Gość Hypno Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Mam dziwne pytanie odnośnie silników Primerki: Czy głowica silnika 2.0 D z 1994 pasuje do silnika 2.0 TD z 2001 r? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mas444 Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Ściągnij sobie instrukcje do starszej Almery, tam jest dość dokładnie opisana głowica. Ściągnij też instrukcję do P10 i Sunny. We wszystkich tych autach był montowany CD20. Potem porównaj z 2.0 td ( do P11 tez ściągnij ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Czy głowica silnika 2.0 D z 1994 pasuje do silnika 2.0 TD z 2001 r? Jest całkiem inna. TD jest wyższa ok. 21mm, krótsze zawory, inny wałek. Nie wiem czy ktoś próbował na siłę przekładać. I nie ty pierwszy się o to pytasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Potwierdzam, ze na 100% jest inna. POZDRAWIAM..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Eden Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 inna jest zdecydowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hypno Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 Niestety.... cóż na to poradzić. Muszę wymienić tą nieszczęsną głowicę w swojej primerce TD 2001. Pewnie dlatego poprzedni właściciel ją sprzedawał, że miała małe pęknięcie i powoli zasysał płyn chłodniczy. Teraz będzie mnie to kosztować 1400 + robocizna. A ile się naszukałem głowicy po Polsce..... szok. Tyle, że jak się ma perspektywę 8000 za nową w Nissanie lub 1400 za używaną ale z gwarancją na pół roku to wybór jest prosty... Przy okazji informacja dla innych, u mnie to uszkodzenie objawiało się oczywiście powolnym ubywaniem płynu chłodniczego (choć na wysokich obrotach np. na autostradzie powolne to już nie było) i dość często zapalającą się kontrolką problemów silnika. Komputer diagnostyczny po podłączeniu pokazywał błąd informujący o słabej jakości paliwa (słowa gościa z serwisu nissana). Oczywiście miało to przełożenie na spalanie, które u mnie wynosiło ok 10l w mieście i 7 na trasie, niby nic dziwnego by nie było gdyby jeździł na benzynie a nie na ON!!!! Dzięki za odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.