,luknij na przeguby mialem kiedys podobne objawy(w innym aucie) co ciekawe brak bylo typowych objawow dla przegubu,a ktoregos dnia po prostu padl,ot tak ,po przmusowej wymianie wibracje znikly,daj znac jak cos zlokalizujesz,pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość abram Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 to jednak nie koncówki wymienilem je i dalej jest taki objaw ze sciaga i bicie tez jest wiec to raczej wina opon.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.