Gość Golu Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Witam, jestem tu nowy i … szukałem, nie znalazłem odpowiedzi na mój problem. Ale do rzeczy. Mam Primerke P11 z 96 roku silnik 1,6 GA16 i… turbodziure przy 3,5 -4 tyś. Obrotów. Wygląda to tak, że przy normalnym przyspieszaniu przy taklich właśnie obrotach widocznie niknie moc i trzeba dobić gaz do podłogi by samochód przyspieszał dalej. Oczywiście nie mówię że nyska staje kompletnie ale odczuwam ubytek przyspieszenia i mocy. I teraz moje pytanie co może być przyczyną? Dodam, że świece, filtry, olej wszystko wymieniałem paliwko dobrej jakości leję, a samochód nie widział ASO od około 120 tyś. km i szczerze powiem, że nie chcę tego zmieniać. Macie może pomysły co z tym zrobić, albo może znacie jakiegoś dobrego magika na terenie Warszawy co może coś zaradzić? Dzięki za wszelką pomoc Pozdrawiam Golu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 więc tak do sprawdzenia: - filtr paliwa - pompa paliwowo - sonda lambda - przepływomeirz poweitrza - ustawienie zapłonu Też jestem z warszawy (okolice ronda wiatraczna) i z miłą chęcią rozwiąrze twój problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel2000 Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Rzeczywiście samochód powinien się robić wyraźnie żwawszy powyżej 4tys obrotów. Piszesz, że wymieniałeś świece, a przewody ? Z tego co ja wiem to takie problemy często są związane z niedomaganiem któregoś z elementów układu zapłonowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy77 Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 mialem ten sam problem,przy 4000 obr.mialem taka "turbodziure" wymienilem przewody WN to troche pomoglo, ale w koncu przeczyscilem przeplywomierz i problem zniknal teraz ladnie obroty ida az do konca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 jestem tu nowy i … szukałem, nie znalazłem odpowiedzi na mój problem. Niżej masz link - już było o "turbo dziurze" - ja też miałem taki problem http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...ghlight=#370619 Może rozrząd, łańcuch słychać? Ja miałem takie objawy i po wymianie rozrządu inne auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cerber Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 A ja miałem taki objaw jak miałem źle ustawiony zapłon Tylko że ja mam gaźnika elektronicznego ga16ds Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Różne są przyczyny zmulenia auta. U mnie akurat był to wyciągnięty łańcuch. Wszystko inne sprawdzałem i wymieniałem jeżeli trzeba było wymienić i nic nie pomogło. Dopiero po wymianie rozrządu jest super. Przeczyść przepływomierz - może być uwalony (brudny) i daje złe parametry do kompa. Jak to nie pomoże to proponuję podjechać do dobrego elektromechanika z kompem i niech ci podepnie i sprawdzi parametry, podczas jazdy tez. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.